Hij doet me altijd wat denken aan John Heitinga, alleen dan wat harder. Altijd net-niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Goede middenvelder voor een verdediger maar een waardeloze middenvelder voor een middenvelder.
Kwam ook alleen maar door Batistutaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef inZanity het volgende:
Zuid-Amerika.Ooit kon men er goed voetballen.
Ok bedankt voor de taxatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Er spelen veel overschatte spelers vandaag.
Neymar, die moet dus 57 mil kosten? Hij is niks bijzonders, max 40 mil waard.
Hulk, 50 mil? Wat een overschatte spelers is dat zeg. Poehoeh, alleen rennen en schieten, net zo overschat als Bale.
Cavani, 63 mil? Hij speelt heel het toernooi matig. Waarschijnlijk is hij een afmaker, 45 mil waard.
Okay, gelukkig was Carroll zijn geld wel waard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Er spelen veel overschatte spelers vandaag.
Neymar, die moet dus 57 mil kosten? Hij is niks bijzonders, max 40 mil waard.
Hulk, 50 mil? Wat een overschatte spelers is dat zeg. Poehoeh, alleen rennen en schieten, net zo overschat als Bale.
Cavani, 63 mil? Hij speelt heel het toernooi matig. Waarschijnlijk is hij een afmaker, 45 mil waard.
Enkel zijn aapjes kunnen mij bekoren. Dat moet jou als aap toch wel als muziek in de oren klinken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een belieber was.
Dani Alves deed net wel een Manolevje ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Dos37 het volgende:
Ze hadden het over Manolev op de BBC. Wereldster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |