Iddquote:
inderdaad. Marcel heeft het echt goed gedaan, dat wijf absoluut niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef -Spaghetti- het volgende:
Die vroiw wou toch de date? Marcel doet echt zijn uiterste best. Hartstikke sociaal.. maar die vrouw praat enorm weinig.
Ontknaapingsservice me dunkt.quote:
en toch zie ik dit soort overgewichtige meisjes met rood haar vriend na vriend verslijtenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Die date van Marcel is ook gewoon totaal niet sociaal, zelfs met een wat socialere jongen als Marcel zou zij ook geen input geven voor een leuk gesprek.
Wijn is voor vrouwenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Silenus het volgende:
Wat een boterletters daar. Ook helemaal lam na een wijntje.
Na een wijntje hang ik ook in de gordijnen, hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Silenus het volgende:
Wat een boterletters daar. Ook helemaal lam na een wijntje.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef blow... het volgende:
[..]
zo'n zin kan zoveel pijn doen he.
Danku schat
cool hehquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Die vrienden passen qua uiterlijk en kleding totaal niet bij elkaar.
Dat is het niet, gewoon een klassieke randstadpauper.quote:
Helaas.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef florisje het volgende:
ik hoop dat ie poging doet om te zoenen!
Dat komt omdat veel mannen gewoon onzeker zijn en genoegen nemen met alles wat gewillig isquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
en toch zie ik dit soort overgewichtige meisjes met rood haar vriend na vriend verslijten
hij paste niet, zij welquote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef blow... het volgende:
Paste dat wijf niet in de achtbaan of de geote baas niet
Ditquote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Marcel is een baas. Gewoon alle clichés benoemen.
"Ja, dit is dan de stilte."
"Ik heb geen idee hoe ik moet eindigen."
Fucking tof, inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Wij allemaal, Phoebe. Wij allemaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik sterf een beetje van deze beelden.
Daarom juist. Niks meer te verliezen.quote:
jammer.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hij paste niet, zij wel
ik vind haar een sympathieke oudere damequote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef 2013 het volgende:
Ik vind die single coach een naar mens. Geen idee waarom.
Dat is wel echt mooi ja, gewoon lekker eerlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is net een automaat, gooi er een muntje in en er komen cliches uit.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef 2013 het volgende:
Ik vind die single coach een naar mens. Geen idee waarom.
Soms moeten mensen die cliche dingen van een onafhankelijk iemand horenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef -Spaghetti- het volgende:
Bedankt voor de leuke dag? Sorry maar die vrouw komt echt onenthousiast over en het lijkt erop alsof ze het deed om op tv te komen ofzo..?
En die coach heeft Marcel echt niet nodig. Cliché uitspraken en betweterige trekjes alsof niemand het kan bedenken wat zij zegt.
quote:
Ik zou het daar ook op een zuipen zetten denk ik.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef florisje het volgende:
ik hoop dat er een harpoen op die boot zit voor als ze overboord valt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |