Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
ik denk dat hij daar stil ligt van euh wat nu?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Michael is zo'n type die denkt dat de clitoris bij de vaganus zit... Ik denk dat hij echt een egoïst is in bed en het allemaal veel te kleurrijk aan z'n maten vertelt...
Onzekere klapjosti
vaganusquote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Michael is zo'n type die denkt dat de clitoris bij de vaganus zit... Ik denk dat hij echt een egoïst is in bed en het allemaal veel te kleurrijk aan z'n maten vertelt...
Onzekere klapjosti
*Vaginaquote:
Dan zit er plas op je tamponquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Hoe weet je nou of je een BEGINNENDE blaasontsteking hebt?
nah die was niet zo leukquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef -Spaghetti- het volgende:
Die film Now you see me moet wel snel op TPB komen..! Wil hem echt zien!
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef -Spaghetti- het volgende:
Die film Now you see me moet wel snel op TPB komen..! Wil hem echt zien!
ik weet niet in welk gat jij hem stoptquote:
Oh.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nah die was niet zo leuk
Als je die tampon in je plasgaatje douwt dan krijg je wel een blaasontsteking denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik weet niet in welk gat jij hem stopt
De vaganus is het stukje tussen de vagina en de anusquote:
Blijft wonderbaarlijk dat vrouwelijk lichaam.quote:
auwiequote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je die tampon in je plasgaatje douwt dan krijg je wel een blaasontsteking denk ik
Nee gelukkig niet, dan zou je hem in het verkeerde gat stoppenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik draag die dingen (gelukkig) niet schat
Still virgin?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef Captainp00face het volgende:
Krijgen we nu ook I Have It Yet Never Done?
Zeker als je het nog nooit hebt beroerdquote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijft wonderbaarlijk dat vrouwelijk lichaam.
wss i've never had sex.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef Captainp00face het volgende:
Weet je wel hoe het daar beneden in elkaar zitquote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik draag die dingen (gelukkig) niet schat
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef Captainp00face het volgende:
Virgin diaries. Is geloof ik ook al eens op TLC geweest.quote:
Klopt, ik snap er geen reet van.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zeker als je het nog nooit hebt beroerd
foutje moet kunnen tochquote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dan zou je hem in het verkeerde gat stoppen
Romantisch elkaar levens sturen op CandyCrush.quote:
Die is fenomenaal in het plaatje.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Romantisch elkaar levens sturen op CandyCrush.
Precies, Marcel is eigenlijk wel echt nog te leuk voor deze muts.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Cue_ het volgende:
Marcel.. je probeert het wel, dat vind ik wel nice! MAar zij.. zij maakt overal een einde aan.
of dieren in farmvillequote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Romantisch elkaar levens sturen op CandyCrush.
marcel is wel aardigquote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, Marcel is eigenlijk wel echt nog te leuk voor deze muts.
Dat is Nico Haak noodlottig geworden. En 1,2,3,4,5,6,7,8,9,Tineke.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
Volgens mij heeft ze een biostabiel
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
de reet is nu juist zo'n fijn onderdeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Iddquote:
inderdaad. Marcel heeft het echt goed gedaan, dat wijf absoluut niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef -Spaghetti- het volgende:
Die vroiw wou toch de date? Marcel doet echt zijn uiterste best. Hartstikke sociaal.. maar die vrouw praat enorm weinig.
Ontknaapingsservice me dunkt.quote:
en toch zie ik dit soort overgewichtige meisjes met rood haar vriend na vriend verslijtenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Die date van Marcel is ook gewoon totaal niet sociaal, zelfs met een wat socialere jongen als Marcel zou zij ook geen input geven voor een leuk gesprek.
Wijn is voor vrouwenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Silenus het volgende:
Wat een boterletters daar. Ook helemaal lam na een wijntje.
Na een wijntje hang ik ook in de gordijnen, hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Silenus het volgende:
Wat een boterletters daar. Ook helemaal lam na een wijntje.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef blow... het volgende:
[..]
zo'n zin kan zoveel pijn doen he.
Danku schat
cool hehquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Die vrienden passen qua uiterlijk en kleding totaal niet bij elkaar.
Dat is het niet, gewoon een klassieke randstadpauper.quote:
Helaas.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef florisje het volgende:
ik hoop dat ie poging doet om te zoenen!
Dat komt omdat veel mannen gewoon onzeker zijn en genoegen nemen met alles wat gewillig isquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
en toch zie ik dit soort overgewichtige meisjes met rood haar vriend na vriend verslijten
hij paste niet, zij welquote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef blow... het volgende:
Paste dat wijf niet in de achtbaan of de geote baas niet
Ditquote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Marcel is een baas. Gewoon alle clichés benoemen.
"Ja, dit is dan de stilte."
"Ik heb geen idee hoe ik moet eindigen."
Fucking tof, inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Wij allemaal, Phoebe. Wij allemaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik sterf een beetje van deze beelden.
Daarom juist. Niks meer te verliezen.quote:
jammer.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hij paste niet, zij wel
ik vind haar een sympathieke oudere damequote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef 2013 het volgende:
Ik vind die single coach een naar mens. Geen idee waarom.
Dat is wel echt mooi ja, gewoon lekker eerlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is net een automaat, gooi er een muntje in en er komen cliches uit.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef 2013 het volgende:
Ik vind die single coach een naar mens. Geen idee waarom.
Soms moeten mensen die cliche dingen van een onafhankelijk iemand horenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef -Spaghetti- het volgende:
Bedankt voor de leuke dag? Sorry maar die vrouw komt echt onenthousiast over en het lijkt erop alsof ze het deed om op tv te komen ofzo..?
En die coach heeft Marcel echt niet nodig. Cliché uitspraken en betweterige trekjes alsof niemand het kan bedenken wat zij zegt.
quote:
Ik zou het daar ook op een zuipen zetten denk ik.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef florisje het volgende:
ik hoop dat er een harpoen op die boot zit voor als ze overboord valt...
miracle of love boatquote:
Het zou ook treurig zijn als hij ooit een vriendin krijgt.quote:
Het hele leven bestaat uit clichésquote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net een automaat, gooi er een muntje in en er komen cliches uit.
Dat is ook de enige manier om zo'n dag door te komen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou het daar ook op een zuipen zetten denk ik.
sowieso, alleen dat zou ik wel vaker doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou het daar ook op een zuipen zetten denk ik.
idd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou ook treurig zijn als hij ooit een vriendin krijgt.
Cliches zijn cliches omdat ze kloppen. Maar ook omdat je het zelf ook wel kunt bedenken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het hele leven bestaat uit clichéskijk maar om je heen...
ik mis de taktaktakquote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
mijn hemel die muziek en die beelden. Stagiaire is los gegaan.
mark is altijd alleenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
mijn hemel die muziek en die beelden. Stagiaire is los gegaan.
over cliche;s gesprokenquote:
Wat denk jij dan! Hij heeft sinds jaren weer eens gezoend.. met haar!! dat is net zoiets als je eerste liefdequote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Marc blijft ook maar geobsedeerd door Linda waar die maar liefst twee hele dates mee had.
Jup.quote:
de deelnemers zijn ook helden!quote:
londa is een heks manquote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
Marc, Linda is veel te knap voor je. Neem nou maar een lelijkerd.
Precies, of niemand misschien wordt ie daar gelukkiger van.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
stevenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef SwiffMeister het volgende:
Marc onze zeeman hoor...
De voorsteven?!
De steven is de achterkant van een boot...
De voorkant noemen we boeg....
kom op! linda was toch gecast?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
Ja.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef heloef het volgende:
Heb jij een vriendin?
Nee
Snap je ook waarom?
dat is een ander programma!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef heloef het volgende:
Heb jij een vriendin?
Nee
Snap je ook waarom?
Alex nog maagd en in deze reeks wel veel gepost (IT-Alex).quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb gemist hoe het met Alex (en Wasim) is afgelopen.
Iemand?
Ok, gemist. Thnx.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alex nog maagd en in deze reeks wel veel gepost (IT-Alex).
Wasim ontmaagd off-scene en hij zei het pas tegen Alex tijdens de opnames voor een volgende scene.
Ik laat me echt niet de les lezen door die nicht en dat pauperwijf.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef blow... het volgende:
[..]![]()
Zo loop ik ook altijd op straat hoor
joggingbroek fapt chill.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat me echt niet de les lezen door die nicht en dat pauperwijf.
Tsja, waarschijnlijk de enige vrouw, naast zijn moeder, waarvan hij ooit enige aandacht kreeg. En dan nog 18 jaar jonger ook. Vanuit zijn bekrompen perspectief begrijpelijk dat hij geen oog meer dichtdeed daarna.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef -Spaghetti- het volgende:
Gooit Marc die deken over Kitty. Hij is echt onhandig in sociaal zijn en ongevoelig. Totaal geen emphatie. Zelfingenomen kwal die aan zijn eigen belang denkt.
Wat asociaal. En nog steeds met die Linda bezig wie hij maar 2 a 3 keer gezien heeft... hij overdrijft echt..
Hehe ja is goed, pak ik wat te drinken voor mezelfquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef blow... het volgende:
[..]![]()
En nu weer hups terug naar de keuken
1 antikaterbiertje graagquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja is goed, pak ik wat te drinken voor mezelf
Bij gebrek aan iets anders... vreselijk ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef -Spaghetti- het volgende:
Kijkt iemand nu ook de modepolitie op RTL5?
Nope, ik zit weer aan mijn baggertax na Patty en Marc.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef -Spaghetti- het volgende:
Uit pure armoede. Ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef -Spaghetti- het volgende:
nieuw topic blijven maken om mat marcel te pratenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
We spammen hem gewoon vol, programma is toch afgelopen
Oh ja misschien krijgen we nog wat extra skoops.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef blow... het volgende:
[..]
nieuw topic blijven maken om mat marcel te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |