quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef Yvesss het volgende:
Van jouw dan wel, koelkastje, waarvoor Hulde. Met Hoofdletter.
Ik ben eigelijk mooi weer fotograaf, vandaag was eigelijk mijn eerste poging noodweer vast te leggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef Yvesss het volgende:
And shame on you achterhoekers en limburgers, of oostnederlanders in het algemeen dat er gewoon geen fraaie plaatjes zijn van dit fenomeen. "keiharde boem" doet het niet voor mij.
Was in Enschede/Duitsland de hele dag, heb zelfs nog lopen filmen vanuit de auto. Pics waren waardeloos. 1. het kwam al niet mooi met geweld opzetten. 2. toen het los barstte was er zoveel regen, dat alles wazig werd 3. vol overdag dus bliksem was al niet te doen (oke 1 goed te pakken kunnen krijgen onder het rijden)quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef Yvesss het volgende:
And shame on you achterhoekers en limburgers, of oostnederlanders in het algemeen dat er gewoon geen fraaie plaatjes zijn van dit fenomeen. "keiharde boem" doet het niet voor mij.
Ja sorry, maar wat flitsen in de verte, en zodra het dichterbij is, achter de bomen is niet echt foto-waardig hequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef Yvesss het volgende:
Snap ik wel. Geeft ook niks. Je hoeft ook niet persé naar buiten te gaan. Is een aparte tak van sport, dit soort fotografie. Maar geeft wel hele mooie plaatjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Joe, oosterling hier! Veel onweer gehad hier vandaag, maar ik pieker er niet over om naar buiten te gaan om foto's te nemen.
Mocht ik ooit eens levensmoe worden dan wordt het een ander verhaal
Mwoah... Ik haat onweer, zelfs de plaatjes vind ik niet mooiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Snap ik wel. Geeft ook niks. Je hoeft ook niet persé naar buiten te gaan. Is een aparte tak van sport, dit soort fotografie. Maar geeft wel hele mooie plaatjes.
Vandaag waren het anders geen goede omstandigheden om te fotograferen zoals je op mijn timelapse kon zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Snap ik wel. Geeft ook niks. Je hoeft ook niet persé naar buiten te gaan. Is een aparte tak van sport, dit soort fotografie. Maar geeft wel hele mooie plaatjes.
Niet zo negatiefquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah... Ik haat onweer, zelfs de plaatjes vind ik niet mooi
Ik kijk voetbal dus een reden om stiekem op te blijvenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef Logician het volgende:
Ik ga toch nog maar eens een uurtje langer dan geplanned opblijven denk ik
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
www.buienradar.nl
Lijkt net of alles richting het westen/Rotterdam trekt, beter gewoon richting Midden-Nederland.![]()
Nee, dat zag ik. Idealiter wil je vóór de naderende bui zitten. Geen verstrooiende regen. Maar troost je, ik had helemaal niets.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Vandaag waren het anders geen goede omstandigheden om te fotograferen zoals je op mijn timelapse kon zien!
En als je het niet stiekem doet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal dus een reden om stiekem op te blijven
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
www.buienradar.nl
Lijkt net of alles richting het westen/Rotterdam trekt, beter gewoon richting Midden-Nederland.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal dus een reden om stiekem op te blijven
Eigenlijk is het niet stiekem meer want ik kreeg net al gezeik.quote:
Als er een keer onweer komt waarbij minder regen zit ga ik het zeker weer proberenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:03 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Nee, dat zag ik. Idealiter wil je vóór de naderende bui zitten. Geen verstrooiende regen. Maar troost je, ik had helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |