Kan erger tochquote:
Ja in Groningen ook maar op het moment dat ik er niks van kon zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het hier behoorlijk los hoor
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
Dit komt nu zuidwest Duitsland ( Neustadt ) binnen rollen
[ afbeelding ]
Bohquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet, zowel buienradar als de radar van het knmi geven dit aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Martinovibes het volgende:
Edit was een foutje in het radarbeeld ,
Zelfs dat is hier niet eens aan de orde.quote:
Leg je er nou maar bij neer. Friesland en Groningen vallen bijna altijd buiten de boot. Alleen Zuid-Drenthe pikt vaak restantjes mee. (quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs dat is hier niet eens aan de orde.
Fuck dit weer!
Noooooohhhhhhquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we gemerkt ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef michiel_merk het volgende:
Drachten werd vakkundig gemeden vanmiddag , het actieve deel trok Groningen in![]()
voor vannacht zie ik het ook niet meer goed komen
Ja, wat doe je dan ook buiten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
ging net buiten hardlopen en je zweet je eigen kapot net een sauna.
Ja man tuurlijk, gaat ook weer mooi langs mequote:
hmm, lijkt geen onweer in te zittenquote:
Zolderkamers en deze hitte. Gouden combinatie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad, echte fokkers rennen rondjes op de zolderkamer
Komt oa door Hondsrug en de Friese meren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leg je er nou maar bij neer. Friesland en Groningen vallen bijna altijd buiten de boot. Alleen Zuid-Drenthe pikt vaak restantjes mee. ()
Net op weerplaza 2 groene plusjes gezien in de blobquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Martinovibes het volgende:
Leuk dat dat ding zo hard gaat nu maar er zit geen bliksem op!
Mooi zo , nu nog meerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Net op weerplaza 2 groene plusjes gezien in de blob
Het kan ook een enorme flop wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Nattekat het volgende:
De westelijke onweerslijn en de blob gaan mengen, gaat nog leuk worden.
Vandaar de TTquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het kan ook een enorme flop worden
kom maar langs krijg je een pilsjequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef knep het volgende:
Het ziet er goed uit voor zuidelijk Limburg, ik ga effe een rondje karren, moet toch nog tanken.
Heb net een halve liter Bitburger gehad bij het zwembad in Duitsland, dus over een uurtje kan ik er wel weer ene drinkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
kom maar langs krijg je een pilsje
Al zovaak gemaakt. Het mooiste begint vaak in Tukkerland. En dan komt voor de zoveelste keer een kut bui uit Belgie die kansloos afzwakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het kan ook een enorme flop worden
ah, Oosterhout. Zou het dan toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef agenda het volgende:
[..]
Als die de lijn volgt en zo blijft zit ik er straks midden in. Tussen Breda en Tilburg.
Hier werkt die gewoonquote:
Inderdaad en als het tot goed onweer komt mogen we blij zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al zovaak gemaakt. Het mooiste begint vaak in Tukkerland. En dan komt voor de zoveelste keer een kut bui uit Belgie die kansloos afzwakt.
verwachte situatie om 1:15quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, zet er alsjeblieft iets bij ofzo.
ja, was heel ff..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier werkt die gewoon
[..]
Inderdaad en als het tot goed onweer komt mogen we blij zijn
Heerenveen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Als iedereen die leest eens zijn locatie post (om en nabij) dan weet ik tenminste waar al deze reports vandaan komen
Wordt dat zo'n groot gebiedquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
verwachte situatie om 1:15
En sorry
0529 aka Zwolle.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Als iedereen die leest eens zijn locatie post (om en nabij) dan weet ik tenminste waar al deze reports vandaan komen
Zie de OP.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
Er staat een linkje in de OP met de woonplaatsen of ongeveer-woonplaatsen. Voordat er weer zo'n opsomming van woon/verblijfplaatsen komtquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
quote:
Instagramradar, zien waar er in het land het grootste aantal kitcherige foto's worden gemaakt van eten?quote:
ow zie het nu pas, nice! hoe kom ik op die map?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat een linkje in de OP met de woonplaatsen of ongeveer-woonplaatsen. Voordat er weer zo'n opsomming van woon/verblijfplaatsen komt
Zet mij er ook in dan anders blijf ik aan de gang.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat een linkje in de OP met de woonplaatsen of ongeveer-woonplaatsen. Voordat er weer zo'n opsomming van woon/verblijfplaatsen komt
Onwijs goede vraag!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow zie het nu pas, nice! hoe kom ik op die map?
Je zet jezelf erbij... Of als dat uitstaat aan mij vragenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow zie het nu pas, nice! hoe kom ik op die map?
Ik kan het nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zet mij er ook in dan anders blijf ik aan de gang.
Bij deze ik is in Enschedequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zet jezelf erbij... Of als dat uitstaat aan mij vragen
Toch voeg ik niet iedereen meer toe, mensen die hier vaak posten hebben voorang, en ik zie jou helaas niet vaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |