SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie niks verkeerds in dit topic.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends naar het journaal kijk, ziet ze er nooit zo geil uit.
Doet ze expres. Omdat iedereen naar werk/school moet ipv fappen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou de helft mag ook.quote:
Toegevoegd in de OPquote:Op zondag 23 juni 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet ze expres. Omdat iedereen naar werk/school moet ipv fappen.
Jeetje Stijn, is dit nou nodig?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij eens die rotkop van je dichthouden aub?
Doe normaal man.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem je je WC functiequote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ajacied4lf ofzoiets? Of is dat ergens anders?
ja in bnwquote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet van VBL gelukkig.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij neemt FOK! te serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ja, hij begon. Ik kon het niet helpen.
.
om 22:10 pas.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Overigens zal dit topic niet druk worden, er is tegelijkertijd met deze wedstrijd namelijk een topfilm bezig.![]()
TV / [TV-TIP] Ice Spiders 22:10 RTL7 (voor échte mannen)
VBL / [VBL Slowchat] #2247 Duitsland gaat het WK winnenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij neemt FOK! te serieus.
Groetjes.
Ja dat is een link naar de slowchat. En nu?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2247 Duitsland gaat het WK winnen
Je eigen 20 posts over Stijn en Messi vond je geen probleem,maar hier val je over?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat heeft Dionne Stax met de Confederations Cup te maken?
NOS op 3 erna meestalquote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vraag het die debiel van een Spugernigerquote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee ik geef de hypocrisie aan. Het zal mij een rotzorg zijn verder.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je eigen 20 posts over Stijn en Messi vond je geen probleem,maar hier val je over?
Dit topic doet mij toch inzien dat een enigszins actieve moderator geen kwaad kan in een livetopic.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je eigen 20 posts over Stijn en Messi vond je geen probleem,maar hier val je over?
Ooh dat vind je ook al een debiel dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het die debiel van een Spugerniger
[ afbeelding ]
Ach, tegen de tijd dat het seizoen weer begint zal er wel een nieuwe mod zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit topic doet mij toch inzien dat een enigszins actieve moderator geen kwaad kan in een livetopic.
Wanneer begin je weer?
Waar zie jij dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eens kijken hoeveel Suarez er in gaat knallen
Speelt niet vanaf het beginquote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
0, want wissel.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goeie man. Zeg jijquote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dat serieus een lekker wijf vindt moet je eens van je zolderkamer afkomen.
Elshoff de man welke het de betogers kwalijk neemt het stadion mogelijk leeg te houden.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Aaaight Elshoff. Eén van de weinige commentatoren van de NOS die te pruimen is.
Hey, dit doet Kapi ook altijd.quote:
Hipster.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Musa kan er echt geen reet van, maar dat vond ik al van hem toen hij bij VVV speelde.
Mee eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Pedro in het A-team van SpanjeMata is veel beter en die kan ook op rechts spelen.
Hap, hap.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuwe generatie van trollen. We worden oud kennelijk.
Dit is dan ook niet helemaal het A-team.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Pedro in het A-team van SpanjeMata is veel beter en die kan ook op rechts spelen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet helemaal het A-team.
hap, hapquote:Op zondag 23 juni 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel helemaal het A-team.
De eerste wedstrijd van Spanje stond Pedro ook in de basis toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je barst van de humor.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt. Maar sowieso staat Pedro vaker in de basis van Mata.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Redelijke grapquote:Op zondag 23 juni 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste wedstrijd van Valdes bij Spanje op een eindtoernooi![]()
Te gênant voor woorden inderdaad als je Casillas voor je hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is dat grappig?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Valdes is dan ook overschat. Net als Puyol.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap ik, die spelers van Spanje vallen bij elk contactquote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef inZanity het volgende:
Spanje.![]()
Ik wil de bazen van Tahiti zien..
Puyol was ooit goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Valdes is dan ook overschat. Net als Puyol.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zei idd dat die jongen bij de mac de hamburger goed had gebakken.
Meer dan de gemiddelde eredivisie ploeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verrassend zeg. Al zie ik Tahiti het nog wel winnen, zoveel klasse hebben ze wel.
Wat hij bij Chelsea doet is mij een groot raadsel. Maar goed die zagen het ook zitten in Brumaquote:
Bij ADO laat hij ook geen ene reet zien.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat hij bij Chelsea doet is mij een groot raadsel. Maar goed die zagen het ook zitten in Bruma
Chelseaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat hij bij Chelsea doet is mij een groot raadsel. Maar goed die zagen het ook zitten in Bruma
Bruma is goed hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wordt niet voor niks aan Ado verhuurd. Het spijtige voor hem is enkel dat hij werkelijk denkt bij Chelsea te kunnen slagen na zijn Afrika cup overwinningquote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was gewoon een prima speler. Sowieso beter als de Jong.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Technisch sterk toch en kleiner dan 1.80 daar hou jij wel van he
Beter danquote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was gewoon een prima speler. Sowieso beter als de Jong.
Hihihihihihihihiquote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uruguay heeft juist toch wel baat bij een hoge score?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Uruguay speelt anti-voetbal tegen Tahiti..
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat ze wat in te brengen hebben?quote:
Een persoon: ''Fuentes''.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het dat Spanje nogsteeds zo freaking goed is? Al sinds 2008 domineren ze elk toernooi en niets wijst erop dat het team aan het verzwakken is.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het dat Spanje nogsteeds zo freaking goed is? Al sinds 2008 domineren ze elk toernooi en niets wijst erop dat het team aan het verzwakken is.
Nee. Maar 'zoek spelen' is iets heel anders. Spanje doet weinig anders dan laf overspelen, zoals altijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat ze wat in te brengen hebben?
Omdat ze overschat zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Shreyas het volgende:
Hoi Alorsquote:
Ze zijn wel groot en sterk. Daar hou jij toch van.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die Afrikaanse teams kunnen er niets van
Bron?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn wel groot en sterk. Daar hou jij toch van.
Duitsland?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef wickedmen het volgende:
Ik zie Spanje volgend jaar het WK niet winnen hoor.
Ondanks dit goede spel.
Oh in jouw versie van de werkelijkheid worden tegenstanders zoek gespeeld middels kick and rush natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Maar 'zoek spelen' is iets heel anders. Spanje doet weinig anders dan laf overspelen, zoals altijd.
Wat bedoel je precies? Emenike en Moses zijn geblesseerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Missen wellicht, maar zolang deze bondscoach aan het roer staat is dit de selectie.
Welk goede spel?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef wickedmen het volgende:
Ik zie Spanje volgend jaar het WK niet winnen hoor.
Ondanks dit goede spel.
Nee, door goed en aanvallend voetbal. Niet door het laffe, saaie anti-voetbal dat Spanje speelt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh in jouw versie van de werkelijkheid worden tegenstanders zoek gespeeld middels kick and rush natuurlijk.
*jouwquote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over jou gebrek aan kennis wel ja
Op het moment dat het moet, dan staan ze er. Natuurlijk werd de eerste wedstrijd van WK 2010 verloren van Zwitserland, natuurlijk speelde ze matig in de groepsfase van EK 2012. Maar in de halve finale en finale van die twee toernooien speelden ze echt meesterlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze overschat zijn.
En elk toernooi domineren?Goede grap.
*jouw.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aparte conclusies trek jij.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Moses wist ik het, maar ik dacht eigenlijk dat Emenike ook werd genegeerd door deze bondscoach.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Emenike en Moses zijn geblesseerd.
Ja zoals ik zei heb je je eigen versie van de werkelijkheid. Prima hoor, maar dat maakt een discussie per definitie zinloos.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welk goede spel?
[..]
Nee, door goed en aanvallend voetbal. Niet door het laffe, saaie anti-voetbal dat Spanje speelt.
Met je Boerrigter obsessie.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met die clown valt niet te discussiëren daarom blaat ik meestal maar wat terug
Bedankt daarvoor. Dat doet de livetopics echt veel goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een goed excuus voor jouw niveau zeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs nog in de Africa cup gespeeld. Hij werd ook topscorer.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Moses wist ik het, maar ik dacht eigenlijk dat Emenike ook werd genegeerd door deze bondscoach.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt het vaker over Derk dan ik
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs nog in de Africa cup gespeeld. Hij werd ook topscorer.
Klinklare onzin. Spanje was alleen in de finale echt goed tijdens het EK. Portugal was veel beter in de halve finale, was echt onbegrijpelijk dat die niet doorgingen. De wedstrijden daarvoor waren ze ook zeer matig.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op het moment dat het moet, dan staan ze er. Natuurlijk werd de eerste wedstrijd van WK 2010 verloren van Zwitserland, natuurlijk speelde ze matig in de groepsfase van EK 2012. Maar in de halve finale en finale van die twee toernooien speelden ze echt meesterlijk.
Het dreamteam van Duitsland (laten we wel weten, ze hadden de beste selectie sinds 1990) was kansloos en dat gold ook voor Italië.
Verkeerde pilletje geslikt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is Morpheus als je hem nodig hebt...
Is hij trouwens nog moderator?
Klopt en in FIFA 13 is hij al helemaal beest.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Laat ik het maar op een zwartgat in mijn geheugen gooien dan.
maar hij wordt in dat geval inderdaad wel extreem gemist, wat een beest van een spits is dat.
In de finale tegen Nederland domineerde ze ook, ze waren met afstand de betere ploeg. In de halve finale tegen Duitsland in 2010 ook. In de finale van EK 2008 domineerde ze ook tegen Rusland (halve finale) en Duitsland (finale).quote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klinklare onzin. Spanje was alleen in de finale echt goed tijdens het EK. Portugal was veel beter in de halve finale, was echt onbegrijpelijk dat die niet doorgingen.
Spanje domineert nooit een toernooi. Ze spelen laf anti-voetbal waarmee ze helaas wedstrijden winnen. Maar domineren, houdt alsjeblieft op zeg.
Newsflash: InZanity is een troll.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de finale tegen Nederland domineerde ze ook, ze waren met afstand de betere ploeg. In de halve finale tegen Spanje in 2010 ook. In de finale van EK 2008 domineerde ze ook tegen Rusland (halve finale) en Duitsland (finale).
quote:
Ah goed dat je het zegtquote:
Nah, geen zin.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga eens gastmodden. Ik haak af hier.
1-0 voor Uruguay.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is een kleine moeite om even een livescore bij de hand te houden oid. Dan zijn dit soort posts volledig overbodig.
Ambrosius is het hiermee eens.
Neen, he tis Tahiti die heel goed speeltquote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uruguay is echt bijzonder matig aan het spelen
Ja dan kan je de hele tijd F5'en. Kan je net zo goed hier vragen aan iemand die het aan het kijken is.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is een kleine moeite om even een livescore bij de hand te houden oid. Dan zijn dit soort posts volledig overbodig.
FIFAquote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt en in FIFA 13 is hij al helemaal beest.
Wat een onzin. Die finale tegen NEderland domineerden ze helemaal niet man. En nee, ik heb helemaal niks met het Nederlands elftal.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de finale tegen Nederland domineerde ze ook, ze waren met afstand de betere ploeg. In de halve finale tegen Duitsland in 2010 ook. In de finale van EK 2008 domineerde ze ook tegen Rusland (halve finale) en Duitsland (finale).
Dit is niet rullevant.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Brighton heeft zojuist Gus Poyet ontslagen. Je vraagt je af, wat is de relevantie hiervan? Gus Poyet zit momenteel commentaar te geven bij de BBC voor de Confederations Cup.
http://nl.soccerway.com/ refresht automatisch.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan kan je de hele tijd F5'en. Kan je net zo goed hier vragen aan iemand die het aan het kijken is.
Je, zeker jij niet, hoeft niet voor mij te praten.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je, zeker jij niet, hoeft niet voor mij te praten.
Kijk daar heb ik al meer aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nl.soccerway.com/ refresht automatisch.
Klopt ja, ik zat er helemaal naast. Spanje wint hun toernooien enkel door een flinke dosis geluk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
FIFA
[..]
Wat een onzin. Die finale tegen NEderland domineerden ze helemaal niet man. En nee, ik heb helemaal niks met het Nederlands elftal.
Echt, Spanje en domineren.Dat doen ze zelden tot nooit en spelen ze het spel ook niet eens voor.
Laat je niet wegjagen Ajacied422, gewoon mee doorgaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ooh oke. Dan bedankt denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zijn paints.
[..]
Verkeerd geïnterpreteerd dan.
Jij bent een held met je tekeningen.
Waarom ga jij niet VBL erbij modden? Je bent best vaak hier.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uh, nee bedankt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet VBL erbij modden? Je bent best vaak hier.
Surequote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je wel stom gaan lachen, maar je posts slaan nergens op.
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet VBL erbij modden? Je bent best vaak hier.
Nee hoor. Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt ja, ik zat er helemaal naast. Spanje wint hun toernooien enkel door een flinke dosis geluk.
Ik ben niet negatiefquote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zo negatief?
Laat je niet uit je vel(d) slaan joh.
Eén goed jaar gehadquote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef vandermar het volgende:
En die PiqueMeest overhypte verdediger ter wereld. DIe kerel kan niets.
Toen hij een blessure had?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef superniger het volgende:
wie is Shakira?
heeft iemand daar een gifje van?
Prima zo toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Er moet wel snel een nieuwe moderator komen in dit forum.
quote:
On topic graag, dat soort posts kun je hier kwijt SPT / [Tennis] WTA Tour #14 'Vika en Serena domineren de tour'quote:
Ontopic graag.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez heeft echt wel een belachelijk lelijke tattoo
Ja eens, tijd voor wat J.Alba gifs.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het 'niveau' ligt wel absurd laag hier.
Past dus wel bij elkaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een tattoo van jou?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Offtopic graag.quote:
Die is tijdelijk op non-actief gesteld wegens mogelijke belastingfraudequote:
Ambrosius is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het 'niveau' ligt wel absurd laag hier.
Die van Messi zijn ook al afgrijselijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bent Immers zijn grootste fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |