Owwwwww, jasses!!!! D'r loopt hier zo'n show, waarbij fervente vleeseters zelf een dier moeten slachten en bereiden. Meestal worden ze daarna vegetarier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was een keer in Hong Kong en vroeg ik de chef of hij Kreeft sashimi had, ja hoor, kwam hij met een levende kreeft hakte de staart eraf, even in het ijs, snijden en serveren, was heerlijk
Ah OK Je was mobiel aan het Fokken vanachter het stuuurquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, was met de auto, op de terugreis vanaf de kaasboerderij...
I keer met een kip gedaan, kijk je er toch wat anders tegenaan maar liet het me toch goed smaken en met kreeft geen enkel probleem die worden bijna altijd levend bereid en dat heb ik zelf ook weleens gedaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Owwwwww, jasses!!!! D'r loopt hier zo'n show, waarbij fervente vleeseters zelf een dier moeten slachten en bereiden. Meestal worden ze daarna vegetarier.
Dat hoop ik toch niet!! Zo wel, dan hoop ik dat ie zijn auto om een boom heenvouwt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK Je was mobiel aan het Fokken vanachter het stuuur
Nee, ik was toen nog niet onderweg...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK Je was mobiel aan het Fokken vanachter het stuuur
Ik ook van jou...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet!! Zo wel, dan hoop ik dat ie zijn auto om een boom heenvouwt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook van jou...![]()
Maar nee, mijn mobiel komt in de auto niet uit mijn zak.
Bij mij welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook van jou...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom ze dat veranderd hebben, maar voor de oude Vlaardinger blijft het toch gewoon Haring en bierfeest.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die naam veranderd? Jaren terug kwam ik weleens op het haring- en bierfeest, mijn man is namelijk een haringkop
Ik zoek meestal een plek waar ik even kan parkeren. Dan gewoon kijken wie het was en zelf even terugbellen als het nodig is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook van jou...![]()
Je zou ook eens gewoon kunnen proberen om een uurtje niet bereikbaar te zijn? Dat vind ik dus een van de grootste nadelen van heel die mobiele telefonie. Iedereen vind dan ook dat ie elk kuttelefoontje moet opnemen. De hoeveelheid auto's die je hier op de vluchtstrook ziet schieten om een telefoontje aan te nemen is werkelijk verschrikkelijk!! En dan vaak alleen maar omdat moeder de vrouw belt wat ze 's-avonds willen eten. Daarna moeten ze natuurlijk weer invoegen..... met alle gevaren van dien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zoek meestal een plek waar ik even kan parkeren. Dan gewoon kijken wie het was en zelf even terugbellen als het nodig is.
Wees gerust....ik ga echt wel dood.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
Iedereen die wel zijn mobiel gebruikt achter het stuur moet gewoon dood.
Nee hoor, als jij je gordel niet omdoet, moet je dat helemaal zelf weten, daar heb je namelijk alleen jezelf mee als er iets gebeurt. Als jij met je kop aan je telefoon hangt en afgeleid bent, en daardoor bij iemand anders naar binnen rijdt die dus door jouw toedoen zwaar gewond raakt, of zelfs overlijdt, ben je een grote eikel, en geen haar beter dan bijvoorbeeld een Marc Dutroux en moet je gewoon dood.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees gerust....ik ga echt wel dood.
Ow ja....gordels doe ik ook nooit om....moet ik nu 2 keer dood of geldt in dit geval 2 voor de prijs van 1?
Jij bent grappig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij je gordel niet omdoet, moet je dat helemaal zelf weten, daar heb je namelijk alleen jezelf mee als er iets gebeurt. Als jij met je kop aan je telefoon hangt en afgeleid bent, en daardoor bij iemand anders naar binnen rijdt die dus door jouw toedoen zwaar gewond raakt, ben je een grote eikel, en geen haar beter dan bijvoorbeeld een Marc Dutroux en moet je gewoon dood.
ja en?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
Bij de 24-uurs van Le Mans een dodelijk ongeval ...
als, als, als...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ze hier strenger zouden controleren, zou mijn man misschien nu niet gehandicapt door het leven hoeven.
Dat je goed op moet letten in het verkeer , maar ja jij op je eiland hebt geeneens een auto...quote:
Ben het met je eens, het rare is dat ik vaak dure auto's en werk busjes zie waar in gebeld word.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je zou ook eens gewoon kunnen proberen om een uurtje niet bereikbaar te zijn? Dat vind ik dus een van de grootste nadelen van heel die mobiele telefonie. Iedereen vind dan ook dat ie elk kuttelefoontje moet opnemen. De hoeveelheid auto's die je hier op de vluchtstrook ziet schieten om een telefoontje aan te nemen is werkelijk verschrikkelijk!! En dan vaak alleen maar omdat moeder de vrouw belt wat ze 's-avonds willen eten. Daarna moeten ze natuurlijk weer invoegen..... met alle gevaren van dien.
Ik heb wel eens aan een collega van me gevraagd waarom ze in godsnaam meende elk telefoontje te moeten aannemen, zelfs in de auto. Ze wist werkelijk geen verklaring te geven, en sindsdien doet ze het ook niet meer.
Iemand zou een automatische device moeten uitvinden, die detecteert of een mobiele foon in de auto aanwezig is, en of die in een handsfree set zit. Zo niet, dan moet de mobiele telefoon voor de duur van de autorit niet te gebruiken zijn.
Hier in Ierland is het echt verschrikkelijk hoor, geen idee hoe het in Nederland is, maar op de motorway zie je gemiddeld 6 van de 10 automobilisten met hun telefoon aan het oor. Ik word er echt heel vaak heel pissig om, en verdrietig. Als ze hier strenger zouden controleren, zou mijn man misschien nu niet gehandicapt door het leven hoeven.
Le Mans is geen verkeer maar een wedstrijdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je goed op moet letten in het verkeer , maar ja jij op je eiland hebt geeneens een auto...
Neh.. ik denk dat de inkopper zou zijn dat het zijn eigen schuld is, moet hij maar niet zo'nquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je goed op moet letten in het verkeer , maar ja jij op je eiland hebt geeneens een auto...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |