Ja jesus een heel gedoe lopen tikken. Kopie gedaan. Weg. Nou de krullenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkgever bedoel je, neem ik aan.
Ben geen fan van ze...
DIT IS 40 PLUS. MOET GODVER DE GODVER MIJN BRIL OPZETTEN VOOR JOUquote:
* Leandra meldtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK...
Wie komt er hier niet uit Amsterdam?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
DIT IS 40 PLUS. MOET GODVER DE GODVER MIJN BRIL OPZETTEN VOOR JOU
Caps lock, dat zou iedereen moeten doen. Het lukt mij 's avonds niet eens meer om te Fokken zonder bril. Overdag lukt het nog wel, maar na zessen moet ik echt mijn leesbrilletje erbij pakken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
een leesbril van 40+quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
dan pleur je je beeld maar op 125%quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Caps lock, dat zou iedereen moeten doen. Het lukt mij 's avonds niet eens meer om te Fokken zonder bril. Overdag lukt het nog wel, maar na zessen moet ik echt mijn leesbrilletje erbij pakken.
Dat lukt niet met de mobiele layout op een tabletquote:
helemaal misquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pleur...
Ik begrijp je aversie tegen Amsterdam ineens.
Ik zeg niets, ze mag het zelf vertellenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pleur...
Ik begrijp je aversie tegen Amsterdam ineens.
Twee vingers op het scherm en die uit elkaar bewegen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt niet met de mobiele layout op een tablet
Van de HEMA en die doet het primaquote:
Dat lukt op alle pagina's maar niet op mobile Fok!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee vingers op het scherm en die uit elkaar bewegen...
DAN ZET JE HEM TOCH OP DESKTOP?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou meer iets voor mij zijn, wij Rotterdammers plakken overal een natte T achteranTquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien was het dan ook 'pleurt' geweest...
Op¨mijn telefoon ga ik echt niet tikkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt op alle pagina's maar niet op mobile Fok!
Grappig, op mijn mobiel zie ik niet meer dat iets in kleine letters is, dan is het gewoon hetzelfde formaat als de rest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt op alle pagina's maar niet op mobile Fok!
Ok een tablet: je duim en wijsvinger linksonder en rechtsboven.. Lift en gaat naar het midden en beweeg je vingers naar buitenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een natte T? Die term kende ik nog niet...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou meer iets voor mij zijn, wij Rotterdammers plakken overal een natte T achteranT
Jij hebt een groot hoofd tquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, op mijn mobiel zie ik niet meer dat iets in kleine letters is, dan is het gewoon hetzelfde formaat als de rest.
Ja, wat ik al zei, dat werkt bij mij ook prima...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok een tablet: je duim en wijsvinger linksonder en rechtsboven.. Lift en gaat naar het midden en beweeg je vingers naar buiten
Op mijn telefoon vind ik ook geen doen, maar ik zit nu met mijn iPad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Op¨mijn telefoon ga ik echt niet tikken
Nee, alleen een grote mobiele telefoon, gelukkig nog net iets kleiner dan een tablet.quote:
Ja Ennioquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn telefoon vind ik ook geen doen, maar ik zit nu met mijn iPad.
Het leukste van Once upon a time in the west is de muziek
Hallo, ik kom toch zeker niet uit een ei. Ik weet heus wel hoe dat moet maar op de mobiele versie van Fok! werkt dat niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok een tablet: je duim en wijsvinger linksonder en rechtsboven.. Lift en gaat naar het midden en beweeg je vingers naar buiten
Nee, op mijn telefoon ook nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo, ik kom toch zeker niet uit een ei. Ik weet heus wel hoe dat moet maar op de mobiele versie van Fok! werkt dat niet.
IKT LUISTERT OOKTquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn telefoon vind ik ook geen doen, maar ik zit nu met mijn iPad.
Het leukste van Once upon a time in the west is de muziek
Heb je dan de mobiele layout?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, op mijn mobiel zie ik niet meer dat iets in kleine letters is, dan is het gewoon hetzelfde formaat als de rest.
Jij komt wel uit een ei stomme eendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo, ik kom toch zeker niet uit een ei. Ik weet heus wel hoe dat moet maar op de mobiele versie van Fok! werkt dat niet.
Niet meer trouwens....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je loopt gewoon ietwat op de zaken vooruit
Anders moet je de youtube die ik hierboven postte even luisterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een natte T? Die term kende ik nog niet...
Ik vlieg regelrecht een identiteitscrisis inquote:
Mag ik bedanken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders moet je de youtube die ik hierboven postte even luisteren
Is ie jarigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:40 schreef sacha het volgende:
[..]
gespot en gefeliciteerd! ook met je huis
Voor een Amsterdammer kan ik me daar iets bij voorstellen. Ik wilde je even kennis laten maken met de natte Tquote:
Zo mooi. Is N. op zijn knieën gegaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, op de plek van de eerste date en waar we trouwen
Gekocht, verkocht. Ja de trouwplannen las ik alquote:
Sorry, maar ik kan er slecht tegen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een Amsterdammer kan ik me daar iets bij voorstellen. Ik wilde je even kennis laten maken met de natte T
Nicequote:
Nogmaals gefeliciteerd dan! 2013 is een goed voor julliequote:
Ging het moeilijker danquote:
Kom weder, welkom.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens jullie een prettige voortzetting...
Toedeloequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens jullie een prettige voortzetting...
Sommige dingen moet je niet meer doen na een bepaalde leeftijdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als hij door z'n knieën had gemoeten....
Nou zegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet meer doen na een bepaalde leeftijd
Ohh goed planquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
issie weg? dan ga ik in zijn fotoboek kijken
Ja, nu kan hetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
Met wat, magere 20graden?quote:
Niet verkeerd hoorquote:
Je wordt ineens doodgegooid met van alles wat met trouwen te maken heeft, ook dat is een tekenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:50 schreef Leandra het volgende:
Grappig; we waren nog even naar Ikea (nee daar heeft hij het aanzoek niet gedaan), en toen kwamen we m'n oude buurmeisje en haar man tegen.....
Toevallig was hun huwelijk de enige trouwerij waar we samen geweest zijn
Daarna naar de plek waar we trouwen, en bij locatie ernaast (die er wel bijhoort) was net een trouwerij.
Dat is al de tweede keer deze week, toen ik woensdag het gemeentehuis uitliep om de locatie en datum te regelen was er ook al een trouwerij bij het naastgelegen oude raadhuis.
Goffer, ik kan geen fotoboeken zien op een mobiele layoutquote:
Ennio Morricone werd op de uitvaart van mijn vader gedraaid. Men.. al weer meer dan 23 jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:51 schreef Deisyy het volgende:
Van deze muziek word ik altijd zo verdrietig
Het is inderdaad mooie muziek, maar wel hele trieste muziek. Kan jij dit luisteren?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ennio Morricone werd op de uitvaart van mijn vader gedraaid. Men.. al weer meer dan 23 jaar geleden.
Ik heb dat toen uitgezocht. Hij was een fan van die films.
Ik blijf het mooi vinden
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Liggen jullie allemaal in zijn fotoboek te kwijlen?
Ja (lange tijd niet) maar je blijft er gevoel bij hebben. Net zoals vele muziek waar je iets me hebt en deelt met iemand waar gevoelens bij komen kijken. Ik heb dat sterk, en zet soms de radio uit. Of harderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad mooie muziek, maar wel hele trieste muziek. Kan jij dit luisteren?
Ik ga de stop uit dat eiland trekkenquote:
Een teken van zelfdestructie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wordt ineens doodgegooid met van alles wat met trouwen te maken heeft, ook dat is een teken
Ben je nou echt een mongool ofzo.quote:
Was het al weer vergetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja debieltje ik had hem al door, was ik al weer vergeten en ik had niet teruggelezen
Ben jij gescheiden dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Who cares....scheiden is veel interessanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
KLB / Lelijke kortharige vrouwen van na de 50.
Oe............ geil!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Relaties zijn alleen leuk voor de seks.voor de rest...
rechtdoor voordeur uit, oh wacht je mag ook achterom?
Geen probleem hoor...
![]()
Stiekempjes...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, ik moet je teleurstellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu heb ik ook gegluurd, ben jij dat? Die goser met die hoed?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef APK het volgende:
Ik doe 'em even in een spoiler wegens tieten, maar best een leuk liedje wmb!
Tieten onder een spoiler heb ik ooit nog eens een ban van een week voor gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb die foto er ooit op gezet, omdat ik merkte dat veel mensen m'n fobo bekeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat dacht ik wel
Waar is hier, het zonnetje schijnt nogquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:53 schreef MadMaster het volgende:
Snel opstaan, douchen en naar de bakker voordat de buien hier losbarsten...
quote:
That's the way to go....je brood "gewoon" bij de bakker kopen ipv bij de kut-Aldi.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:53 schreef MadMaster het volgende:
Snel opstaan, douchen en naar de bakker voordat de buien hier losbarsten...
Is ook lekkerder, maar je moet wel voor 11en anders is het al uitverkocht, alleen de "Franse" bakker hier heeft het beter begrepen daar kan je tot 7uur nog terecht voor vers broodquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
That's the way to go....je brood "gewoon" bij de bakker kopen ipv bij de kut-Aldi.
Geen flauw idee hoe dat hier werkt....ik bel altijd op en laat ze het bij me thuis bezorgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook lekkerder, maar je moet wel voor 11en anders is het al uitverkocht, alleen de "Franse" bakker hier heeft het beter begrepen daar kan je tot 7uur nog terecht voor vers brood
Hier is Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar is hier, het zonnetje schijnt nog
Ik moet 3 kilometer reizen voor de dichtstbijzijnde Nederlandse warme bakker en heb standaard zo'n 25 wachtenden voor me. Er zijn hier bijna geen NL warme bakkers meer, wel veel buitenlandse. Maar dat brood vind ik niet lekker...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook lekkerder, maar je moet wel voor 11en anders is het al uitverkocht, alleen de "Franse" bakker hier heeft het beter begrepen daar kan je tot 7uur nog terecht voor vers brood
OK dan ga ik ook maar, ik dacht dat het hier (Amsterdam) pas tegen 5en zou gaan regenenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is Amsterdam.
Het is nog droog hier, maar als buienradar gelijk heeft niet heel lang meer.
Koffie nu en dan op pad...![]()
Ik gok op nog een uurtje droogte...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dan ga ik ook maar, ik dacht dat het hier (Amsterdam) pas tegen 5en zou gaan regenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef chufi het volgende:
Hier is het stadsdeel buurtfeest, met over 100 kraampjes met oude rotzooi.... Muziek, minigolf, springkussens en straks waarschijnlijk vals rappen buurtjongens ....
Welk stadsdeel als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dat hoor of zie moet ik nog steeds denken aan Tweekamp wat op tv was (jaren 70) en er een jongen aan meedeed die steevast zei dat hij uit Geuzenveld kwam en niet Amsterdam, vreemd hoe sommige dingen blijven hangenquote:
Is inderdaad zelden leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:02 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe kun je nou vals rappen. Rap is geen muziek maar praten in ritme. Walgelijk overigens
Ben jij soms mijn buurman?quote:
Dan ben je niet mijn buurman, ik woon aan het water en kijk uit over de kraampjes en zoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij soms mijn buurman?![]()
Ik woon vlak bij de sportvelden richting Halfweg, maar weet niks van een buurtfeest. Maar je hebt mazzel, het regent bij ons...
Bij LZplein, gok ik dan...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je niet mijn buurman, ik woon aan het water en kijk uit over de kraampjes en zo
Zal straks zwaaien als ik daar boodschappen ga doen en een nieuw harinkje bij Hans ga halen...quote:
Kom je op de fiets?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal straks zwaaien als ik daar boodschappen ga doen en een nieuw harinkje bij Hans ga halen...
Mjah, ze verkopen hier geen haring zoals in Holland, alleen maar rolmopsen, in een potje uit Hollandquote:
Ik heb zojuist mijn eerste haring van dit seizoen op, hij was lekker!quote:
Waarom hebben ze die naam veranderd? Jaren terug kwam ik weleens op het haring- en bierfeest, mijn man is namelijk een haringkopquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:09 schreef mazaru het volgende:
In Vlaardingen is het Loggerfeest, vroeger heette dat gewoon haring en bierfeest. Eigenlijk hoort het gewoon haring- bier en regenfeest te heten. Maar de haring is zalig!!
Sushi en Sashimi eet je ook niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat vind ik zo ongeveer het smerigste dat er bestaat!
Jullie eten gewoon een rauwe dooie vis![]()
Alleen die lucht al![]()
[ afbeelding ]
Rondje van de zaak viespeuken!
Lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nope! ik weet niet was Sashimi is trouwens..
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nope! ik weet niet was Sashimi is trouwens..
Nee, dank u!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het betere gedeelte van de vis rauw, zonder rijst
Neh... nooit gelust. écht niet! Sorryquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is echt heel lekker, sushi ben ik niet zo gek op maar sashimi wel
[ afbeelding ]
Ik was een keer in Hong Kong en vroeg ik de chef of hij Kreeft sashimi had, ja hoor, kwam hij met een levende kreeft hakte de staart eraf, even in het ijs, snijden en serveren, was heerlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef chufi het volgende:
Sommige rauwe vis is OK maar niet alles zou ik rauw eten
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is echt heel lekker, sushi ben ik niet zo gek op maar sashimi wel
[ afbeelding ]
Owwwwww, jasses!!!! D'r loopt hier zo'n show, waarbij fervente vleeseters zelf een dier moeten slachten en bereiden. Meestal worden ze daarna vegetarier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was een keer in Hong Kong en vroeg ik de chef of hij Kreeft sashimi had, ja hoor, kwam hij met een levende kreeft hakte de staart eraf, even in het ijs, snijden en serveren, was heerlijk
Ah OK Je was mobiel aan het Fokken vanachter het stuuurquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, was met de auto, op de terugreis vanaf de kaasboerderij...
I keer met een kip gedaan, kijk je er toch wat anders tegenaan maar liet het me toch goed smaken en met kreeft geen enkel probleem die worden bijna altijd levend bereid en dat heb ik zelf ook weleens gedaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Owwwwww, jasses!!!! D'r loopt hier zo'n show, waarbij fervente vleeseters zelf een dier moeten slachten en bereiden. Meestal worden ze daarna vegetarier.
Dat hoop ik toch niet!! Zo wel, dan hoop ik dat ie zijn auto om een boom heenvouwt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK Je was mobiel aan het Fokken vanachter het stuuur
Nee, ik was toen nog niet onderweg...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK Je was mobiel aan het Fokken vanachter het stuuur
Ik ook van jou...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet!! Zo wel, dan hoop ik dat ie zijn auto om een boom heenvouwt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook van jou...![]()
Maar nee, mijn mobiel komt in de auto niet uit mijn zak.
Bij mij welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook van jou...![]()
Geen idee waarom ze dat veranderd hebben, maar voor de oude Vlaardinger blijft het toch gewoon Haring en bierfeest.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die naam veranderd? Jaren terug kwam ik weleens op het haring- en bierfeest, mijn man is namelijk een haringkop
Ik zoek meestal een plek waar ik even kan parkeren. Dan gewoon kijken wie het was en zelf even terugbellen als het nodig is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook van jou...![]()
Je zou ook eens gewoon kunnen proberen om een uurtje niet bereikbaar te zijn? Dat vind ik dus een van de grootste nadelen van heel die mobiele telefonie. Iedereen vind dan ook dat ie elk kuttelefoontje moet opnemen. De hoeveelheid auto's die je hier op de vluchtstrook ziet schieten om een telefoontje aan te nemen is werkelijk verschrikkelijk!! En dan vaak alleen maar omdat moeder de vrouw belt wat ze 's-avonds willen eten. Daarna moeten ze natuurlijk weer invoegen..... met alle gevaren van dien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zoek meestal een plek waar ik even kan parkeren. Dan gewoon kijken wie het was en zelf even terugbellen als het nodig is.
Wees gerust....ik ga echt wel dood.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
Iedereen die wel zijn mobiel gebruikt achter het stuur moet gewoon dood.
Nee hoor, als jij je gordel niet omdoet, moet je dat helemaal zelf weten, daar heb je namelijk alleen jezelf mee als er iets gebeurt. Als jij met je kop aan je telefoon hangt en afgeleid bent, en daardoor bij iemand anders naar binnen rijdt die dus door jouw toedoen zwaar gewond raakt, of zelfs overlijdt, ben je een grote eikel, en geen haar beter dan bijvoorbeeld een Marc Dutroux en moet je gewoon dood.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees gerust....ik ga echt wel dood.
Ow ja....gordels doe ik ook nooit om....moet ik nu 2 keer dood of geldt in dit geval 2 voor de prijs van 1?
Jij bent grappig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij je gordel niet omdoet, moet je dat helemaal zelf weten, daar heb je namelijk alleen jezelf mee als er iets gebeurt. Als jij met je kop aan je telefoon hangt en afgeleid bent, en daardoor bij iemand anders naar binnen rijdt die dus door jouw toedoen zwaar gewond raakt, ben je een grote eikel, en geen haar beter dan bijvoorbeeld een Marc Dutroux en moet je gewoon dood.
ja en?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
Bij de 24-uurs van Le Mans een dodelijk ongeval ...
als, als, als...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ze hier strenger zouden controleren, zou mijn man misschien nu niet gehandicapt door het leven hoeven.
Dat je goed op moet letten in het verkeer , maar ja jij op je eiland hebt geeneens een auto...quote:
Ben het met je eens, het rare is dat ik vaak dure auto's en werk busjes zie waar in gebeld word.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je zou ook eens gewoon kunnen proberen om een uurtje niet bereikbaar te zijn? Dat vind ik dus een van de grootste nadelen van heel die mobiele telefonie. Iedereen vind dan ook dat ie elk kuttelefoontje moet opnemen. De hoeveelheid auto's die je hier op de vluchtstrook ziet schieten om een telefoontje aan te nemen is werkelijk verschrikkelijk!! En dan vaak alleen maar omdat moeder de vrouw belt wat ze 's-avonds willen eten. Daarna moeten ze natuurlijk weer invoegen..... met alle gevaren van dien.
Ik heb wel eens aan een collega van me gevraagd waarom ze in godsnaam meende elk telefoontje te moeten aannemen, zelfs in de auto. Ze wist werkelijk geen verklaring te geven, en sindsdien doet ze het ook niet meer.
Iemand zou een automatische device moeten uitvinden, die detecteert of een mobiele foon in de auto aanwezig is, en of die in een handsfree set zit. Zo niet, dan moet de mobiele telefoon voor de duur van de autorit niet te gebruiken zijn.
Hier in Ierland is het echt verschrikkelijk hoor, geen idee hoe het in Nederland is, maar op de motorway zie je gemiddeld 6 van de 10 automobilisten met hun telefoon aan het oor. Ik word er echt heel vaak heel pissig om, en verdrietig. Als ze hier strenger zouden controleren, zou mijn man misschien nu niet gehandicapt door het leven hoeven.
Le Mans is geen verkeer maar een wedstrijdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je goed op moet letten in het verkeer , maar ja jij op je eiland hebt geeneens een auto...
Neh.. ik denk dat de inkopper zou zijn dat het zijn eigen schuld is, moet hij maar niet zo'nquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je goed op moet letten in het verkeer , maar ja jij op je eiland hebt geeneens een auto...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |