Zal geen duur merk jasje zijn dus de kans dat ie wordt gestolen is klein.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn leren jasje op mijn werk laten hangen, zo irritant, hopelijk wordt hij niet gejat.
Je moest eens weten wat er allemaal gejat wordt, maakt geen reet uit of het duur is of niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Zal geen duur merk jasje ze zijn dus de kans dat ie wordt gestolen is klein.
Daar heb jij weer helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal gejat wordt, maakt geen reet uit of het duur is of niet.
Niet van dat sippe, Cor. Het zijn maar gebbetjes en geintjes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn eetlust vergaat me wel zo eigenlijk.
Ga jij maar lekker dik worden.quote:
Weet niet, waaghals haalt het voor me dus is een verrassing.quote:
Veel vlees dan waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet, waaghals haalt het voor me dus is een verrassing.
Ben ik al, heb al iemand aan de haak geslagen dus op de lijn hoef ik niet meer te letten.quote:
Ehm weet niet, ik ken wel de kaasburgers en de vega hamburgers en de vega roerbakblokjes en de kaas-spinazie dingen en die zijn allemaal wel lekker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:51 schreef hexje het volgende:
Njos zijn de groenteburgers van de AH lekker?
Mjah de ene keer valt het beter dan de andere.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet van dat sippe, Cor. Het zijn maar gebbetjes en geintjes.
Corrie was om 15:00 al boos.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet van dat sippe, Cor. Het zijn maar gebbetjes en geintjes.
Nee toen was ik niet boos, alleen geirriteerd door domme mensen op het werk. Sjongejonge en dat verdient 2x zoveel als ik (of verdient, KRIJGT).quote:
Die in dat zwembad was goed. Of heb je het daarover?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef hexje het volgende:
Weer dat leuke PVV filmpje. De geluidseffecten zijn zooo sneu.
Moet ik nog halen. Niet van die gore rolmopsen in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Hollandse Nieuwe, die weer precies zo smaken als alle jaren ervoor.
Vindt Corrie gewoon lekker zuur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet van die gore rolmopsen in ieder geval.
Nee deze gaat over de geldverspilling van Europa.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die in dat zwembad was goed. Of heb je het daarover?
Smakelijk karina, niet laten aanbakken he
Dat soort chips is links.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Grote zure bom![]()
Van de chips met azijn krijg je wel ontzettende dorst altijd en pijn in je mond.
Links is ook link.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
eerder link. Als je teveel eet word je ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |