abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2012 @ 13:07:21 #1
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_112377965

quote:
Continuum is a one-hour police drama centered on Kiera Cameron, a regular cop from 65 years in the future who finds herself trapped in present day Vancouver. She is alone, a stranger in a strange land, and has eight of the most ruthless criminals from the future, known as Liber8, loose in the city.
Deze serie heeft me positief verrast. :) De omschrijving deed me denken aan een slechte syfy channel serie maar het is nog best goed gedaan. Een aantal verhaallijntjes zijn al uitgespand tegen het einde van de eerste aflevering. Bijvoorbeeld: waarom lachte de oude Alec vlak voordat de timejump werd gemaakt? Aangezien hij de vijand hoort te zijn van Liber8.

:)

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 02-10-2015 15:23:03 (kapot plaatje weggehaald) ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_112387331
Ik had een beetje een Fringe meets Alcatraz gevoel bij de pilot. In ieder geval boeiend genoeg om voorlopig te blijven volgen, al ben ik benieuwd welke kant ze met de serie opgaan. Voor hetzelfde geldt wordt het een bad guy of the week serie met een overkoepelende verhaallijn.

Maar toffe start!
pi_112388027
Bad guy of the week kan het bijna niet worden aangezien het een klein groepje is dat in 2012 vastzit. Dan ben ik eerder bang dat Kiera`s pak opeens allemaal dingen kan als het plot er een keer om vraagt.

Deze eerste aflevering was in ieder geval hoopgevend en geeft inderdaad meteen al een hoop info over wat er speelt, dus een tweede Alcatraz zal het wel niet worden.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  maandag 4 juni 2012 @ 07:46:16 #4
194233 Friday12
Originele kloon
pi_112413007
quote:
0s.gif
Deze serie heeft me positief verrast. :) De omschrijving deed me denken aan een slechte syfy channel serie maar het is nog best goed gedaan. Een aantal verhaallijntjes zijn al uitgespand tegen het einde van de eerste aflevering. Bijvoorbeeld: waarom lachte de oude Alec vlak voordat de timejump werd gemaakt? Aangezien hij de vijand hoort te zijn van Liber8.

:)
ik denk omdat zei al in zijn tijdlijn is geweest enzo
  maandag 4 juni 2012 @ 08:40:24 #5
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_112413448
Tweede aflevering is ook gaaf :)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  maandag 4 juni 2012 @ 09:05:10 #6
87680 Mirel
pi_112413683
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ik denk omdat zei al in zijn tijdlijn is geweest enzo
Er zit wel meer achter die lach.
pi_112414473
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:05 schreef Mirel het volgende:

[..]

Er zit wel meer achter die lach.
Dat denk ik ook wel. Vraag me alleen af of zij hem in de toekomst ook heeft zien "lachen". Ze heeft wel haar echtgenoot ruzie zien staan maken met haar baas...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_112425137
Absoluut niet slecht begonnen, een leuke serie met potentie. Showcase is de afgelopen paar jaar al goed bezig met leuke series. Eerst Lost Girl en nu dit, nu maar hopen dat ze geen "SyFy" gaan uithalen en een serie als deze snel stop zullen zetten.

En zie ik dat goed? Is dat de SSM uit The X-Files? _O_

[ Bericht 24% gewijzigd door DJJoris op 04-06-2012 14:49:54 ]
pi_112466703
ep 2 ^O^ Leuke serie, hopelijk wordt het niet gecancelled.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:17:13 #10
87680 Mirel
pi_112467584
Wie was trouwens die vent met de tas vol met geld? Die ene terrorist die niet mee wilde doen? Was het even vergeten.
pi_112476241
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:17 schreef Mirel het volgende:
Wie was trouwens die vent met de tas vol met geld? Die ene terrorist die niet mee wilde doen? Was het even vergeten.
die ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_112507248
Een vrouw in de hoofdrol, dus weer een hoop gejank om haar kind. Niks mis met een beetje drama, maar niet zo snel in het eerste seizoen, als je nog totaal niets hebt met de personages.

Behalve dat, is het tot nu toe best aardig. Hopen dat dat zo blijft.
  woensdag 6 juni 2012 @ 08:01:13 #13
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_112508329
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 03:01 schreef schijffie het volgende:
Een vrouw in de hoofdrol, dus weer een hoop gejank om haar kind. Niks mis met een beetje drama, maar niet zo snel in het eerste seizoen, als je nog totaal niets hebt met de personages.

Behalve dat, is het tot nu toe best aardig. Hopen dat dat zo blijft.
Ongeacht man of vrouw, hoe zou jij je voelen als je plots weggetrokken wordt van al je familie en vrienden met weinig hoop op een terugkeer? Ik vond het daardoor juist ook realistisch, zeker gezien de snelheid van de meeste series, als ze er later opeens veel last van krijgt is dat onlogischer, wat mij betreft.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  woensdag 6 juni 2012 @ 08:32:59 #14
19242 yavanna
Results may vary.
pi_112508612
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:56 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Vraag me alleen af of zij hem in de toekomst ook heeft zien "lachen". Ze heeft wel haar echtgenoot ruzie zien staan maken met haar baas...
Ik vraag mij af of haar man ook op de hoogte was van de jump naar het verleden gezien hij schrok van haar aanwezigheid en trachtte haar daar weg te krijgen.

De terroristen hebben op het oog een prima doel, meer vrijheid, echter zijn het een stel gewetenloze moordenaars die blijkbaar ook geen moeite hebben, zelfs overdreven veel lol hebben in, het doden van individuen ( toch anders dan een gebouw opblazen met anonieme mensen er in ).

Ik denk dat oude Alec spijt heeft van hoe de toekomst ( uit de hand ) is gelopen en hoopt dat daar verandering in komt door de terroristen/Kiera. Best kans dat Kiera later nog één en ander te horen krijgt van b.v. één van de terroristen.

Maar anyway, wel leuk vermaak, ook de tweede aflevering. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:29:40 #15
87680 Mirel
pi_112509454
Ik had liever dat er geen kind in zat (dat acteren is altijd zo tenenkrommend, en hij gedraagt zich niet naar z'n leeftijd). Dan liever dat ze een probleem had met de relatie van haar man/vriend. Of zelfs een love triangle in de toekomst die we in de flashbacks terugzien.

Voorlopig moeten we het met de toekomst flashbacks doen met veel kind en heel soms iets met haar man die iets schijnt te verbergen.
pi_112512797
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juni 2012 08:01 schreef AllesWatWas het volgende:

[..]

Ongeacht man of vrouw, hoe zou jij je voelen als je plots weggetrokken wordt van al je familie en vrienden met weinig hoop op een terugkeer? Ik vond het daardoor juist ook realistisch, zeker gezien de snelheid van de meeste series, als ze er later opeens veel last van krijgt is dat onlogischer, wat mij betreft.
Tuurlijk is dat niet leuk, maar persoonlijk vind ik al die drama maar irritant als ik de personages in een serie nog niet ken.

Ik had het leuker gevonden als het pas na een aantal afleveringen tot haar door drong dat ze misschien nooit meer terugkomt. En wat Mirel zegt: Kinderen en acteren gaat vaak niet goed samen.
pi_112550402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 08:32 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of haar man ook op de hoogte was van de jump naar het verleden gezien hij schrok van haar aanwezigheid en trachtte haar daar weg te krijgen.

De terroristen hebben op het oog een prima doel, meer vrijheid, echter zijn het een stel gewetenloze moordenaars die blijkbaar ook geen moeite hebben, zelfs overdreven veel lol hebben in, het doden van individuen ( toch anders dan een gebouw opblazen met anonieme mensen er in ).

Ik denk dat oude Alec spijt heeft van hoe de toekomst ( uit de hand ) is gelopen en hoopt dat daar verandering in komt door de terroristen/Kiera. Best kans dat Kiera later nog één en ander te horen krijgt van b.v. één van de terroristen.

Maar anyway, wel leuk vermaak, ook de tweede aflevering. :)
Volgens mij heb je daar zelf al antwoord meegegeven.
Wat ik me ook afvraag. Als zij meespringt, moet oude Alec dat al geweten hebben en zou dat dan de rede zijn dat hij lacht? Of zit hij erachter dat de terroristen naar het verleden springen?
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:52:37 #18
28033 Pek
je moet wat
pi_112552891
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef Salamander het volgende:
Bad guy of the week Dan ben ik eerder bang dat Kiera`s pak opeens allemaal dingen kan als het plot er een keer om vraagt.

Dat is dus al het geval, ze kan er mensen mee taseren en auto's jatten :')

Daarnaast zie ik onze toekomst niet in een Blade Runner omgeving veranderen in slechts 60 jaar, maar het is leuk vermaak tot nu toe, blijf het wel volgen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Pek op 07-06-2012 00:58:55 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_112693443
Het gaat voornamelijk om de macht die grote bedrijven hebben gekregen in de toekomst.

Als je dan naar deze vier plaatjes kijkt van hoe de situatie nu is hadden ze van die 60 jaar ook wel 20 jaar kunnen maken.

Leuke serie verder :Y
  maandag 11 juni 2012 @ 11:49:11 #20
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_112730815
En weer een bad guy minder.
pi_112731166
quote:
99s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef AllesWatWas het volgende:
En weer een bad guy minder.
Jammer dat ik dat nu al weet voor de aflevering afgelopen is...

Ik zit nu te kijken en heb bijna de hele tijd een blur rand langs de hoeken... ligt het aan me tv of aan me ogen of hebben andere dat ook?
  maandag 11 juni 2012 @ 13:19:49 #22
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_112734272
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Tsja, aflevering is geweest, dus leek me logisch dat er dan over gepraat mag worden :')
pi_112778944
quote:
99s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:19 schreef AllesWatWas het volgende:

[..]

Tsja, aflevering is geweest, dus leek me logisch dat er dan over gepraat mag worden :')
Je hoort me verder ook niks over spoiler tags zeggen. Ik had het kunnen weten dat er iets stond... no problem dus. Maarre over dat andere... was ik de enige met geblurde randen?
pi_112779010
Bij mij is niks geblurred.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:58:15 #25
87680 Mirel
pi_112779022
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik zit nu te kijken en heb bijna de hele tijd een blur rand langs de hoeken... ligt het aan me tv of aan me ogen of hebben andere dat ook?
Is hetzelfde soort effect als in de intro van Walking Dead. Lijkt op een soort Tilt Shift
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')