Ik heb een klacht naar de Nederlandse kutkappers!
Waarom schieten we ze niet gewoon deaud?
Bedoel, al die vrouwen van boven de 50, die rondlopen met lelijke korte kuttekopharen, alsof ze een kerel zijn.
Alsof ze hun eigen kerel zijn.
En als ze er naast lopen, (hun kerel) lijken ze zelf ook nog eens een kerel, en vraag je, je dus af, wie is er nu de kerel?
Of zijn het twee homo’s?
Wie heeft dit verdomme bedacht! Vrouwen zo toe te takelen. Gruwelijk!
En dan die pittige lelijke brilmonturen uit de jaren 70, en dan nog geen eens make up!
The horror!
Ik zag eergister een man naast mij staan in de supermarkt, hij pakte iets uit het vak voor mij.
Ik kijk nog eens en ineens denk ik: Het hep tietuh?
WAT??????? Is het een wijf? Ja hoor, weer zo een lelijke oude Nederlandse trol!
Doesnormaalman! Eh wijf en gedraag je er als één aub!
Buitenlandse vrouwen, vinden vrouw zijn leuk, hier moeten ze allen gelijk zijn aan hun grijze kortkuifige kerels.
Wat zijn dit voor een mensen en vrouwen? Zo wil je toch niet oud worden?
Laatst een meid die fietste met haar pa richting de stad, ik zo, denkt, oh vader en dochter.
Nee, weet je, het was moeder en dochter ! Damned! Het zou verboden moeten worden!
Gewoon eng!
Klacht is kutkapster die niet kunnen knippen en doen alsof het er fantastisch uit ziet!
Zout op kutkapsters!
Vuige jaloerse trollen. Korter dan kinlengte zou verboden moeten worden, niks enge lange zijbakkebaarden alsof het dracula’s zijn, niks vage kleurstukjes in dat door ratten aangevroten haar.
Nederlandse vrouwen van boven de 50 met kort mannenhaar en een pittige bril en zonder make up, jullie zijn een aanfluiting voor dit land. Schaam jullie diep luie varkens! Ga eens iets aan je lelijke kerelkuif doen.
Kapsters en kappers die zo knippen krijgen ontslag vanaf nu!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!