Wacht maar af, een paar goede zomerstormen en ik heb een timelapse waar je je vingers bij afliktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Ik wacht er al jááááren op jongen. Die camerabelichting heb ik wel door. Met name midden Nederland is al tijden slecht. Vlak voor Utrecht haaks rechtsaf slaan naar Zeist, dat soort onzin. En dat was al weer een paar jaar geleden.
Beelden zijn veel te statisch om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=fcmb
Nou dan, donder dan op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef practics het volgende:
[..]nee ik vertelde je wel wat, droeftoeter
Ik zweet als een bunzingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef cherrycoke het volgende:
gadverdamme wat is het klam, geen wind geen regen bah.
quote:
sorry ben fotoos aan het nemenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef tralalala het volgende:
Tot 10 minuten terug niets te zien en nu blijft het maar flitsen als ik richting Brabant kijk.
Heb je een mooie keiharde inslag te pakken alsmede het vertraagde sound-effect.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Koelkastje het volgende:
In een vlaag van verstandverbijstering helemaal vergeten dat mijn lieve camcordertje ook nog op de grond lag te filmen!
Waarom dat gescheld? Het gaat hier al tijden prima!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef practics het volgende:
[..]Achterlijke vogel pleur zelf eind op
Ga je triest gedrag ergens anders botvieren. Ojah rest van conversatie in DM, verneuk dit topic maar niet met je gehuil.
Nice hit, zou mijne ook nog posten als mijn 4GB upload klaar is. (ja mobiel heeft geen SD kaart dus moet vanaf intern geheugen geupload worden via dropbox) Eigenlijk moet je zoiets kunnen filmen met 120FPS en dan lekker slowmo afdraaienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Koelkastje het volgende:
In een vlaag van verstandverbijstering helemaal vergeten dat mijn lieve camcordertje ook nog op de grond lag te filmen!
Woah, lekkere bulder.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Koelkastje het volgende:
Zegde ik dan iets naars tegen jou? Volgens mij ben jij best lief. Nou, genoeg hierover. En onweer is ook kut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom dat gescheld? Het gaat hier al tijden prima!
En zo ontopic ben je zelf ook niet in je laatste posts, kap zelf ook met het verneuken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Heb je een mooie keiharde inslag te pakken alsmede het vertraagde sound-effect.
Deze heb ik dus geschoten op 60fps, daarna in snelheid gehalveerd wat resulteert in vloeiend beeld maar vertraagde audioquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:25 schreef practics het volgende:
[..]
Nice hit, zou mijne ook nog posten als mijn 4GB upload klaar is. (ja mobiel heeft geen SD kaart dus moet vanaf intern geheugen geupload worden via dropbox) Eigenlijk moet je zoiets kunnen filmen met 120FPS en dan lekker slowmo afdraaienDure hobby
Ja vandaar ook 120FPS en liefst nog 240.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:27 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
[..]
Deze heb ik dus geschoten op 60fps, daarna in snelheid gehalveerd wat resulteert in vloeiend beeld maar vertraagde audio! Het is laat en heb geen zin om het geluid eronder te editten
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |