Deze serie heeft me positief verrast.quote:Continuum is a one-hour police drama centered on Kiera Cameron, a regular cop from 65 years in the future who finds herself trapped in present day Vancouver. She is alone, a stranger in a strange land, and has eight of the most ruthless criminals from the future, known as Liber8, loose in the city.
ik denk omdat zei al in zijn tijdlijn is geweest enzoquote:![]()
Deze serie heeft me positief verrast.De omschrijving deed me denken aan een slechte syfy channel serie maar het is nog best goed gedaan. Een aantal verhaallijntjes zijn al uitgespand tegen het einde van de eerste aflevering. Bijvoorbeeld: waarom lachte de oude Alec vlak voordat de timejump werd gemaakt? Aangezien hij de vijand hoort te zijn van Liber8.
Er zit wel meer achter die lach.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk omdat zei al in zijn tijdlijn is geweest enzo
Dat denk ik ook wel. Vraag me alleen af of zij hem in de toekomst ook heeft zien "lachen". Ze heeft wel haar echtgenoot ruzie zien staan maken met haar baas...quote:
die jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:17 schreef Mirel het volgende:
Wie was trouwens die vent met de tas vol met geld? Die ene terrorist die niet mee wilde doen? Was het even vergeten.
Ongeacht man of vrouw, hoe zou jij je voelen als je plots weggetrokken wordt van al je familie en vrienden met weinig hoop op een terugkeer? Ik vond het daardoor juist ook realistisch, zeker gezien de snelheid van de meeste series, als ze er later opeens veel last van krijgt is dat onlogischer, wat mij betreft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:01 schreef schijffie het volgende:
Een vrouw in de hoofdrol, dus weer een hoop gejank om haar kind. Niks mis met een beetje drama, maar niet zo snel in het eerste seizoen, als je nog totaal niets hebt met de personages.
Behalve dat, is het tot nu toe best aardig. Hopen dat dat zo blijft.
Ik vraag mij af of haar man ook op de hoogte was van de jump naar het verleden gezien hij schrok van haar aanwezigheid en trachtte haar daar weg te krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Vraag me alleen af of zij hem in de toekomst ook heeft zien "lachen". Ze heeft wel haar echtgenoot ruzie zien staan maken met haar baas...
Tuurlijk is dat niet leuk, maar persoonlijk vind ik al die drama maar irritant als ik de personages in een serie nog niet ken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:01 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ongeacht man of vrouw, hoe zou jij je voelen als je plots weggetrokken wordt van al je familie en vrienden met weinig hoop op een terugkeer? Ik vond het daardoor juist ook realistisch, zeker gezien de snelheid van de meeste series, als ze er later opeens veel last van krijgt is dat onlogischer, wat mij betreft.
Volgens mij heb je daar zelf al antwoord meegegeven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:32 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of haar man ook op de hoogte was van de jump naar het verleden gezien hij schrok van haar aanwezigheid en trachtte haar daar weg te krijgen.
De terroristen hebben op het oog een prima doel, meer vrijheid, echter zijn het een stel gewetenloze moordenaars die blijkbaar ook geen moeite hebben, zelfs overdreven veel lol hebben in, het doden van individuen ( toch anders dan een gebouw opblazen met anonieme mensen er in ).
Ik denk dat oude Alec spijt heeft van hoe de toekomst ( uit de hand ) is gelopen en hoopt dat daar verandering in komt door de terroristen/Kiera. Best kans dat Kiera later nog één en ander te horen krijgt van b.v. één van de terroristen.
Maar anyway, wel leuk vermaak, ook de tweede aflevering.
Dat is dus al het geval, ze kan er mensen mee taseren en auto's jattenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef Salamander het volgende:
Bad guy of the week Dan ben ik eerder bang dat Kiera`s pak opeens allemaal dingen kan als het plot er een keer om vraagt.
Jammer dat ik dat nu al weet voor de aflevering afgelopen is...quote:
Tsja, aflevering is geweest, dus leek me logisch dat er dan over gepraat mag wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat nu al weet voor de aflevering afgelopen is...
Je hoort me verder ook niks over spoiler tags zeggen. Ik had het kunnen weten dat er iets stond... no problem dus. Maarre over dat andere... was ik de enige met geblurde randen?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:19 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Tsja, aflevering is geweest, dus leek me logisch dat er dan over gepraat mag worden
Is hetzelfde soort effect als in de intro van Walking Dead. Lijkt op een soort Tilt Shiftquote:Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat nu al weet voor de aflevering afgelopen is...
Ik zit nu te kijken en heb bijna de hele tijd een blur rand langs de hoeken... ligt het aan me tv of aan me ogen of hebben andere dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |