Dat is ook daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat ook daar? Ik moet wel werken donderdag.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Corrie schijnt zelfs zo'n bingostift te hebben.
quote:
Altijd smoesjes die Corriequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga niks beloven tim, ligt eraan of ik nog puf heb na mijn werk.
Ik heb zelfs nog nooit van mijn leven gebingoed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Ze kan in ieder geval stempelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Cassis met alcohol erin.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Liefmans fruitesse, wat is dat nu weer voor 'suele zooi?
Ik zal haar even bellenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Karina gaat me aan haar nichtje van 6 koppelen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Karina gaat me aan haar nichtje van 6 koppelen
Ik ken pokemon, maar tower defence niet, dus zal best wel meevallen. In ieder geval geen candy crush wat ze op mijn werk allemaal spelen, geen idee hoe het werkt, maar ze zijn er allemaal helemaal gek van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben pokemon tower defence aan het spelen. Ben ik nu tot een nieuw dieptepunt gedaald?
http://samdangames.blogspot.nl/p/play-ptd_16.htmlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken pokemon, maar tower defence niet, dus zal best wel meevallen. In ieder geval geen candy crush wat ze op mijn werk allemaal spelen, geen idee hoe het werkt, maar ze zijn er allemaal helemaal gek van.
Zie mijn notes, ctrl-f op 'senseo'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Senseo IS niet lekker. Warm water met een kleurtje.
Ziet er wel leuk uit toch? Al is Mario natuurlijk leuker he?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://samdangames.blogspot.nl/p/play-ptd_16.html
Ik zet alleen maar filterkoffie en zo lang duurt dat nou ook weer niet voor 1 kopje. 5 minuten tops denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie mijn notes, ctrl-f op 'senseo'
Maar ik heb er tegenwoordig ook een. Makkelijk voor snelle bak voor het ontbijt. Maar met goeie koffie heeft het niets te maken.
Er gaat trouwens voor mij niets boven filterkoffie, die kan je net zo sterk maken als je wil
http://www.spelletjes.nl/(...)Star-Scramble-3.htmlquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit toch? Al is Mario natuurlijk leuker he?
Mario moet je op de NES spelen, niet op een pc. Dat is niet leuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://www.spelletjes.nl/(...)Star-Scramble-3.html
Beter zoeken schatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:58 schreef hexje het volgende:
Ik wil stupeur et tremblements kijken maar kan het niet vinden.
Ik heb het afgezet en Opsporing Verzocht opgezet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Anouk ziet er een beetje ongemakkelijk uit als het niet over haar gaat
Is toch fijn dat Polen het ook kunnen begrijpen. Ik praat ook niet achter je rug om over jouquote:
Nou dat laatste weet ik zo net nog niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is toch fijn dat Polen het ook kunnen begrijpen. Ik praat ook niet achter je rug om over jou
Leuk, voor al uw multiculti.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet en Opsporing Verzocht opgezet.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Kleiweg, nu durf ik helemaal niet meer donderdag
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Nee, Amsterdam is lekker met die joden-ufo.
ja alsof je daar de hele dag tegenaan kijkt of zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Nee, Amsterdam is lekker met die joden-ufo.
Nee nog niet. Ik had een film opgezet, maar die viel een beetje tegen helaas. Morgen kan ik wel even kijken tijdens het eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef hexje het volgende:
Karina heb je de eerste ep van die nieuwe serie al gekeken?
dat was de overschiesekleiwegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Was net bij Opsporing VerzochtEnge buurt blijkbaar
Welke serie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef hexje het volgende:
Karina heb je de eerste ep van die nieuwe serie al gekeken?
Ik ben bij Continuum na het eerste seizoen afgehaakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke serie?
Heb net in vijf dagen tijd heel Continuum gekeken, wat er tot nu toe is uitgezonden, wil meer van die kwaliteit!
Heb je Django inmiddels al bekeken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke serie?
Heb net in vijf dagen tijd heel Continuum gekeken, wat er tot nu toe is uitgezonden, wil meer van die kwaliteit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |