Ging het moeilijker danquote:
Kom weder, welkom.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens jullie een prettige voortzetting...
Toedeloequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens jullie een prettige voortzetting...
Sommige dingen moet je niet meer doen na een bepaalde leeftijdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als hij door z'n knieën had gemoeten....
Nou zegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet meer doen na een bepaalde leeftijd
Ohh goed planquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
issie weg? dan ga ik in zijn fotoboek kijken
Ja, nu kan hetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
issie weg? dan ga ik in zijn fotoboek kijken
Met wat, magere 20graden?quote:
Niet verkeerd hoorquote:
Je wordt ineens doodgegooid met van alles wat met trouwen te maken heeft, ook dat is een tekenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:50 schreef Leandra het volgende:
Grappig; we waren nog even naar Ikea (nee daar heeft hij het aanzoek niet gedaan), en toen kwamen we m'n oude buurmeisje en haar man tegen.....
Toevallig was hun huwelijk de enige trouwerij waar we samen geweest zijn
Daarna naar de plek waar we trouwen, en bij locatie ernaast (die er wel bijhoort) was net een trouwerij.
Dat is al de tweede keer deze week, toen ik woensdag het gemeentehuis uitliep om de locatie en datum te regelen was er ook al een trouwerij bij het naastgelegen oude raadhuis.
Goffer, ik kan geen fotoboeken zien op een mobiele layoutquote:
Ennio Morricone werd op de uitvaart van mijn vader gedraaid. Men.. al weer meer dan 23 jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:51 schreef Deisyy het volgende:
Van deze muziek word ik altijd zo verdrietig
Het is inderdaad mooie muziek, maar wel hele trieste muziek. Kan jij dit luisteren?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ennio Morricone werd op de uitvaart van mijn vader gedraaid. Men.. al weer meer dan 23 jaar geleden.
Ik heb dat toen uitgezocht. Hij was een fan van die films.
Ik blijf het mooi vinden
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Liggen jullie allemaal in zijn fotoboek te kwijlen?
Ja (lange tijd niet) maar je blijft er gevoel bij hebben. Net zoals vele muziek waar je iets me hebt en deelt met iemand waar gevoelens bij komen kijken. Ik heb dat sterk, en zet soms de radio uit. Of harderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad mooie muziek, maar wel hele trieste muziek. Kan jij dit luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |