quote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was gewoon een prima speler. Sowieso beter als de Jong.
Jij wou zeggen dat ze wat in te brengen hebben?quote:
Een persoon: ''Fuentes''.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het dat Spanje nogsteeds zo freaking goed is? Al sinds 2008 domineren ze elk toernooi en niets wijst erop dat het team aan het verzwakken is.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het dat Spanje nogsteeds zo freaking goed is? Al sinds 2008 domineren ze elk toernooi en niets wijst erop dat het team aan het verzwakken is.
Nee. Maar 'zoek spelen' is iets heel anders. Spanje doet weinig anders dan laf overspelen, zoals altijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat ze wat in te brengen hebben?
Omdat ze overschat zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Shreyas het volgende:
Hoi Alorsquote:
Ze zijn wel groot en sterk. Daar hou jij toch van.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die Afrikaanse teams kunnen er niets van
Bron?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn wel groot en sterk. Daar hou jij toch van.
Duitsland?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef wickedmen het volgende:
Ik zie Spanje volgend jaar het WK niet winnen hoor.
Ondanks dit goede spel.
Oh in jouw versie van de werkelijkheid worden tegenstanders zoek gespeeld middels kick and rush natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Maar 'zoek spelen' is iets heel anders. Spanje doet weinig anders dan laf overspelen, zoals altijd.
Wat bedoel je precies? Emenike en Moses zijn geblesseerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Missen wellicht, maar zolang deze bondscoach aan het roer staat is dit de selectie.
Welk goede spel?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef wickedmen het volgende:
Ik zie Spanje volgend jaar het WK niet winnen hoor.
Ondanks dit goede spel.
Nee, door goed en aanvallend voetbal. Niet door het laffe, saaie anti-voetbal dat Spanje speelt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh in jouw versie van de werkelijkheid worden tegenstanders zoek gespeeld middels kick and rush natuurlijk.
*jouwquote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over jou gebrek aan kennis wel ja
Op het moment dat het moet, dan staan ze er. Natuurlijk werd de eerste wedstrijd van WK 2010 verloren van Zwitserland, natuurlijk speelde ze matig in de groepsfase van EK 2012. Maar in de halve finale en finale van die twee toernooien speelden ze echt meesterlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze overschat zijn.
En elk toernooi domineren?Goede grap.
*jouw.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aparte conclusies trek jij.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Moses wist ik het, maar ik dacht eigenlijk dat Emenike ook werd genegeerd door deze bondscoach.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Emenike en Moses zijn geblesseerd.
Ja zoals ik zei heb je je eigen versie van de werkelijkheid. Prima hoor, maar dat maakt een discussie per definitie zinloos.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welk goede spel?
[..]
Nee, door goed en aanvallend voetbal. Niet door het laffe, saaie anti-voetbal dat Spanje speelt.
Met je Boerrigter obsessie.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met die clown valt niet te discussiëren daarom blaat ik meestal maar wat terug
Bedankt daarvoor. Dat doet de livetopics echt veel goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een goed excuus voor jouw niveau zeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs nog in de Africa cup gespeeld. Hij werd ook topscorer.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Moses wist ik het, maar ik dacht eigenlijk dat Emenike ook werd genegeerd door deze bondscoach.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt het vaker over Derk dan ik
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij heeft onlangs nog in de Africa cup gespeeld. Hij werd ook topscorer.
Klinklare onzin. Spanje was alleen in de finale echt goed tijdens het EK. Portugal was veel beter in de halve finale, was echt onbegrijpelijk dat die niet doorgingen. De wedstrijden daarvoor waren ze ook zeer matig.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op het moment dat het moet, dan staan ze er. Natuurlijk werd de eerste wedstrijd van WK 2010 verloren van Zwitserland, natuurlijk speelde ze matig in de groepsfase van EK 2012. Maar in de halve finale en finale van die twee toernooien speelden ze echt meesterlijk.
Het dreamteam van Duitsland (laten we wel weten, ze hadden de beste selectie sinds 1990) was kansloos en dat gold ook voor Italië.
Verkeerde pilletje geslikt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is Morpheus als je hem nodig hebt...
Is hij trouwens nog moderator?
Klopt en in FIFA 13 is hij al helemaal beest.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Laat ik het maar op een zwartgat in mijn geheugen gooien dan.
maar hij wordt in dat geval inderdaad wel extreem gemist, wat een beest van een spits is dat.
In de finale tegen Nederland domineerde ze ook, ze waren met afstand de betere ploeg. In de halve finale tegen Duitsland in 2010 ook. In de finale van EK 2008 domineerde ze ook tegen Rusland (halve finale) en Duitsland (finale).quote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klinklare onzin. Spanje was alleen in de finale echt goed tijdens het EK. Portugal was veel beter in de halve finale, was echt onbegrijpelijk dat die niet doorgingen.
Spanje domineert nooit een toernooi. Ze spelen laf anti-voetbal waarmee ze helaas wedstrijden winnen. Maar domineren, houdt alsjeblieft op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |