Gaan ze ook voor de streak?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef FedExpress het volgende:
Haase en Sijsling staan inmiddels te dubbelen op baan 15 tegen Schwank en Zeballos
Ze staan een break achter. Op gras, tegen Schwank en Zeballosquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:34 schreef FedExpress het volgende:
Haase en Sijsling staan inmiddels te dubbelen op baan 15 tegen Schwank en Zeballos
Coria, leeft die nog?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:37 schreef IbanMayo het volgende:
Als Brown nu echt een baas is gaat hij à la Coria het juichen van Hewitt nadoen.
Hoezo ''ook''quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef FedExpress het volgende:
Wel bizar dat Darcis zich nu terugtrekt. Zeker bang dat hij volgend jaar veel punten moet verdedigen. Wel een steekje onder water naar Nadal, dat ook hij niet fit was
Ik dacht al dat ik de enige was die dat vond.quote:
Ik geloof dat mensen dat al 10 jaar roepen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die dat vond.
Gelukkig geen kans tegen Brownquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die dat vond.
gaat bij darcis om zijn schouder..als je de wedstrijd hebt gekeken weet je vast bij welk punt dat gebeurd is..quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef FedExpress het volgende:
Wel bizar dat Darcis zich nu terugtrekt. Zeker bang dat hij volgend jaar veel punten moet verdedigen. Wel een steekje onder water naar Nadal, dat ook hij niet fit was
Bouchard is wel gewoon gevaarlijk, zeker op gras. Won niet voor niets het juniorentoernooi vorig jaar.quote:
Nou, ik zie toch ook best een hoop mensen die "come on!" gillen na een UE van de tegenstander wel tof vinden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof dat mensen dat al 10 jaar roepen.
Het gebeurde al in de eerste set.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
gaat bij darcis om zijn schouder..als je de wedstrijd hebt gekeken weet je vast bij welk punt dat gebeurd is..
Ik heb helaas niet alles kunnen zien, dus nee, geen ideequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
gaat bij darcis om zijn schouder..als je de wedstrijd hebt gekeken weet je vast bij welk punt dat gebeurd is..
Nope, hij heeft het net in een persconferentie gezegd. 3-3 eerste set.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
volgens mij in de laatste game bij die redding buiten de baan..
hm ok dan zit ik misquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nope, hij heeft het net in een persconferentie gezegd. 3-3 eerste set.
Check dat kwart van Azarenka bij de vrouwen dan, zeker als Ivanovic er ook nog uit gaat. Ook de immer stabiele Kvitova zit namelijk in dat kwartquote:
Koningquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar Brown gaat winnen in vier sets.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |