Dat is ook daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat ook daar? Ik moet wel werken donderdag.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Corrie schijnt zelfs zo'n bingostift te hebben.
quote:
Altijd smoesjes die Corriequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga niks beloven tim, ligt eraan of ik nog puf heb na mijn werk.
Ik heb zelfs nog nooit van mijn leven gebingoed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Ze kan in ieder geval stempelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Cassis met alcohol erin.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Liefmans fruitesse, wat is dat nu weer voor 'suele zooi?
Ik zal haar even bellenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Karina gaat me aan haar nichtje van 6 koppelen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Karina gaat me aan haar nichtje van 6 koppelen
Ik ken pokemon, maar tower defence niet, dus zal best wel meevallen. In ieder geval geen candy crush wat ze op mijn werk allemaal spelen, geen idee hoe het werkt, maar ze zijn er allemaal helemaal gek van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben pokemon tower defence aan het spelen. Ben ik nu tot een nieuw dieptepunt gedaald?
http://samdangames.blogspot.nl/p/play-ptd_16.htmlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken pokemon, maar tower defence niet, dus zal best wel meevallen. In ieder geval geen candy crush wat ze op mijn werk allemaal spelen, geen idee hoe het werkt, maar ze zijn er allemaal helemaal gek van.
Zie mijn notes, ctrl-f op 'senseo'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Senseo IS niet lekker. Warm water met een kleurtje.
Ziet er wel leuk uit toch? Al is Mario natuurlijk leuker he?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://samdangames.blogspot.nl/p/play-ptd_16.html
Ik zet alleen maar filterkoffie en zo lang duurt dat nou ook weer niet voor 1 kopje. 5 minuten tops denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie mijn notes, ctrl-f op 'senseo'
Maar ik heb er tegenwoordig ook een. Makkelijk voor snelle bak voor het ontbijt. Maar met goeie koffie heeft het niets te maken.
Er gaat trouwens voor mij niets boven filterkoffie, die kan je net zo sterk maken als je wil
http://www.spelletjes.nl/(...)Star-Scramble-3.htmlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit toch? Al is Mario natuurlijk leuker he?
Mario moet je op de NES spelen, niet op een pc. Dat is niet leuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://www.spelletjes.nl/(...)Star-Scramble-3.html
Beter zoeken schatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef hexje het volgende:
Ik wil stupeur et tremblements kijken maar kan het niet vinden.
Ik heb het afgezet en Opsporing Verzocht opgezet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Anouk ziet er een beetje ongemakkelijk uit als het niet over haar gaat
Is toch fijn dat Polen het ook kunnen begrijpen. Ik praat ook niet achter je rug om over jouquote:
Nou dat laatste weet ik zo net nog niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is toch fijn dat Polen het ook kunnen begrijpen. Ik praat ook niet achter je rug om over jou
Leuk, voor al uw multiculti.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet en Opsporing Verzocht opgezet.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Kleiweg, nu durf ik helemaal niet meer donderdag
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Nee, Amsterdam is lekker met die joden-ufo.
ja alsof je daar de hele dag tegenaan kijkt of zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Nee, Amsterdam is lekker met die joden-ufo.
Nee nog niet. Ik had een film opgezet, maar die viel een beetje tegen helaas. Morgen kan ik wel even kijken tijdens het eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef hexje het volgende:
Karina heb je de eerste ep van die nieuwe serie al gekeken?
dat was de overschiesekleiwegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Was net bij Opsporing VerzochtEnge buurt blijkbaar
Welke serie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef hexje het volgende:
Karina heb je de eerste ep van die nieuwe serie al gekeken?
Ik ben bij Continuum na het eerste seizoen afgehaakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke serie?
Heb net in vijf dagen tijd heel Continuum gekeken, wat er tot nu toe is uitgezonden, wil meer van die kwaliteit!
Heb je Django inmiddels al bekeken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke serie?
Heb net in vijf dagen tijd heel Continuum gekeken, wat er tot nu toe is uitgezonden, wil meer van die kwaliteit!
Ja afgelopen weekend en bij elke keer dat het woord 'nigger' viel een slok drank genomen. Het was lang geleden dat ik zo dronken wasquote:
Check.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bij Continuum na het eerste seizoen afgehaakt.
Deze TV / Coming: Under The Dome
Prima, ik kijk morgenmiddag of het wat is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Op z'n minst een opmerking inhet TV topic.
Eigenlijk bij de eerste aflevering van het tweede seizoen al. Het trok me niet meer. Ik weet niet eens waarom, ik keek en vond er niets meer aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
Maar waarom ben je afgehaakt bij Continuum? Ik vind het juist steeds beter worden.
Het wordt juist steeds politieker, Kiera, die eerst een domme "befehl ist befehl"-doos leek lijkt nu door te krijgen dat Liber8 toch wel eens een punt zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk bij de eerste aflevering van het tweede seizoen al. Het trok me niet meer. Ik weet niet eens waarom, ik keek en vond er niets meer aan.
Mmm misschien even doorzetten dan na de eerste afl. van seizoen 2. Ik ben vaak wat te rigoreus, oh het is niks, meteen afhaken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt juist steeds politieker, Kiera, die eerst een domme "befehl ist befehl"-doos leek lijkt nu door te krijgen dat Liber8 toch wel eens een punt zou kunnen hebben.
En de serie speelt sowieso heel erg in op onze actualiteit
OK veel plezier ermee, ik ga zo slapen. Vroeg op en ik blijf alweer te lang hangenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Na het journaal effe kijken.
Maar je had seizoen 1 toch al helemaal gezien?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm misschien even doorzetten dan na de eerste afl. van seizoen 2. Ik ben vaak wat te rigoreus, oh het is niks, meteen afhaken.
Ja vandaar, 1e afl. van seizoen 2 en toen meteen afgehaakt. Volgens mij heb ik de 1e niet eens afgekeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je had seizoen 1 toch al helemaal gezien?
Ik ben ook eerst afgehaakt, maar pas doorgezet en na een paar afleveringen krijgt de serie wat meer vorm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm misschien even doorzetten dan na de eerste afl. van seizoen 2. Ik ben vaak wat te rigoreus, oh het is niks, meteen afhaken.
ik heb alle episodes tot nu toe in een paar dagen gekeken, geen moment willen afhaken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben ook eerst afgehaakt, maar pas doorgezet en na een paar afleveringen krijgt de serie wat meer vorm.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets eng aan, maar goed. Al die mensen die er een mening over hebben en er nooit komen.
Stephen King vind ik dan wel een voordeel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:46 schreef remlof het volgende:
De Under the dome pilot was wel ok, maar wel heel erg typisch Stephen King en die vind ik nogal zaad.
Eens kijken hoe ze het verder uitwerken.
Ik denk dat ik meer in Amsterdam ben geweest dan jij in Rotterdam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeiemorgen
En dit soort vooroordelen klinken heel bekend over Amsterdam.
Dat weet ik wel zeker, ik ben 1x in Rotterdam geweest, jaren terug.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer in Amsterdam ben geweest dan jij in Rotterdam.
Ik ga er zo weer heen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:21 schreef Tem het volgende:
Amsterdam vind ik ook niet eng, alleen geen reet aan.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
Elke stad waar ik de weg niet weet ik een beetje eng, Amsterdammers komen niet zo graag de stad uit.
Nouja, A'dam en R'dam hebben natuurlijk geen winkelcentrummassamoorden zoals een echte stad dat heeft, maar we doen het er maar mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:42 schreef Tem het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik in Alphen zou wonen.
Nee, deze.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:54 schreef Karina het volgende:
Zal stukken beter smaken dan het bocht wat ze hier koffie noemen...
Heb je zoiets:
[ afbeelding ]
Dat is echt lekkere koffie. Toen ik nog bij een klein softwarebedrijfje werkte hadden we ook zo een ding, je was meteen goed wakker na een espresso
Nee, met gemalen koffie die je moet aandrukken in dat metalen filter en op dat apparaat moet draaien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:02 schreef Karina het volgende:
Dat is eentje met van die espresso pads? Of wel met bonen?
Ik heb wel eens vakantiewerk gedaan bij een bedrijf dat zo'n ding had. Ik moest dat apparaat altijd schoonmaken en aanvullen, en toen had ik een keer per ongeluk karnemelk ipv normale melk er in gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:54 schreef Karina het volgende:
Zal stukken beter smaken dan het bocht wat ze hier koffie noemen...
Heb je zoiets:
[ afbeelding ]
Dat is echt lekkere koffie. Toen ik nog bij een klein softwarebedrijfje werkte hadden we ook zo een ding, je was meteen goed wakker na een espresso
Oh ja dat ken ik ook wel, dat is inderdaad een beetje gedoe.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, met gemalen koffie die je moet aandrukken in dat metalen filter en op dat apparaat moet draaien.
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
Misschien was dat wel heel lekker!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vakantiewerk gedaan bij een bedrijf dat zo'n ding had. Ik moest dat apparaat altijd schoonmaken en aanvullen, en toen had ik een keer per ongeluk karnemelk ipv normale melk er in gedaanniemand die iets zei.
alleen stuart is druk. De rest is relaxed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb daar een paar jaar terug wel gepost, maar ik vond het een beetje te druk.
Druk als in best veel mensen die daar posten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen stuart is druk. De rest is relaxed.
Priapisme noemen ze dat. Zal wel z'n laatste erectie zijn.quote:
Ik word ook altijd sjaggerijnig als ik niks heb gegeten, dus ik vergeef je.quote:
Oh dat is zieligquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Priapisme noemen ze dat. Zal wel z'n laatste erectie zijn.
Dat klinkt vies, dus niet toepasselijk voor deze delicatesse.quote:
Ik heb gegeten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie nou gegeten? Of zijn jullie nog steeds sjaggerijnig?
Trieste actiequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef Tem het volgende:
Hehehe goede actie.
http://www.volkskrant.nl/(...)egen-te-houden.dhtml
Er zijn genoeg situaties dat er dan pas aandoeningen aan het licht komen die voor het kind helemaal niet een kwalitatief redelijk leven geven. Nu vind ik 37 weken ook wel wat lang maar na twintig weken komen pas de grote testen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Trieste actie
Abortus na 20 weken is ook gewoon walgelijk. Kind moet uit elkaar worden getrokken om het uit de baarmoeder te krijgen, zo groot is het dan al.
Welke grote testen bedoel je? Vruchtwaterpunctie en vlokkentest worden al op respectievelijk 11en 16 wk uitgevoerd uit mijn hoofd. Resultaten zijn er dus voor de 20e week. Structurele afwijkingen worden ook voor die tijd opgespoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn genoeg situaties dat er dan pas aandoeningen aan het licht komen die voor het kind helemaal niet een kwalitatief redelijk leven geven. Nu vind ik 37 weken ook wel wat lang maar na twintig weken komen pas de grote testen.
Er is een 20 weken echo die een open rug of schedelafwijking kunnen achterhalen bijvoorbeeld. Ik zou eerder gaan voor 25 weken als max zodat er een weloverwogen beslissing kan worden genomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke grote testen bedoel je? Vruchtwaterpunctie en vlokkentest worden al op respectievelijk 11en 16 wk uitgevoerd uit mijn hoofd. Resultaten zijn er dus voor de 20e week. Structurele afwijkingen worden ook voor die tijd opgespoord.
Die structurele afwijkingen (open rug en schedelafwijkingen) kunnen ook voor de 20 wk gezien worden. En dmv bepalingen in het maternaal bloed is het risico voor bijv open rug ook al goed in te schatten, wat dan bevestigd kan worden met een vruchtwaterpunctie en echo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is een 20 weken echo die een open rug of schedelafwijking kunnen achterhalen bijvoorbeeld. Ik zou eerder gaan voor 25 weken als max zodat er een weloverwogen beslissing kan worden genomen.
Dat is waar. Vind de manier waarop dit de VS is verlopen wel echt nergens op slaan, is gewoon de voeten vegen aan de democratie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:06 schreef Tem het volgende:
Maar het is wel een moeilijke discussie altijd.
Ach, gaten in de wetgeving. De republikeinen doen precies hetzelfde en Amerika is natuurlijk helemaal geen democratie. Kijk maar naar dat wapenwetvoorstel van Obama laatst.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waar. Vind de manier waarop dit de VS is verlopen wel echt nergens op slaan, is gewoon de voeten vegen aan de democratie.
Dat heb ik niet gevolgd, weet sowieso niet zoveel van politiekquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, gaten in de wetgeving. De republikeinen doen precies hetzelfde en Amerika is natuurlijk helemaal geen democratie. Kijk maar naar dat wapenwetvoorstel van Obama laatst.
Denken dat er democratie is in de VS.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waar. Vind de manier waarop dit de VS is verlopen wel echt nergens op slaan, is gewoon de voeten vegen aan de democratie.
Goede actie inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef Tem het volgende:
Hehehe goede actie.
http://www.volkskrant.nl/(...)egen-te-houden.dhtml
Wat kijk je boos.quote:
Dat is de strenge doch rechtvaardige blik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef Specularium het volgende:
Mosterdgas is lekker met een lange-afstandskroket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Origineel is altijd beter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de originele versie beter dan die nieuwe waar Corrie in gemonteerd is.
Hoi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de originele versie beter dan die nieuwe waar Corrie in gemonteerd is.
Omdat sp3c geen penis in zijn anus wil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:26 schreef hexje het volgende:
Wilde morgen naar Den Haag maar Iemand bood mij geen slaapplek.
Volgens mij is sp3c een DL negert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat sp3c geen penis in zijn anus wil.
http://en.wikipedia.org/wiki/Down-low_%28sexual_slang%29quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Wat is een DL negert? Een Dikke Lul negert?
om de week op maandagquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
Zeg effe welke, dan zet ik het in mijn agenda.
Zal geen duur merk jasje zijn dus de kans dat ie wordt gestolen is klein.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn leren jasje op mijn werk laten hangen, zo irritant, hopelijk wordt hij niet gejat.
Je moest eens weten wat er allemaal gejat wordt, maakt geen reet uit of het duur is of niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Zal geen duur merk jasje ze zijn dus de kans dat ie wordt gestolen is klein.
Daar heb jij weer helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal gejat wordt, maakt geen reet uit of het duur is of niet.
Niet van dat sippe, Cor. Het zijn maar gebbetjes en geintjes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn eetlust vergaat me wel zo eigenlijk.
Ga jij maar lekker dik worden.quote:
Weet niet, waaghals haalt het voor me dus is een verrassing.quote:
Veel vlees dan waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet, waaghals haalt het voor me dus is een verrassing.
Ben ik al, heb al iemand aan de haak geslagen dus op de lijn hoef ik niet meer te letten.quote:
Ehm weet niet, ik ken wel de kaasburgers en de vega hamburgers en de vega roerbakblokjes en de kaas-spinazie dingen en die zijn allemaal wel lekker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef hexje het volgende:
Njos zijn de groenteburgers van de AH lekker?
Mjah de ene keer valt het beter dan de andere.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet van dat sippe, Cor. Het zijn maar gebbetjes en geintjes.
Corrie was om 15:00 al boos.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet van dat sippe, Cor. Het zijn maar gebbetjes en geintjes.
Nee toen was ik niet boos, alleen geirriteerd door domme mensen op het werk. Sjongejonge en dat verdient 2x zoveel als ik (of verdient, KRIJGT).quote:
Die in dat zwembad was goed. Of heb je het daarover?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef hexje het volgende:
Weer dat leuke PVV filmpje. De geluidseffecten zijn zooo sneu.
Moet ik nog halen. Niet van die gore rolmopsen in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Hollandse Nieuwe, die weer precies zo smaken als alle jaren ervoor.
Vindt Corrie gewoon lekker zuur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet van die gore rolmopsen in ieder geval.
Nee deze gaat over de geldverspilling van Europa.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die in dat zwembad was goed. Of heb je het daarover?
Smakelijk karina, niet laten aanbakken he
Dat soort chips is links.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Grote zure bom![]()
Van de chips met azijn krijg je wel ontzettende dorst altijd en pijn in je mond.
Links is ook link.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
eerder link. Als je teveel eet word je ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |