Nee hoor. Zou een prima middenvelder zijn met een krachtig schot en goede plaatsing, maar in verdedigend opzicht faalt hij ook al een jaar bij Chelseaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Overschatte verdediger idd. Lompe schopper, niks meer.
Caland vindt deze reactie niet zo leuk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef inZanity het volgende:
Stelletje schwalbekoningen zijn het ook bij Brazilië. Lijkt Barcelona wel.
Mwoah, ik vind hem voetballend echt tekort komen voor het middenveld. Leuke verdediger voor de Europese subtop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou een prima middenvelder zijn met een krachtig schot en goede plaatsing, maar in verdedigend opzicht faalt hij ook al een jaar bij Chelsea
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland vindt deze reactie niet zo leuk.
Aldus Caland.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je, zeker jij niet, hoeft niet voor mij te praten.
Goede middenvelder voor een verdediger maar een waardeloze middenvelder voor een middenvelder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem voetballend echt tekort komen voor het middenveld. Leuke verdediger voor de Europese subtop.
Ach, Sunderland etc niveau.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem voetballend echt tekort komen voor het middenveld. Leuke verdediger voor de Europese subtop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |