Gaan ze ook voor de streak?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef FedExpress het volgende:
Haase en Sijsling staan inmiddels te dubbelen op baan 15 tegen Schwank en Zeballos
Ze staan een break achter. Op gras, tegen Schwank en Zeballosquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef FedExpress het volgende:
Haase en Sijsling staan inmiddels te dubbelen op baan 15 tegen Schwank en Zeballos
Coria, leeft die nog?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:37 schreef IbanMayo het volgende:
Als Brown nu echt een baas is gaat hij à la Coria het juichen van Hewitt nadoen.
Hoezo ''ook''quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef FedExpress het volgende:
Wel bizar dat Darcis zich nu terugtrekt. Zeker bang dat hij volgend jaar veel punten moet verdedigen. Wel een steekje onder water naar Nadal, dat ook hij niet fit was
Ik dacht al dat ik de enige was die dat vond.quote:
Ik geloof dat mensen dat al 10 jaar roepen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die dat vond.
Gelukkig geen kans tegen Brownquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die dat vond.
gaat bij darcis om zijn schouder..als je de wedstrijd hebt gekeken weet je vast bij welk punt dat gebeurd is..quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef FedExpress het volgende:
Wel bizar dat Darcis zich nu terugtrekt. Zeker bang dat hij volgend jaar veel punten moet verdedigen. Wel een steekje onder water naar Nadal, dat ook hij niet fit was
Bouchard is wel gewoon gevaarlijk, zeker op gras. Won niet voor niets het juniorentoernooi vorig jaar.quote:
Nou, ik zie toch ook best een hoop mensen die "come on!" gillen na een UE van de tegenstander wel tof vinden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof dat mensen dat al 10 jaar roepen.
Het gebeurde al in de eerste set.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
gaat bij darcis om zijn schouder..als je de wedstrijd hebt gekeken weet je vast bij welk punt dat gebeurd is..
Ik heb helaas niet alles kunnen zien, dus nee, geen ideequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
gaat bij darcis om zijn schouder..als je de wedstrijd hebt gekeken weet je vast bij welk punt dat gebeurd is..
Nope, hij heeft het net in een persconferentie gezegd. 3-3 eerste set.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
volgens mij in de laatste game bij die redding buiten de baan..
hm ok dan zit ik misquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nope, hij heeft het net in een persconferentie gezegd. 3-3 eerste set.
Check dat kwart van Azarenka bij de vrouwen dan, zeker als Ivanovic er ook nog uit gaat. Ook de immer stabiele Kvitova zit namelijk in dat kwartquote:
Koningquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar Brown gaat winnen in vier sets.
quote:
wtf?quote:
Die óók al?quote:
Is en blijft toch bizartwitter:BenRothenberg twitterde op woensdag 26-06-2013 om 15:13:02One of Lukasz Kubot, Stephane Robert, Benoit Paire, Adrian Mannarino, or Dustin Brown will make the quarterfinals. Wide open at #Wimbledon. reageer retweet
Zal dan wel Paire of Brown worden, denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef TheArt het volgende:
Is en blijft toch bizartwitter:BenRothenberg twitterde op woensdag 26-06-2013 om 15:13:02One of Lukasz Kubot, Stephane Robert, Benoit Paire, Adrian Mannarino, or Dustin Brown will make the quarterfinals. Wide open at #Wimbledon. reageer retweet
Ik heb bewondering voor die jongen, ieder normaal mens was ermee gestopt na een tiebreak van Roowbin te hebben verloren.quote:
Ik krijg er zowat medelijden mee. Anorexia nervosa?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:21 schreef Norrage het volgende:
Bye bye Ana![]()
rrrrrr Ivanovic
Wat een gedrocht is dat geworden zeg.
Ze was zo leuk vroegerquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik krijg er zowat medelijden mee. Anorexia nervosa?
Eerder in tegendeel. Er zitten totaal geen spieren meer aan dat lijf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze was zo leuk vroeger.
En het heeft haar tennis ook totaal niet geholpen.
Haaslingquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef HulkHeld het volgende:
Haase/Sijsling 0-1 achter in de dubbel, gaan nu de tiebreak in.
Nee, dat niet. Bij sommige past een bepaald gewicht niet bij een persoon. Vooral haar volume in haar gezicht is zeer afgenomen, wat haar niet goed staat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik krijg er zowat medelijden mee. Anorexia nervosa?
Dat lijkt me nou juist te duiden op een eetstoornis.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef editoor het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Bij sommige past een bepaald gewicht niet bij een persoon. Vooral haar volume in haar gezicht is zeer afgenomen, wat haar niet goed staat.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef Piperidine het volgende:
Jezus Azarenka. Dat je geblesseerd bent betekent niet dat je met zo'n janksmoel moet praten.
Volgens mij heeft ze nog steeds een gezonde bmi van +-20 wat gewoon gezond is. Bij sommige mensen past gewoon maar 1 bepaald gewicht en als ze daar 5KG boven of onder zitten dan krijg je een heel ander persoon te zien. Ik ben zelf ook aardig in gewicht toegenomen en zie er ook anders uit dan vroeger door vooral meer volume in mijn gezicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist te duiden op een eetstoornis.
Anyway, vroeger zag ze er met wat kilootjes méér heel wat beter uit.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef rhubarb het volgende:
Heb n half uur geleden wat ingezet op een combi van Pospisil en Rufin. Quote was boven de 50. Ben benieuwd of het gaat lukken!
Ik snap um nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef TheArt het volgende:
Nadal is schuimbekkend door de kleedkamer geraasd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:39 schreef Mykonos het volgende:
Ik ben net thuis, zet livescores aan, en wordt overspoeld met opgaves/blessures. Wat is er allemaal gebeurd joh
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerste set sinds de AO samen ?
verbeterde dopingcontrolequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:39 schreef Mykonos het volgende:
Ik ben net thuis, zet livescores aan, en wordt overspoeld met opgaves/blessures. Wat is er allemaal gebeurd joh
Nee, in Rotterdam (HutaGalung/Bakker), in Oeiras en op Roland Garros (live gezienquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerste set sinds de AO samen ?
Hij heeft iig Darcis te grazen genomen zie ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nadal is schuimbekkend door de kleedkamer geraasd.
Volgens de statistieken van wimbledon heeft ze een bmi van 20,4 dus een heel normaal gewicht voor een tennisspeler. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze vroeger te zwaar was voor iemand die proftennis speelt. Als het aan mij ligt mag ze gewoon weer naar een bmi van 22.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist te duiden op een eetstoornis.
Anyway, vroeger zag ze er met wat kilootjes méér heel wat beter uit.
Het zag er niet heel soepeltjes uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:44 schreef editoor het volgende:
Wat een jankbal die Isner, gaat een beetje zielig doen over een paar pijntjes.
Die stats zijn zelden up-to-date, dat weet je toch hopelijk?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:42 schreef editoor het volgende:
[..]
Volgens de statistieken van wimbledon heeft ze een bmi van 20,4 dus een heel normaal gewicht voor een tennisspeler. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze vroeger te zwaar was voor iemand die proftennis speelt. Als het aan mij ligt mag ze gewoon weer naar een bmi van 22.
Het was meer een reactie op Piperidine.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het zag er niet heel soepeltjes uit.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar Brown gaat winnen in vier sets.
Jij gelooft niet dat ze +-69.1 kilo is? Veel zal het niet schelen. Ze is echt geen 65 Kilo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die stats zijn zelden up-to-date, dat weet je toch hopelijk?
quote:
Ik vind haar overkomen als 20 kgquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat ze +-69.1 kilo is? Veel zal het niet schelen. Ze is echt geen 65 Kilo.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:49 schreef Marcoss het volgende:
Al die geblesseerde spelers willen natuurlijk gewoon de Tour zien
Ivanovic?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat ze +-69.1 kilo is? Veel zal het niet schelen. Ze is echt geen 65 Kilo.
Gewoon een aardig duo hoor. Zeker Schwank, die op drie van de vier slams al minimaal de halve finale gehaald heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze staan een break achter. Op gras, tegen Schwank en Zeballos
Ik zie het, inderdaad. Ik was er gemakshalve van uitgegan dat Schwank net zo'n koekenbakker in de dubbel als in het enkelspel zou zijn. Mijn schaamte is groot.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon een aardig duo hoor. Zeker Schwank, die op drie van de vier slams al minimaal de halve finale gehaald heeft.
Die is ook middelmaat geworden zegquote:
Ging in de eerste set op haar bek. Werd lang behandeld en kon maar matig lopen en laat dat nou juist het enige zijn dat ze kan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is ook middelmaat geworden zeg
Er gaat in ieder geval één krijswijf het toernooi verlaten... jammer dat degene die nu voor staat, nog erger is.quote:
Dafuq? De hoeveelste is dat vandaag? Echt niet gewoon meer, dit!quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:42 schreef TheArt het volgende:
En de volgende walk-over: Shvedova tegen Kvitova
Zevende volgens mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dafuq? De hoeveelste is dat vandaag? Echt niet gewoon meer, dit!
4 walk-overs en 3 opgaves tot nu toe vandaag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dafuq? De hoeveelste is dat vandaag? Echt niet gewoon meer, dit!
Fedje heeft vanmorgen hoogstpersoonlijk het gras staan sproeien met glijmiddel lijkt het wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Als Tsonga sneuvelt ruimt het wel lekker op voor Federer
ik denk Murrayquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef Nober het volgende:
Goh wat boeiend, Murray live op de BBC, wie zal deze spannende partij gaan winnen? Murray of Murray?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef Nober het volgende:
Goh wat boeiend, Murray live op de BBC, wie zal deze spannende partij gaan winnen? Murray of Murray?
Ik ben blij dat het een Schot is en blijft, ik gun die Engelsen weinig op deze manier.quote:
Is dat op tv of waar zie je dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
LARCHER DE BRITO staat voor tegen Sharapova
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 26-06-2013 om 17:53:01Robin Haase zal op Wimbledon voor de eerste keer uitkomen in het gemengd dubbelspel. Zijn partner heet Rosolska. reageer retweet
Hij heeft nog een hele set om geblesseerd op te geven.quote:
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:54 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hele set om geblesseerd op te geven.
Ik had wel gezien 1-0 in sets, maar een break in de tweedequote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
LARCHER DE BRITO staat voor tegen Sharapova
Dat lieten ze even op de BBC zien en ik zie het op het scorebord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het een Schot is en blijft, ik gun die Engelsen weinig op deze manier.
[..]
Is dat op tv of waar zie je dat?
meeste opgaves op 1 dag in de geschiedenis van de professionele tour (vanaf 1968)quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:14 schreef Norrage het volgende:
wtf![]()
![]()
Dit toernooi
Begint bijna 2002 proporties aan te nemen
Ze kan nog uitglijden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Serena heeft weer een slam binnen..voorzover daar nog twijfel over was
Een finale Sereentje-Sjappie was nog saaier geweest, aangezien dat al helemaal geen matchup is en al helemaal niet op gras.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Serena heeft weer een slam binnen..voorzover daar nog twijfel over was
Die had al grote moeite met Coco.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef Norrage het volgende:
Alleen een kvitova in absolute topvorm zou nu nog kunnen winnen van Serena...
Ik zeg ook "alleen in absolute topvorm" ze zou het nog kunnen bereiken...quote:
Ze is 1.84 met nog behoorlijk wat spieren kom je makkelijk aan 69 kg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:58 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ivanovic?
Ik weeg 63 kg en ik ben AANZIENLIJK dikker dan zij is. Nu zal ze wel wat langer zijn, maar toch...
Becker: "Are we sure this isn't a replay from the eighties?" Stakhovsky die Serve-volley speelt op de 2nd serve...quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
Federer heeft het niet makkelijk met Stakhovsky.
Tsja, dat wel... zeer mediocre voorstelling met weer de gebruikelijke hoeveel afzwaaiers en 'net-niet'-shots. Moet omhoog dit niveau.quote:
Moet je wel spieren hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:53 schreef editoor het volgende:
[..]
Ze is 1.84 met nog behoorlijk wat spieren kom je makkelijk aan 69 kg.
Want met de prestaties die ze laat zien heb je ook helemaal geen spieren nodig?quote:
Die prestaties waren een stuk beter toen ze er nog normaal uitzag. Dus op de middelste foto, toen ze Roland Garros won en nummer 1 van de wereld was. Niet toen het babyvet er nog aan zat in 2006 (bovenste foto) en niet met dat anorexialijf van nu. Die 69 kilo die je overal tegenkomt is waarschijnlijk gebaseerd op de eerste foto. Overigens zijn er ook genoeg sporters geweest die met anorexia op het hoogste niveau zijn blijven acteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:17 schreef editoor het volgende:
[..]
Want met de prestaties die ze laat zien heb je ook helemaal geen spieren nodig?
Volgens mij heb je er veel verstand van.
Goede vergelijking ook, met iemand die 9 cm kleiner is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef wimderon het volgende:
Maar goed, als jij wil geloven dat Ivanovic nu net zo zwaar is als Serena Williams dan mag jij dat wel hoor.
Thank u, maar BBC zend het nu wel uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef editoor het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/(...)50411293-598050.html
Klopt, hij had oranje zolen en moest dat aanpassen, maar hij kreeg geen officiële waarschuwing of boete.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoor net dat Federer een waarschuwing heeft gekregen omdat hij in zijn eerste ronde rode zolen droeg. Apart.
Dat zal vast het probleem zijn nu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Klopt, hij had oranje zolen en moest dat aanpassen.
Federer, met serieuze achterstand op Nadal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Fed maakt weer eens véél te veel fouten... hoe is dat toch mogelijk dat zijn consistentie zo in elkaar is gestort de afgelopen jaren. De ene dag briljant, de volgende dag hopeloos.
Even een vraagje, als Fedje er nu óók uitvliegt vandaag, wie wordt dan de nieuwe #5 van de ATP ranking, Fedje of Rafke?
Dan kun je eigenlijk gewoon de finale vast opschrijven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef Reya het volgende:
Dit kwart zou wel een serieuze grap worden als Federer eruit vliegt.
Dat zou toch wel een kwestie van tijd zijn...quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Federer, met serieuze achterstand op Nadal.
Dat vreesde ik eerlijk gezegd al voor de aanvang van het toernooi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kun je eigenlijk gewoon de finale vast opschrijven.
Dat zou ik dan ook hopen, hij staat leuk grastennis te spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
NB: credits voor Stak, staat geweldig te spelen. Als het hem lukt vandaag, dan hoop ik dat hij ver komt en niet net als Darcis meteen de handdoek in de ring gooit bij de eerstvolgende wedstrijd.
Ja: Djokovic-Murray (voor de mensen die hier alleen posten tijdens de GS'en).quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kun je eigenlijk gewoon de finale vast opschrijven.
"Nothing Lasts Forever..." Guns 'n Roses.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef Marcoss het volgende:
Nadal nog nooit in de 1ste ronde verloren van een Grand Slam, Federer al 36 kwartfinales op rij op een Grand Slam en die zouden dan allebei worden verbroken door spelers buiten de top-100?
Tennis kijken wordt een stuk minder leuk zonder Roger, imoquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Fedje, het was leuk je gekend te hebben, de afgelopen tien jaar!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral al die walkovers en opgaves, zoals van Azarenka en Tsonga bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zijn er vandaag allemaal voor verrassingen geweest, afgezien van Sharapova's verlies?
Tsonga eruit?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zijn er vandaag allemaal voor verrassingen geweest, afgezien van Sharapova's verlies?
Ja, maar met een blessure. Da's meer pech dan een verrassing vind ik.quote:
Ergens hoop ik dat hij terugkomt en daarna het toernooi weet te winnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Tennis kijken wordt een stuk minder leuk zonder Roger, imo
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:41 schreef Marcoss het volgende:
Stakhovsky verloor op Eastbourne van Blake vorige week, zet de prestatie van de Bakker nog een beetje in perspectief
Tsja. Heden ten dage schijnt Fed iets van 15 BPs nodig te hebben omdat hij vaak juist zo lamzakkerig speelt op 2e services van de tegenstander...quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef BobW het volgende:
Die twee break points allebei op tweede service en dan zo het punt verliezen
Stakhovsky heeft wel een bizarre stat op 2de service vandaagquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja. Heden ten dage schijnt Fed iets van 15 BPs nodig te hebben omdat hij vaak juist zo lamzakkerig speelt op 2e services van de tegenstander...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |