ik mis de taktaktakquote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
mijn hemel die muziek en die beelden. Stagiaire is los gegaan.
mark is altijd alleenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
mijn hemel die muziek en die beelden. Stagiaire is los gegaan.
over cliche;s gesprokenquote:
Wat denk jij dan! Hij heeft sinds jaren weer eens gezoend.. met haar!! dat is net zoiets als je eerste liefdequote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Marc blijft ook maar geobsedeerd door Linda waar die maar liefst twee hele dates mee had.
Jup.quote:
de deelnemers zijn ook helden!quote:
londa is een heks manquote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
Marc, Linda is veel te knap voor je. Neem nou maar een lelijkerd.
Precies, of niemand misschien wordt ie daar gelukkiger van.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
stevenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef SwiffMeister het volgende:
Marc onze zeeman hoor...
De voorsteven?!
De steven is de achterkant van een boot...
De voorkant noemen we boeg....
kom op! linda was toch gecast?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
Ja.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef heloef het volgende:
Heb jij een vriendin?
Nee
Snap je ook waarom?
dat is een ander programma!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef heloef het volgende:
Heb jij een vriendin?
Nee
Snap je ook waarom?
Alex nog maagd en in deze reeks wel veel gepost (IT-Alex).quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb gemist hoe het met Alex (en Wasim) is afgelopen.
Iemand?
Ok, gemist. Thnx.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alex nog maagd en in deze reeks wel veel gepost (IT-Alex).
Wasim ontmaagd off-scene en hij zei het pas tegen Alex tijdens de opnames voor een volgende scene.
Ik laat me echt niet de les lezen door die nicht en dat pauperwijf.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef blow... het volgende:
[..]![]()
Zo loop ik ook altijd op straat hoor
joggingbroek fapt chill.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat me echt niet de les lezen door die nicht en dat pauperwijf.
Tsja, waarschijnlijk de enige vrouw, naast zijn moeder, waarvan hij ooit enige aandacht kreeg. En dan nog 18 jaar jonger ook. Vanuit zijn bekrompen perspectief begrijpelijk dat hij geen oog meer dichtdeed daarna.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef -Spaghetti- het volgende:
Gooit Marc die deken over Kitty. Hij is echt onhandig in sociaal zijn en ongevoelig. Totaal geen emphatie. Zelfingenomen kwal die aan zijn eigen belang denkt.
Wat asociaal. En nog steeds met die Linda bezig wie hij maar 2 a 3 keer gezien heeft... hij overdrijft echt..
Hehe ja is goed, pak ik wat te drinken voor mezelfquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef blow... het volgende:
[..]![]()
En nu weer hups terug naar de keuken
1 antikaterbiertje graagquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja is goed, pak ik wat te drinken voor mezelf
Bij gebrek aan iets anders... vreselijk ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef -Spaghetti- het volgende:
Kijkt iemand nu ook de modepolitie op RTL5?
Nope, ik zit weer aan mijn baggertax na Patty en Marc.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef -Spaghetti- het volgende:
Uit pure armoede. Ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef -Spaghetti- het volgende:
nieuw topic blijven maken om mat marcel te pratenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
We spammen hem gewoon vol, programma is toch afgelopen
Oh ja misschien krijgen we nog wat extra skoops.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef blow... het volgende:
[..]
nieuw topic blijven maken om mat marcel te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |