Muts. Je liegt hier glashard.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah... Ik haat onweer, zelfs de plaatjes vind ik niet mooi
Sorry jong...quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet stiekem meer want ik kreeg net al gezeik.
Stiekem eigenwijs gewoon blijven kijken dus...:Pquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet stiekem meer want ik kreeg net al gezeik.
zie onweer als positieve energiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong...![]()
Ik ben een positief mens, tegen het walgelijke aan. Maar bij onweer duik ik nog net niet achter de bank terwijl ik in gedachten naar m'n happy place ga
Ja het is wat he. De argumenten waren ook zo goed.quote:
Ik wacht er al jááááren op jongen. Die camerabelichting heb ik wel door. Met name midden Nederland is al tijden slecht. Vlak voor Utrecht haaks rechtsaf slaan naar Zeist, dat soort onzin. En dat was al weer een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Als er een keer onweer komt waarbij minder regen zit ga ik het zeker weer proberen!
Nah, voor positieve dingen ben ik niet bang. Voor een bliksem die kan inslaan welquote:
Moet je in een straal van 30km van mij zijn. Heb je in 20 jaar geen bliksem. Ik zuig het niet helemaal uit mijn duim, laatste fatsoenlijke onweer dat ik me herinner stamt uit 1989. En dat was in Havelte, dus wederom Oost-Nederland.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, voor positieve dingen ben ik niet bang. Voor een bliksem die kan inslaan wel
Tot dat er een technologie komt die de energie op kan opslaan van zo'n inslag. Wat grofweg zou betekenen dat je eerste jaar/jaren minstens zelf je energie hebt opgewektquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, voor positieve dingen ben ik niet bang. Voor een bliksem die kan inslaan wel
Nog even een quote terug graag; waarom ben ik een muts die glashard liegt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Moet je in een straal van 30km van mij zijn. Heb je in 20 jaar geen bliksem. Ik zuig het niet helemaal uit mijn duim, laatste fatsoenlijke onweer dat ik me herinner stamt uit 1989. En dat was in Havelte, dus wederom Oost-Nederland.
Hier waren de ramen gewoon beslagen, aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En de mist trekt weer helemaal weg...
Je kan beter niet de Europese radar pakken, want de regen schaalverdeling is niet juist. Rood is daarop eigenlijk blauw.quote:
Nope, I'm muted. (maar stiekem vind je onweer best mooi toch?)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog even een quote terug graag; waarom ben ik een muts die glashard liegt?
Blijkbaar niet he. Dat zegt ze toch.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Nope, I'm muted. (maar stiekem vind je onweer best mooi toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |