quote:
ik verstond "This wall of me"quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]bijna.. deze zanglijn "you swallow me" zou acid kunnen zijn en de beat ook
alleen dan vervormt.
quote:
volgens een sitequote:Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Lose a wall, love me
Die doet hier op mee?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef Gehenna het volgende:
Ah dat is dus de zangeres van Light Asylum
[ afbeelding ]
Hierna plannen we de volgende, hoe meer zielen hoe meer vreugd dus gewoon aanhakenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik tijd heb wil ik wel een keertje meedraien.. en eigenlijk wil ik dan niet iets te gangbaars wat ik toch al altijd hoor
Vandaar het andere zanggeluidquote:
nee als in de volgende keer.. volgende week of over 2 weken.quote:
Jammerquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee als in de volgende keer.. volgende week of over 2 weken.
ja dat is wat minderquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef neohu het volgende:
Oja, ik heb helaas spotify met reclame-functie, dus dan loop ik wel af en toe achter
We kunnen hierna nog wel silent shout erna gooien voor de vergelijkingquote:
Ja ik heb normaal wel altijd betaald, maar ze hadden bij de Appie alleen nog kaarten van 30 euro, en dat kon ik even niet missen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat is wat mindermaar vaak weet je wel waar de rest ongeveer is
Heb exact dit. De beat nu begint ook wel een beetje saai te worden, en hij is vrij 'digitaal'. Ik ben nu bij FFI.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
dit nummer begon erg sterk maar kakt wel in. Was echt een heeeeeel tof nummer geweest als ze hem 5 minuten hadden gemaakt.
vind ik primaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef neohu het volgende:
Dit is m niet idd. Ik luister het overigens voor het eerst. Hierna die nieuwe Sigur-Rós?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |