ow zie het nu pas, nice! hoe kom ik op die map?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat een linkje in de OP met de woonplaatsen of ongeveer-woonplaatsen. Voordat er weer zo'n opsomming van woon/verblijfplaatsen komt
Zet mij er ook in dan anders blijf ik aan de gang.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat een linkje in de OP met de woonplaatsen of ongeveer-woonplaatsen. Voordat er weer zo'n opsomming van woon/verblijfplaatsen komt
Onwijs goede vraag!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow zie het nu pas, nice! hoe kom ik op die map?
Je zet jezelf erbij... Of als dat uitstaat aan mij vragenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow zie het nu pas, nice! hoe kom ik op die map?
Ik kan het nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zet mij er ook in dan anders blijf ik aan de gang.
Bij deze ik is in Enschedequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zet jezelf erbij... Of als dat uitstaat aan mij vragen
Toch voeg ik niet iedereen meer toe, mensen die hier vaak posten hebben voorang, en ik zie jou helaas niet vaakquote:
NOOOEEEEESSSSSSS!111quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dag Westervoort![]()
En Minthy krijgt haar tomatensaus....
Ik woon in Heerenveenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zet jezelf erbij... Of als dat uitstaat aan mij vragen
ha, heb jij ook tachtig bunder die kant op, 60 voetbalvelden die kant... lekker knus' tuss'n al die an're boer'n?quote:
Haha watquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ha, heb jij ook tachtig bunder die kant op, 60 voetbalvelden die kant... lekker knus' tuss'n al die an're boer'n?
Nej jong, Heerenveen, geen Tjerkgaast of Sint Nyk joh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ha, heb jij ook tachtig bunder die kant op, 60 voetbalvelden die kant... lekker knus' tuss'n al die an're boer'n?
Wilde je gaan haten op Heerenveen ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
17.4 graden en stijgendequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef DemonRage het volgende:
21°C en 85% RV in Eindhoven... best wel vochtig.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nej jong, Heerenveen, geen Tjerkgaast of Sint Nyk joh.
Most es sjenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Wilde je gaan haten op Heerenveen ofzo?
Neen, oprecht niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |