Dit is een dis naar de amerikanen met hun schaliegas winning.. en ze beelden hier krakende grond en gas uit kranen uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Gehenna het volgende:
Er is geen enkele reden dat dit bijna 10min duurt
(of überhaupt op de plaat staat)
ze hadden 'm beter 1min lang kunnen laten en 'Peccary' kunnen noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is een dis naar de amerikanen met hun schaliegas winning.. en ze beelden hier krakende grond en gas uit kranen uit
Goeie tip, die was verdomd snel binnen zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
(ik heb trouwens genoeg peers dus die sigur roz kan ik ook zonder reclame luisteren)
Deze zou niet misstaan op Silent Shout lijkt mequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh dit nummer ik dacht dat die van een eerder album kwam (hehe komt door de shuffle) deze is ontzettend poppy
idd... raar einde wel voor zo'n plaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze zou niet misstaan op Silent Shout lijkt me
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef neohu het volgende:
Even voor de duidelijkheid, om 22.45 gaat Sigur Ros - Kveikur aan, right?
Ken ik niet dus top!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuwe Andrew Stockdale doen binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |