quote:
ik verstond "This wall of me"quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]bijna.. deze zanglijn "you swallow me" zou acid kunnen zijn en de beat ook
alleen dan vervormt.
quote:
volgens een sitequote:Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Die doet hier op mee?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef Gehenna het volgende:
Ah dat is dus de zangeres van Light Asylum
[ afbeelding ]
Hierna plannen we de volgende, hoe meer zielen hoe meer vreugd dus gewoon aanhakenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik tijd heb wil ik wel een keertje meedraien.. en eigenlijk wil ik dan niet iets te gangbaars wat ik toch al altijd hoor
Vandaar het andere zanggeluidquote:
nee als in de volgende keer.. volgende week of over 2 weken.quote:
Jammerquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee als in de volgende keer.. volgende week of over 2 weken.
ja dat is wat minderquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef neohu het volgende:
Oja, ik heb helaas spotify met reclame-functie, dus dan loop ik wel af en toe achter
We kunnen hierna nog wel silent shout erna gooien voor de vergelijkingquote:
Ja ik heb normaal wel altijd betaald, maar ze hadden bij de Appie alleen nog kaarten van 30 euro, en dat kon ik even niet missen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat is wat mindermaar vaak weet je wel waar de rest ongeveer is
Heb exact dit. De beat nu begint ook wel een beetje saai te worden, en hij is vrij 'digitaal'. Ik ben nu bij FFI.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
dit nummer begon erg sterk maar kakt wel in. Was echt een heeeeeel tof nummer geweest als ze hem 5 minuten hadden gemaakt.
vind ik primaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef neohu het volgende:
Dit is m niet idd. Ik luister het overigens voor het eerst. Hierna die nieuwe Sigur-Rós?
Dit is een dis naar de amerikanen met hun schaliegas winning.. en ze beelden hier krakende grond en gas uit kranen uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Gehenna het volgende:
Er is geen enkele reden dat dit bijna 10min duurt
(of überhaupt op de plaat staat)
ze hadden 'm beter 1min lang kunnen laten en 'Peccary' kunnen noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is een dis naar de amerikanen met hun schaliegas winning.. en ze beelden hier krakende grond en gas uit kranen uit
Goeie tip, die was verdomd snel binnen zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
(ik heb trouwens genoeg peers dus die sigur roz kan ik ook zonder reclame luisteren)
Deze zou niet misstaan op Silent Shout lijkt mequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh dit nummer ik dacht dat die van een eerder album kwam (hehe komt door de shuffle) deze is ontzettend poppy
idd... raar einde wel voor zo'n plaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze zou niet misstaan op Silent Shout lijkt me
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef neohu het volgende:
Even voor de duidelijkheid, om 22.45 gaat Sigur Ros - Kveikur aan, right?
Ken ik niet dus top!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuwe Andrew Stockdale doen binnenkort?
Dat is die Wolfmother toch?quote:
Yep, ik vond de twee Wolfmother albums echt geweldig dit album is een tikkie rustiger, soms klinkt het zelfs een beetje als Eagles of Death Metal maar de Wolfmother sound is nog wel te horen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat is die Wolfmother toch?Daar hoor ik niet hele goeie verhalen over...
maar wie weet, Wolfmother had af en toe ook wel een vet nummer imho
Ja ze gingen voor een wat stevigere sound op deze plaat, ik vind het wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
die drums klinken echt behoorlijk zwaar voor sigur... ik ben er niet uit of het heel erg werkt samen met hun walvisgezang.
zouden ze naar 65dos geluisterd hebben?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja ze gingen voor een wat stevigere sound op deze plaat, ik vind het wel tof eigenlijk
Valtari (de vorige) vond ik ook heel tof, maar ik hoefde niet nog zo'n plaat, dus ik ben wel blij met de verandering
nog niet gezien...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Had je de clip nog niet gezien?
van de makers van:
Tof op BKS?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef neohu het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar zondag, dan zie ik ze voor het eerst
daar heb ik ook best zin in, wordt wel rennen vanaf Portisheadquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef neohu het volgende:
Same here, ben sowieso niet heel bekend met zequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef neohu het volgende:
quote:
jups, hun optreden op LL een paar jaar terug is bij nog steeds ongeëvenaardquote:
quote:
Ga denk ik naar The Black Angelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
daar heb ik ook best zin in, wordt wel rennen vanaf Portishead
Valt wel mee hoor, zijn momenteel met z'n vijven geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]veel man op het podium geloof ik...
die zijn ook ontzettend vet, maar die heb ik al eens gezien, dus Portishead it isquote:
ze hebben er wel altijd wat strijkers bij zitten (en een paar jaar terug ook een brass-bandje)quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
Members
Jón Þór "Jónsi" Birgisson – lead vocals, guitars, bowed guitar, keyboards, harmonica, banjo, bass guitar (since 1994)
Georg "Goggi" Hólm – bass guitar, glockenspiel, toy piano, keyboards, backing vocals (since 1994)
Orri Páll Dýrason – drums, percussion, samples, keyboards (since 1999)
Touring members
Ólafur Björn Ólafsson – keyboard, oboe (2012–present)
Kjartan Dagur Hólm – guitar (2012–present)
Die namenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
Members
Jón Þór "Jónsi" Birgisson – lead vocals, guitars, bowed guitar, keyboards, harmonica, banjo, bass guitar (since 1994)
Georg "Goggi" Hólm – bass guitar, glockenspiel, toy piano, keyboards, backing vocals (since 1994)
Orri Páll Dýrason – drums, percussion, samples, keyboards (since 1999)
Touring members
Ólafur Björn Ólafsson – keyboard, oboe (2012–present)
Kjartan Dagur Hólm – guitar (2012–present)
Ja hoe zit dat eigenlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef Gehenna het volgende:
oh is het tegenwoordig weer 'gewoon IJslands'? ze hebben een tijdje in zo'n fantasietaaltje gezongen (maar ik hoorde er sowieso weinig verschil in:P)
op 'Ágætis byrjun' zijn ze daar mee begonnen op een paar nummers als 'Olsen Olsen' etc..quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef Gehenna het volgende:
Ik haak denk ik toch af hier, morgen weer vroeg dag...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Met fijne tingeltjes...
Muzikaal vind ik het erg tof maar ik heb het idee dat ze hele knullige liedjes eroverheen zingen
Nee johquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef arucard het volgende:
Klinkt wel allemaal een beetje hetzelfde
Top!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Morgen pluis ik het topic wel even door met opties voor een volgende luistersessie, dan maak ik wel een polletje
Jammer, het is wel iets wat je moet liggen denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef arucard het volgende:
Vond m niet zo indrukwekkend eigenlijkWel leuk opzich
Je moet er van houden idd, maar de eerste keer vond ik 'm ook behoorlijk tegenvallen. Ik luisterde hem toen tijdens het werk, maar dat klikte niet helemaal of zo..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef arucard het volgende:
Vond m niet zo indrukwekkend eigenlijkWel leuk opzich
Alice in Chains - The Devil Put Dinosaurs Herequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Morgen pluis ik het topic wel even door met opties voor een volgende luistersessie, dan maak ik wel een polletje
Ik luisterde er vroeger wel naar, ben wel benieuwdquote:
Welke?quote:
21:00h (dan kan ik nog even fietsen van tevorenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:55 schreef Gehenna het volgende:
Op Solex gestemd, omdat daar volgens mij veel leuke dingen zijn te ontdekken met z'n allen.
maar eigenlijk vind ik ze alle 5 wel prima
Hoe laat doen we morgen?
primaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
21:00h (dan kan ik nog even fietsen van tevoren)
ikke net wel, en allemaal staan ze er opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens niet gekeken of alle albums wel op spotify staan...
Lyrisch is een groot woord misschien, maar hij is wel erg tofquote:Ik heb trouwens op jaguar ma gestemd omdat jij er zo lyrisch over bent
nais!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja leuk nieuws voor de exclusiviteit van dit topic. Ik heb overeenstemming dat voordat hij uitkomt het nieuwe album van lend me your underbelly via youtube hier in een luistersessie gaat plaatsvinden
Gaaf!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja leuk nieuws voor de exclusiviteit van dit topic. Ik heb overeenstemming dat voordat hij uitkomt het nieuwe album van lend me your underbelly via youtube hier in een luistersessie gaat plaatsvinden
Wie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
http://lendmeyourunderbelly.bandcamp.com/ (het nieuwe album is wel weer wat anders, met zang enzo.. maar tapt ook wel uit hetzelfde vaatje)quote:
Huh wat? brommer?quote:
Ik las solosex. Wat mijn oorspronkelijke plan voor deze avond was, dus ik weet niet of ik tijd zal vinden voor deze luistersessie.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik las solosex. Wat mijn oorspronkelijke plan voor deze avond was, dus ik weet niet of ik tijd zal vinden voor deze luistersessie.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik las solosex. Wat mijn oorspronkelijke plan voor deze avond was, dus ik weet niet of ik tijd zal vinden voor deze luistersessie.
Doen we de volgende op een andere dagquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Norrage het volgende:
Ik moet weer tennissen...altijd op woensdag
Ze is nederlandse jaquote:
zij is Nederlandsquote:
Is ook de langste provincie, of is Limburg langer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
noord holland is verreweg het langste nummer
Nog even het is iig wel de grootste provincie noordhutrechflevolandnoordoostpolder.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is ook de langste provincie, of is Limburg langer?
Experimentele electronicaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit goed, en leukis dit jazz? Of welk genre komen ze uit?
indie-electronicaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit goed, en leukis dit jazz? Of welk genre komen ze uit?
haha is zij bekend dan? ik kwam ook gewoon via puur toeval op dit album een tijdje terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
pfff norrage dat je solex niet kent....
Waarvan dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
pfff norrage dat je solex niet kent....
Solex kan wel ontzettende herrie makenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Norrage het volgende:
Dit maakt zo'n luistersessie cool man, dit is echt supervet. Wist totaal niet wat dit ging zijn. Gehenna had het over kneiterhard ofzo, maar die was kennelijk iets anders luisterne.
hehe het intro was 5 sec. rommelig vandaar de herriequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Norrage het volgende:
Dit maakt zo'n luistersessie cool man, dit is echt supervet. Wist totaal niet wat dit ging zijn. Gehenna had het over kneiterhard ofzo, maar die was kennelijk iets anders luisterne.
Van indie-electronica pionier zijnquote:
Zij zingt ook wat liedjes bij de kift mee, is een gast zangeres dus zal maar 1 liedje zingenquote:
tennis zequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
Klinkt wel lekker! Maar nu ben ik weg! Goede luistersessie, dit ga ik sowieso luisterne nu
Solex Ahoy! The Sound Map of the Netherlands, an album by Solex on Spotify.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
Aaaaaaaaargh Incubate deadlines. Even zodat ik het later kan luisteren, staat dit album ergens op de luisterpaal ofzo?
Spooooooootify (en de betere downloadboer)quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
Aaaaaaaaargh Incubate deadlines. Even zodat ik het later kan luisteren, staat dit album ergens op de luisterpaal ofzo?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind het af en toe wel iets weghebben van De Kift, met die toetertjes
Ik herkende 'm al aan zijn gitaarspel de eerste keer dat ik het luisterdequote:
Die met dat korte haar bedoel je zeker, die ook op MSFF was?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Bosbeetle het volgende:
wie is die andere dan? is dat die tvdrenthe vrouwtje (tenminste daar zie je vaak zo'n drentse zangeres)
Volgensmij wel jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die met dat korte haar bedoel je zeker, die ook op MSFF was?
Waarom staat nou nog niet eens aanquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |