Dat is Nico Haak noodlottig geworden. En 1,2,3,4,5,6,7,8,9,Tineke.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
Volgens mij heeft ze een biostabiel
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
de reet is nu juist zo'n fijn onderdeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Iddquote:
inderdaad. Marcel heeft het echt goed gedaan, dat wijf absoluut niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef -Spaghetti- het volgende:
Die vroiw wou toch de date? Marcel doet echt zijn uiterste best. Hartstikke sociaal.. maar die vrouw praat enorm weinig.
Ontknaapingsservice me dunkt.quote:
en toch zie ik dit soort overgewichtige meisjes met rood haar vriend na vriend verslijtenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Die date van Marcel is ook gewoon totaal niet sociaal, zelfs met een wat socialere jongen als Marcel zou zij ook geen input geven voor een leuk gesprek.
Wijn is voor vrouwenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Silenus het volgende:
Wat een boterletters daar. Ook helemaal lam na een wijntje.
Na een wijntje hang ik ook in de gordijnen, hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Silenus het volgende:
Wat een boterletters daar. Ook helemaal lam na een wijntje.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef blow... het volgende:
[..]
zo'n zin kan zoveel pijn doen he.
Danku schat
cool hehquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Die vrienden passen qua uiterlijk en kleding totaal niet bij elkaar.
Dat is het niet, gewoon een klassieke randstadpauper.quote:
Helaas.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef florisje het volgende:
ik hoop dat ie poging doet om te zoenen!
Dat komt omdat veel mannen gewoon onzeker zijn en genoegen nemen met alles wat gewillig isquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
en toch zie ik dit soort overgewichtige meisjes met rood haar vriend na vriend verslijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |