Dat is ook de enige manier om zo'n dag door te komen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou het daar ook op een zuipen zetten denk ik.
sowieso, alleen dat zou ik wel vaker doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou het daar ook op een zuipen zetten denk ik.
idd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou ook treurig zijn als hij ooit een vriendin krijgt.
Cliches zijn cliches omdat ze kloppen. Maar ook omdat je het zelf ook wel kunt bedenken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het hele leven bestaat uit clichéskijk maar om je heen...
ik mis de taktaktakquote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
mijn hemel die muziek en die beelden. Stagiaire is los gegaan.
mark is altijd alleenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
mijn hemel die muziek en die beelden. Stagiaire is los gegaan.
over cliche;s gesprokenquote:
Wat denk jij dan! Hij heeft sinds jaren weer eens gezoend.. met haar!! dat is net zoiets als je eerste liefdequote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Marc blijft ook maar geobsedeerd door Linda waar die maar liefst twee hele dates mee had.
Jup.quote:
de deelnemers zijn ook helden!quote:
londa is een heks manquote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
Marc, Linda is veel te knap voor je. Neem nou maar een lelijkerd.
Precies, of niemand misschien wordt ie daar gelukkiger van.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
stevenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef SwiffMeister het volgende:
Marc onze zeeman hoor...
De voorsteven?!
De steven is de achterkant van een boot...
De voorkant noemen we boeg....
kom op! linda was toch gecast?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
Ja.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef heloef het volgende:
Heb jij een vriendin?
Nee
Snap je ook waarom?
dat is een ander programma!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef heloef het volgende:
Heb jij een vriendin?
Nee
Snap je ook waarom?
Alex nog maagd en in deze reeks wel veel gepost (IT-Alex).quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb gemist hoe het met Alex (en Wasim) is afgelopen.
Iemand?
Ok, gemist. Thnx.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alex nog maagd en in deze reeks wel veel gepost (IT-Alex).
Wasim ontmaagd off-scene en hij zei het pas tegen Alex tijdens de opnames voor een volgende scene.
Ik laat me echt niet de les lezen door die nicht en dat pauperwijf.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef blow... het volgende:
[..]![]()
Zo loop ik ook altijd op straat hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |