Een teken van zelfdestructie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wordt ineens doodgegooid met van alles wat met trouwen te maken heeft, ook dat is een teken
Ben je nou echt een mongool ofzo.quote:
Was het al weer vergetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja debieltje ik had hem al door, was ik al weer vergeten en ik had niet teruggelezen
Ben jij gescheiden dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Who cares....scheiden is veel interessanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
KLB / Lelijke kortharige vrouwen van na de 50.
Oe............ geil!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Relaties zijn alleen leuk voor de seks.voor de rest...
rechtdoor voordeur uit, oh wacht je mag ook achterom?
Geen probleem hoor...
![]()
Stiekempjes...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
issie weg? dan ga ik in zijn fotoboek kijken
Nee, ik moet je teleurstellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu heb ik ook gegluurd, ben jij dat? Die goser met die hoed?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef APK het volgende:
Ik doe 'em even in een spoiler wegens tieten, maar best een leuk liedje wmb!
Tieten onder een spoiler heb ik ooit nog eens een ban van een week voor gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |