Kom je op de fiets?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal straks zwaaien als ik daar boodschappen ga doen en een nieuw harinkje bij Hans ga halen...
Mjah, ze verkopen hier geen haring zoals in Holland, alleen maar rolmopsen, in een potje uit Hollandquote:
Ik heb zojuist mijn eerste haring van dit seizoen op, hij was lekker!quote:
Waarom hebben ze die naam veranderd? Jaren terug kwam ik weleens op het haring- en bierfeest, mijn man is namelijk een haringkopquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:09 schreef mazaru het volgende:
In Vlaardingen is het Loggerfeest, vroeger heette dat gewoon haring en bierfeest. Eigenlijk hoort het gewoon haring- bier en regenfeest te heten. Maar de haring is zalig!!
Sushi en Sashimi eet je ook niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat vind ik zo ongeveer het smerigste dat er bestaat!
Jullie eten gewoon een rauwe dooie vis![]()
Alleen die lucht al![]()
[ afbeelding ]
Rondje van de zaak viespeuken!
Lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nope! ik weet niet was Sashimi is trouwens..
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nope! ik weet niet was Sashimi is trouwens..
Nee, dank u!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het betere gedeelte van de vis rauw, zonder rijst
Neh... nooit gelust. écht niet! Sorryquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is echt heel lekker, sushi ben ik niet zo gek op maar sashimi wel
[ afbeelding ]
Ik was een keer in Hong Kong en vroeg ik de chef of hij Kreeft sashimi had, ja hoor, kwam hij met een levende kreeft hakte de staart eraf, even in het ijs, snijden en serveren, was heerlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef chufi het volgende:
Sommige rauwe vis is OK maar niet alles zou ik rauw eten
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is echt heel lekker, sushi ben ik niet zo gek op maar sashimi wel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |