Heb die foto er ooit op gezet, omdat ik merkte dat veel mensen m'n fobo bekeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat dacht ik wel
Waar is hier, het zonnetje schijnt nogquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:53 schreef MadMaster het volgende:
Snel opstaan, douchen en naar de bakker voordat de buien hier losbarsten...
quote:
That's the way to go....je brood "gewoon" bij de bakker kopen ipv bij de kut-Aldi.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:53 schreef MadMaster het volgende:
Snel opstaan, douchen en naar de bakker voordat de buien hier losbarsten...
Is ook lekkerder, maar je moet wel voor 11en anders is het al uitverkocht, alleen de "Franse" bakker hier heeft het beter begrepen daar kan je tot 7uur nog terecht voor vers broodquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
That's the way to go....je brood "gewoon" bij de bakker kopen ipv bij de kut-Aldi.
Geen flauw idee hoe dat hier werkt....ik bel altijd op en laat ze het bij me thuis bezorgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook lekkerder, maar je moet wel voor 11en anders is het al uitverkocht, alleen de "Franse" bakker hier heeft het beter begrepen daar kan je tot 7uur nog terecht voor vers brood
Hier is Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar is hier, het zonnetje schijnt nog
Ik moet 3 kilometer reizen voor de dichtstbijzijnde Nederlandse warme bakker en heb standaard zo'n 25 wachtenden voor me. Er zijn hier bijna geen NL warme bakkers meer, wel veel buitenlandse. Maar dat brood vind ik niet lekker...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook lekkerder, maar je moet wel voor 11en anders is het al uitverkocht, alleen de "Franse" bakker hier heeft het beter begrepen daar kan je tot 7uur nog terecht voor vers brood
OK dan ga ik ook maar, ik dacht dat het hier (Amsterdam) pas tegen 5en zou gaan regenenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is Amsterdam.
Het is nog droog hier, maar als buienradar gelijk heeft niet heel lang meer.
Koffie nu en dan op pad...![]()
Ik gok op nog een uurtje droogte...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dan ga ik ook maar, ik dacht dat het hier (Amsterdam) pas tegen 5en zou gaan regenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef chufi het volgende:
Hier is het stadsdeel buurtfeest, met over 100 kraampjes met oude rotzooi.... Muziek, minigolf, springkussens en straks waarschijnlijk vals rappen buurtjongens ....
Welk stadsdeel als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dat hoor of zie moet ik nog steeds denken aan Tweekamp wat op tv was (jaren 70) en er een jongen aan meedeed die steevast zei dat hij uit Geuzenveld kwam en niet Amsterdam, vreemd hoe sommige dingen blijven hangenquote:
Is inderdaad zelden leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:02 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe kun je nou vals rappen. Rap is geen muziek maar praten in ritme. Walgelijk overigens
Ben jij soms mijn buurman?quote:
Dan ben je niet mijn buurman, ik woon aan het water en kijk uit over de kraampjes en zoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij soms mijn buurman?![]()
Ik woon vlak bij de sportvelden richting Halfweg, maar weet niks van een buurtfeest. Maar je hebt mazzel, het regent bij ons...
Bij LZplein, gok ik dan...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je niet mijn buurman, ik woon aan het water en kijk uit over de kraampjes en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |