Kan erger tochquote:
Ja in Groningen ook maar op het moment dat ik er niks van kon zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het hier behoorlijk los hoor
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
Dit komt nu zuidwest Duitsland ( Neustadt ) binnen rollen
[ afbeelding ]
Bohquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet, zowel buienradar als de radar van het knmi geven dit aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Martinovibes het volgende:
Edit was een foutje in het radarbeeld ,
Zelfs dat is hier niet eens aan de orde.quote:
Leg je er nou maar bij neer. Friesland en Groningen vallen bijna altijd buiten de boot. Alleen Zuid-Drenthe pikt vaak restantjes mee. (quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs dat is hier niet eens aan de orde.
Fuck dit weer!
Noooooohhhhhhquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we gemerkt ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef michiel_merk het volgende:
Drachten werd vakkundig gemeden vanmiddag , het actieve deel trok Groningen in![]()
voor vannacht zie ik het ook niet meer goed komen
Ja, wat doe je dan ook buiten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
ging net buiten hardlopen en je zweet je eigen kapot net een sauna.
Ja man tuurlijk, gaat ook weer mooi langs mequote:
hmm, lijkt geen onweer in te zittenquote:
Zolderkamers en deze hitte. Gouden combinatie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad, echte fokkers rennen rondjes op de zolderkamer
Komt oa door Hondsrug en de Friese meren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leg je er nou maar bij neer. Friesland en Groningen vallen bijna altijd buiten de boot. Alleen Zuid-Drenthe pikt vaak restantjes mee. ()
Net op weerplaza 2 groene plusjes gezien in de blobquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Martinovibes het volgende:
Leuk dat dat ding zo hard gaat nu maar er zit geen bliksem op!
Mooi zo , nu nog meerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Net op weerplaza 2 groene plusjes gezien in de blob
Het kan ook een enorme flop wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Nattekat het volgende:
De westelijke onweerslijn en de blob gaan mengen, gaat nog leuk worden.
Vandaar de TTquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het kan ook een enorme flop worden
kom maar langs krijg je een pilsjequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef knep het volgende:
Het ziet er goed uit voor zuidelijk Limburg, ik ga effe een rondje karren, moet toch nog tanken.
Heb net een halve liter Bitburger gehad bij het zwembad in Duitsland, dus over een uurtje kan ik er wel weer ene drinkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
kom maar langs krijg je een pilsje
Al zovaak gemaakt. Het mooiste begint vaak in Tukkerland. En dan komt voor de zoveelste keer een kut bui uit Belgie die kansloos afzwakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het kan ook een enorme flop worden
ah, Oosterhout. Zou het dan toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef agenda het volgende:
[..]
Als die de lijn volgt en zo blijft zit ik er straks midden in. Tussen Breda en Tilburg.
Hier werkt die gewoonquote:
Inderdaad en als het tot goed onweer komt mogen we blij zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al zovaak gemaakt. Het mooiste begint vaak in Tukkerland. En dan komt voor de zoveelste keer een kut bui uit Belgie die kansloos afzwakt.
verwachte situatie om 1:15quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, zet er alsjeblieft iets bij ofzo.
ja, was heel ff..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier werkt die gewoon
[..]
Inderdaad en als het tot goed onweer komt mogen we blij zijn
Heerenveen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Als iedereen die leest eens zijn locatie post (om en nabij) dan weet ik tenminste waar al deze reports vandaan komen
Wordt dat zo'n groot gebiedquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
verwachte situatie om 1:15
En sorry
0529 aka Zwolle.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Als iedereen die leest eens zijn locatie post (om en nabij) dan weet ik tenminste waar al deze reports vandaan komen
Zie de OP.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Er staat een linkje in de OP met de woonplaatsen of ongeveer-woonplaatsen. Voordat er weer zo'n opsomming van woon/verblijfplaatsen komtquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
quote:
Instagramradar, zien waar er in het land het grootste aantal kitcherige foto's worden gemaakt van eten?quote:
ow zie het nu pas, nice! hoe kom ik op die map?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat een linkje in de OP met de woonplaatsen of ongeveer-woonplaatsen. Voordat er weer zo'n opsomming van woon/verblijfplaatsen komt
Zet mij er ook in dan anders blijf ik aan de gang.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat een linkje in de OP met de woonplaatsen of ongeveer-woonplaatsen. Voordat er weer zo'n opsomming van woon/verblijfplaatsen komt
Onwijs goede vraag!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow zie het nu pas, nice! hoe kom ik op die map?
Je zet jezelf erbij... Of als dat uitstaat aan mij vragenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow zie het nu pas, nice! hoe kom ik op die map?
Ik kan het nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zet mij er ook in dan anders blijf ik aan de gang.
Bij deze ik is in Enschedequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zet jezelf erbij... Of als dat uitstaat aan mij vragen
Toch voeg ik niet iedereen meer toe, mensen die hier vaak posten hebben voorang, en ik zie jou helaas niet vaakquote:
NOOOEEEEESSSSSSS!111quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dag Westervoort![]()
En Minthy krijgt haar tomatensaus....
Ik woon in Heerenveenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zet jezelf erbij... Of als dat uitstaat aan mij vragen
ha, heb jij ook tachtig bunder die kant op, 60 voetbalvelden die kant... lekker knus' tuss'n al die an're boer'n?quote:
Haha watquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ha, heb jij ook tachtig bunder die kant op, 60 voetbalvelden die kant... lekker knus' tuss'n al die an're boer'n?
Nej jong, Heerenveen, geen Tjerkgaast of Sint Nyk joh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ha, heb jij ook tachtig bunder die kant op, 60 voetbalvelden die kant... lekker knus' tuss'n al die an're boer'n?
Wilde je gaan haten op Heerenveen ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
17.4 graden en stijgendequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef DemonRage het volgende:
21°C en 85% RV in Eindhoven... best wel vochtig.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nej jong, Heerenveen, geen Tjerkgaast of Sint Nyk joh.
Most es sjenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Wilde je gaan haten op Heerenveen ofzo?
Neen, oprecht niet!quote:
ah, da'n toch lekker niet jongnquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nej jong, Heerenveen, geen Tjerkgaast of Sint Nyk joh.
Aawhquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, oprecht niet!![]()
Het westen (incl Breda) mag wat mij betreft de complete nacht onweersbuien krijgen die zijn weerga niet kennen. Zolang ze hier maar niet komen, ik heb een nachtje slapen ingepland
Wat heb jij voor Heerenveen issues joh. FC Groningen toevallig?quote:
hoe zijn dat issues, 'k merk enige schuring in jouw redenatie..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat heb jij voor Heerenveen issues joh. FC Groningen toevallig?
Nieuw Noord is gewoon de harde kern van SCH.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hoe zijn dat issues, 'k merk enige schuring in jouw redenatie..
meer een kwestie van vraag/antwoord niet?
heftigquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nieuw Noord is gewoon de harde kern van SCH.
Ja idd, mijn wintergarderobe kan gewoon blijven hangen dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef Symer het volgende:
[..]
De hele week 15 graden eind juni vind ik echt schandalig. Wie kan ik hierop aanspreken?
Herkenbaar gevoel; vroeger ging het 'gewoon' (flink, dus niet een halve donder en een vage flits) onweren als het warm geweest was. Nu lijkt onweer wel een soort hogere wiskunde, waar alle puzzelstukjes in elkaar moeten vallen (cape, geen cap, lifted index, dauwpunt etc.) en als dat dan uiteindelijk gelukt is, gaat alles alsnog naar Duitsland ....quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
godver, wat een teleurstelling hey, ik wilde gewoon een lekker zomersonweer waar het flits aan alle kanten zoals er elke zomer wel een aantal waren toen ik nog een dawnbreakertje was
Het is dan ook nog maar nauwelijks echt warm geweest. Dus dan houdt het sowieso op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoel; vroeger ging het 'gewoon' (flink, dus niet een halve donder en een vage flits) onweren als het warm geweest was. Nu lijkt onweer wel een soort hogere wiskunde, waar alle puzzelstukjes in elkaar moeten vallen (cape, geen cap, lifted index, dauwpunt etc.) en als dat dan uiteindelijk gelukt is, gaat alles alsnog naar Duitsland ....
(ik weet dat ik nu aan het zeuren ben en dat we vast niet minder onweer hebben dan 30 jaar geleden, maar dat is blijkbaar wat een onweersloze eerste helft van het jaar -in het Westen- met mij doet)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef Mattt het volgende:
Dus er gaat niet veel meer gebeuren komende uren?
Het verdwijnt gewoon spontaan als het Nederland een beetje intrekt. Alsof er een stofzuiger staat daarquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het zelf maar.
Zeeland in ieder geval de eerste onweersbui van het jaar.
Bij 23:00 lijkt het juist weer sterker te worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het verdwijnt gewoon spontaan als het Nederland een beetje intrekt. Alsof er een stofzuiger staat daar
De kleine buitjes werden opgegeten door de grote stofzuiger die nu nog boven zuid-Limburg hangtquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het verdwijnt gewoon spontaan als het Nederland een beetje intrekt. Alsof er een stofzuiger staat daar
Reken er maar niet op... ik had gisteren de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef Mattt het volgende:
Die buien gaan toch zeker wel midden van NL halen?
Den Haag, Leiden wsl wel, Amsterdam net wel of net niet. Breda-Utrecht krijgt nada (schildquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef Mattt het volgende:
Die buien gaan toch zeker wel midden van NL halen?
Echt ik pies momenteel net naast de pot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als die buien in Zeeland nog meer naar het noorden trekken, komen ze hier langs
Ja kut gevoel, dat gevoel heb ik nu al 2 dagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:17 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Echt ik pies momenteel net naast de pot.![]()
Flinke onweersbui richting Goes.
Lijkt er wel op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef Kwaliteit het volgende:
Krijgen we in Dordrecht eindelijk iets? Ik merk niks van dat 'noodweer'
Meh... moet het wel iets meer activeren, want nou is het al bijna niet veel meer dan regenbende. Hoewel er voor het regengebied uit nog wat buitjes ontstaan.quote:
Kijk, dit soort plaatjes dus. Lightning capturen hoeft niet eens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
Mammmmmaaaaaaa.....ook al uit Duitsland, maar wel vet
[ afbeelding ]
Mooi staaltje fotoshop, al zijn wolken daar ook perfect geschikt voor als ze beetje gedetailleerd op de foto staanquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Trollquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:41 schreef practics het volgende:
[..]
Mooi staaltje fotoshop, al zijn wolken daar ook perfect geschikt voor als ze beetje gedetailleerd op de foto staan
quote:
Daar je antwoord, wel degelijk aan gesleuteld, dan wel niet veel juist omdat zoals ik aangeef ze ideaal voor zijn. (Lees makkelijk mooi te maken.)quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef Yvesss het volgende:
Geen photoshop. De contrastschuif is genoeg. Beetje drama mag best. Met een zonnebril ziet het er immers ook al beter uit.
Nice!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je toch echt beter kijken kom hier al meer dan 10jrquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch voeg ik niet iedereen meer toe, mensen die hier vaak posten hebben voorang, en ik zie jou helaas niet vaak
Anders wordt het zo'n kliederboel.
Denk dat deze foto door lightroom is gehaald. Een kwestie was van de hooglichten naar beneden trekken en de schaduwen iets omhoog om het weiland goed te kunnen zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:52 schreef Yvesss het volgende:
Over die briljante foto: ik zit wat aan de schuiven te trekken voor de gein. Je krijgt hem niet zo gauw verkeerd. Is dus best een reëel beeld van de lucht.
Joe, oosterling hier! Veel onweer gehad hier vandaag, maar ik pieker er niet over om naar buiten te gaan om foto's te nemen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef Yvesss het volgende:
And shame on you achterhoekers en limburgers, of oostnederlanders in het algemeen dat er gewoon geen fraaie plaatjes zijn van dit fenomeen. "keiharde boem" doet het niet voor mij.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef Yvesss het volgende:
Van jouw dan wel, koelkastje, waarvoor Hulde. Met Hoofdletter.
Ik ben eigelijk mooi weer fotograaf, vandaag was eigelijk mijn eerste poging noodweer vast te leggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef Yvesss het volgende:
And shame on you achterhoekers en limburgers, of oostnederlanders in het algemeen dat er gewoon geen fraaie plaatjes zijn van dit fenomeen. "keiharde boem" doet het niet voor mij.
Was in Enschede/Duitsland de hele dag, heb zelfs nog lopen filmen vanuit de auto. Pics waren waardeloos. 1. het kwam al niet mooi met geweld opzetten. 2. toen het los barstte was er zoveel regen, dat alles wazig werd 3. vol overdag dus bliksem was al niet te doen (oke 1 goed te pakken kunnen krijgen onder het rijden)quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef Yvesss het volgende:
Ja sorry, maar wat flitsen in de verte, en zodra het dichterbij is, achter de bomen is niet echt foto-waardig hequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef Yvesss het volgende:
Snap ik wel. Geeft ook niks. Je hoeft ook niet persé naar buiten te gaan. Is een aparte tak van sport, dit soort fotografie. Maar geeft wel hele mooie plaatjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Joe, oosterling hier! Veel onweer gehad hier vandaag, maar ik pieker er niet over om naar buiten te gaan om foto's te nemen.
Mocht ik ooit eens levensmoe worden dan wordt het een ander verhaal
Mwoah... Ik haat onweer, zelfs de plaatjes vind ik niet mooiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Snap ik wel. Geeft ook niks. Je hoeft ook niet persé naar buiten te gaan. Is een aparte tak van sport, dit soort fotografie. Maar geeft wel hele mooie plaatjes.
Vandaag waren het anders geen goede omstandigheden om te fotograferen zoals je op mijn timelapse kon zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Snap ik wel. Geeft ook niks. Je hoeft ook niet persé naar buiten te gaan. Is een aparte tak van sport, dit soort fotografie. Maar geeft wel hele mooie plaatjes.
Niet zo negatiefquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah... Ik haat onweer, zelfs de plaatjes vind ik niet mooi
Ik kijk voetbal dus een reden om stiekem op te blijvenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef Logician het volgende:
Ik ga toch nog maar eens een uurtje langer dan geplanned opblijven denk ik
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
www.buienradar.nl
Lijkt net of alles richting het westen/Rotterdam trekt, beter gewoon richting Midden-Nederland.![]()
Nee, dat zag ik. Idealiter wil je vóór de naderende bui zitten. Geen verstrooiende regen. Maar troost je, ik had helemaal niets.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Vandaag waren het anders geen goede omstandigheden om te fotograferen zoals je op mijn timelapse kon zien!
En als je het niet stiekem doet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal dus een reden om stiekem op te blijven
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
www.buienradar.nl
Lijkt net of alles richting het westen/Rotterdam trekt, beter gewoon richting Midden-Nederland.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal dus een reden om stiekem op te blijven
Eigenlijk is het niet stiekem meer want ik kreeg net al gezeik.quote:
Als er een keer onweer komt waarbij minder regen zit ga ik het zeker weer proberenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:03 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Nee, dat zag ik. Idealiter wil je vóór de naderende bui zitten. Geen verstrooiende regen. Maar troost je, ik had helemaal niets.
Muts. Je liegt hier glashard.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah... Ik haat onweer, zelfs de plaatjes vind ik niet mooi
Sorry jong...quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet stiekem meer want ik kreeg net al gezeik.
Stiekem eigenwijs gewoon blijven kijken dus...:Pquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet stiekem meer want ik kreeg net al gezeik.
zie onweer als positieve energiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong...![]()
Ik ben een positief mens, tegen het walgelijke aan. Maar bij onweer duik ik nog net niet achter de bank terwijl ik in gedachten naar m'n happy place ga
Ja het is wat he. De argumenten waren ook zo goed.quote:
Ik wacht er al jááááren op jongen. Die camerabelichting heb ik wel door. Met name midden Nederland is al tijden slecht. Vlak voor Utrecht haaks rechtsaf slaan naar Zeist, dat soort onzin. En dat was al weer een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Als er een keer onweer komt waarbij minder regen zit ga ik het zeker weer proberen!
Nah, voor positieve dingen ben ik niet bang. Voor een bliksem die kan inslaan welquote:
Moet je in een straal van 30km van mij zijn. Heb je in 20 jaar geen bliksem. Ik zuig het niet helemaal uit mijn duim, laatste fatsoenlijke onweer dat ik me herinner stamt uit 1989. En dat was in Havelte, dus wederom Oost-Nederland.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, voor positieve dingen ben ik niet bang. Voor een bliksem die kan inslaan wel
Tot dat er een technologie komt die de energie op kan opslaan van zo'n inslag. Wat grofweg zou betekenen dat je eerste jaar/jaren minstens zelf je energie hebt opgewektquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, voor positieve dingen ben ik niet bang. Voor een bliksem die kan inslaan wel
Nog even een quote terug graag; waarom ben ik een muts die glashard liegt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Moet je in een straal van 30km van mij zijn. Heb je in 20 jaar geen bliksem. Ik zuig het niet helemaal uit mijn duim, laatste fatsoenlijke onweer dat ik me herinner stamt uit 1989. En dat was in Havelte, dus wederom Oost-Nederland.
Hier waren de ramen gewoon beslagen, aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En de mist trekt weer helemaal weg...
Je kan beter niet de Europese radar pakken, want de regen schaalverdeling is niet juist. Rood is daarop eigenlijk blauw.quote:
Nope, I'm muted. (maar stiekem vind je onweer best mooi toch?)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog even een quote terug graag; waarom ben ik een muts die glashard liegt?
Blijkbaar niet he. Dat zegt ze toch.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Nope, I'm muted. (maar stiekem vind je onweer best mooi toch?)
Wacht maar af, een paar goede zomerstormen en ik heb een timelapse waar je je vingers bij afliktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Ik wacht er al jááááren op jongen. Die camerabelichting heb ik wel door. Met name midden Nederland is al tijden slecht. Vlak voor Utrecht haaks rechtsaf slaan naar Zeist, dat soort onzin. En dat was al weer een paar jaar geleden.
Beelden zijn veel te statisch om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=fcmb
Nou dan, donder dan op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef practics het volgende:
[..]nee ik vertelde je wel wat, droeftoeter
Ik zweet als een bunzingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef cherrycoke het volgende:
gadverdamme wat is het klam, geen wind geen regen bah.
quote:
sorry ben fotoos aan het nemenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef tralalala het volgende:
Tot 10 minuten terug niets te zien en nu blijft het maar flitsen als ik richting Brabant kijk.
Heb je een mooie keiharde inslag te pakken alsmede het vertraagde sound-effect.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Koelkastje het volgende:
In een vlaag van verstandverbijstering helemaal vergeten dat mijn lieve camcordertje ook nog op de grond lag te filmen!
Waarom dat gescheld? Het gaat hier al tijden prima!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef practics het volgende:
[..]Achterlijke vogel pleur zelf eind op
Ga je triest gedrag ergens anders botvieren. Ojah rest van conversatie in DM, verneuk dit topic maar niet met je gehuil.
Nice hit, zou mijne ook nog posten als mijn 4GB upload klaar is. (ja mobiel heeft geen SD kaart dus moet vanaf intern geheugen geupload worden via dropbox) Eigenlijk moet je zoiets kunnen filmen met 120FPS en dan lekker slowmo afdraaienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Koelkastje het volgende:
In een vlaag van verstandverbijstering helemaal vergeten dat mijn lieve camcordertje ook nog op de grond lag te filmen!
Woah, lekkere bulder.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Koelkastje het volgende:
Zegde ik dan iets naars tegen jou? Volgens mij ben jij best lief. Nou, genoeg hierover. En onweer is ook kut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom dat gescheld? Het gaat hier al tijden prima!
En zo ontopic ben je zelf ook niet in je laatste posts, kap zelf ook met het verneuken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Heb je een mooie keiharde inslag te pakken alsmede het vertraagde sound-effect.
Deze heb ik dus geschoten op 60fps, daarna in snelheid gehalveerd wat resulteert in vloeiend beeld maar vertraagde audioquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:25 schreef practics het volgende:
[..]
Nice hit, zou mijne ook nog posten als mijn 4GB upload klaar is. (ja mobiel heeft geen SD kaart dus moet vanaf intern geheugen geupload worden via dropbox) Eigenlijk moet je zoiets kunnen filmen met 120FPS en dan lekker slowmo afdraaienDure hobby
Ja vandaar ook 120FPS en liefst nog 240.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:27 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
[..]
Deze heb ik dus geschoten op 60fps, daarna in snelheid gehalveerd wat resulteert in vloeiend beeld maar vertraagde audio! Het is laat en heb geen zin om het geluid eronder te editten
!
Je kunt die fps ook juist verlagen. Tot minder dan 1fps. Voor onweer niet zo'n goede denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:27 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
[..]
Deze heb ik dus geschoten op 60fps, daarna in snelheid gehalveerd wat resulteert in vloeiend beeld maar vertraagde audio! Het is laat en heb geen zin om het geluid eronder te editten
!
DM.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Zegde ik dan iets naars tegen jou? Volgens mij ben jij best lief. Nou, genoeg hierover. En onweer is ook kut.
1FPS is meer een diavoorstelling dan een filmpje lijkt me. Stop-motionquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:32 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Je kunt die fps ook juist verlagen. Tot minder dan 1fps. Voor onweer niet zo'n goede denk ik.
Ik vind het wel best zo al ik het nu hebquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:31 schreef practics het volgende:
[..]
Ja vandaar ook 120FPS en liefst nog 240.![]()
![]()
Toch mijn bankrekening maar keer lief aankijken en iets van Go Pro Black halen, voor het onweer hunten.
Hahaha, je ziet die hond echt ineens zo kijken.. Voelt zich bedreigd door dat staren.quote:
Ja met DSLR vind ik altijd nadeel dat je hem slecht op locatie kunt gebruiken, en bij mij thuis is geen optie. Daarnaast heb ik beschikking over 450D en 7D maar geen van beide heeft echt continu shoot optie. 7D dan wel weer filmen maar dat is ook maar op 30FPS.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik vind het wel best zo al ik het nu heb!
2 DSLR bodies, 1 Full HD Camcorder en mocht echt alle hel los breken nog een telefoon die 720p schiet!
neejoh.. al jaren niet meerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Beverwaard toch?
Welke kant zie je dit?
Ik stuur via mijn Nexus 7 de camera aan, dan blijft hij zo een uurtje om de 2 seconden foto's makenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:37 schreef practics het volgende:
[..]
Ja met DSLR vind ik altijd nadeel dat je hem slecht op locatie kunt gebruiken, en bij mij thuis is geen optie. Daarnaast heb ik beschikking over 450D en 7D maar geen van beide heeft echt continu shoot optie. 7D dan wel weer filmen maar dat is ook maar op 30FPS.
Dat kan me mobiel ook 1080P op 30FPS, en die is makkelijk te monteren voor het raam.
Ik loop achterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef marcel-o het volgende:
[..]
neejoh.. al jaren niet meer
beverwaard-->gouda-->charlois
Magic Lantern, jongens. Nu ook voor de 7D. Met motion detect, kun je ook in daglicht een poging doen om bliksem te vangen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:37 schreef practics het volgende:
[..]
Ja met DSLR vind ik altijd nadeel dat je hem slecht op locatie kunt gebruiken, en bij mij thuis is geen optie. Daarnaast heb ik beschikking over 450D en 7D maar geen van beide heeft echt continu shoot optie. 7D dan wel weer filmen maar dat is ook maar op 30FPS.
Dat kan me mobiel ook 1080P op 30FPS, en die is makkelijk te monteren voor het raam.
Voelt als een slap in de face zeker?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Godver, hele dag de tuinmeubels binnen gehouden vanwege de verwachtingen. Staan ze 3 uur buiten begint het nu wel hard te waaien. Zonder extreme waarschuwingen zul je zien dat het nu wel losgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welke camera als ik mag vragen? (mag ook via dm)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:39 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik stuur via mijn Nexus 7 de camera aan, dan blijft hij zo een uurtje om de 2 seconden foto's maken!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voelt als een slap in de face zeker?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Normaal mijn 50D. Vanmiddag heb ik mijn 450D gebruiktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef practics het volgende:
[..]
welke camera als ik mag vragen? (mag ook via dm)
Ok, bedankt voor je conclusie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
OK, mijn conclusie van ruim weer meer dan een week meelezen hier in DASOO. Er werd al sinds vorige week gespeclueerd dat het deze week zou kunnen gaan spetteren. Op basis van de betrouwbare posts van posters als Aloa en Crash, deelde ik die mening. maar ook het 'het zijn slechts modellen'.dat het woensdag/donderdag deze week zou kunnen 'spetteren'. Wat zie ik gebeuren een hele hoop speculatie op basis van sites die in het verleden hier vaak genoeg ter sprake gekomen zijn, als onbetrouwbaar.
Wat ik ZELF de afgelopen dagen aan de kaarten en voorspellingen zag incl. Cape en Lift. Heeft NL vandaag precies het weer gekregen wat ik na een paar jaar meelezen/posten in DE/WKN had verwacht.
Maar ja, vanwege het IWAB gehalt inmiddels hier, ga ik niet meer posten wat ik uit de denken te lezen. Ik ben geen Kahaarin Pelleboer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |