OOOOOOOOOOOWquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, gelukkig was Carroll zijn geld wel waard.
Wist je wel dat hij 1 in Duitsland heeft achtergelaten omdat hij niet de juiste papieren had en toen een nieuwe heeft gekocht?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel zijn aapjes kunnen mij bekoren. Dat moet jou als aap toch wel als muziek in de oren klinken.
Misschien kunnen we samen aapjes gaan kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel zijn aapjes kunnen mij bekoren. Dat moet jou als aap toch wel als muziek in de oren klinken.
Dat gaat zo weer over schatquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Het woord 'overschat' is een beetje mainstream geworden.
Hij is voor Liverpool.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks bijzonders en dan toch 40 miljoen?
Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, gelukkig was Carroll zijn geld wel waard.
Hij heeft nu een nieuwe poes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij 1 in Duitsland heeft achtergelaten omdat hij niet de juiste papieren had en toen een nieuwe heeft gekocht?
Wat zeiden ze dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Dos37 het volgende:
Ze hadden het over Manolev op de BBC. Wereldster
Ja. Gewoon dat aapje in het asiel laten stikken. Zijn nieuwe aapje heeft overigens ook nu alweer voor problemen gezorgd. Hij kreeg het voor elkaar dat beest kwijt te raken op het vliegveld waardoor hij zijn privéjet weigerde te laten vertrekken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij 1 in Duitsland heeft achtergelaten omdat hij niet de juiste papieren had en toen een nieuwe heeft gekocht?
Nee, ik zeg het nu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gezegd?
Ik weet niet of hij ooit intiem is geworden met zijn moeder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef RetRy32 het volgende:
Dani Alves... Dani Motherfucking Alves...
Nog nooit een goede interland gespeeld...
Doe eens een UI.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
OMG, weer iets geleerd vandaag
quote:
Inzanity en Ron zijn bijna even grappig.quote:
Omdat ie dan zonder Messi speelt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef RetRy32 het volgende:
Dani Alves... Dani Motherfucking Alves...
Nog nooit een goede interland gespeeld...
Walgelijk joch is hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Gewoon dat aapje in het asiel laten stikken. Zijn nieuwe aapje heeft overigens ook nu alweer voor problemen gezorgd. Hij kreeg het voor elkaar dat beest kwijt te raken op het vliegveld waardoor hij zijn privéjet weigerde te laten vertrekken.
Heel het vliegverkeer natuurlijk door de war
rafawelquote:
Hoe weet jij dat nou manquote:
xdquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eerste voetbal plaatjes van mertens zijn ook verschenen : [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Er spelen veel overschatte spelers vandaag.
Neymar, die moet dus 57 mil kosten? Hij is niks bijzonders, max 40 mil waard.
Hulk, 50 mil? Wat een overschatte spelers is dat zeg. Poehoeh, alleen rennen en schieten, net zo overschat als Bale.
Cavani, 63 mil? Hij speelt heel het toernooi matig. Waarschijnlijk is hij een afmaker, 45 mil waard.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou manMet je overhaaste conclusies. Bah
Bedankt. Niet eerder gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Leuk dat hij op een krukje mocht staan, dan zie je z'n kapsel nog net.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
DIE GRAP IS ALLANG GEMAAKT SUKKELquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]40 miljoen betalen voor een overschatte speler die niks bijzonders is. Je bent inderdaad duidelijk voor Liverpool.
Doe die als je UI.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iets over een vrije trapquote:
hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat hij op een krukje mocht staan, dan zie je z'n kapsel nog net.
Davy kan hier niet om lachen.
Dat maakt mij niet uit. Ik vind de grapjes altijd leuker als ik ze zelf maak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIE GRAP IS ALLANG GEMAAKT SUKKEL
sorry.
JE BENT ZELF EEN UH OKÉquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIE GRAP IS ALLANG GEMAAKT SUKKEL
sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |