Dit is een dis naar de amerikanen met hun schaliegas winning.. en ze beelden hier krakende grond en gas uit kranen uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Gehenna het volgende:
Er is geen enkele reden dat dit bijna 10min duurt
(of überhaupt op de plaat staat)
ze hadden 'm beter 1min lang kunnen laten en 'Peccary' kunnen noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is een dis naar de amerikanen met hun schaliegas winning.. en ze beelden hier krakende grond en gas uit kranen uit
Goeie tip, die was verdomd snel binnen zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
(ik heb trouwens genoeg peers dus die sigur roz kan ik ook zonder reclame luisteren)
Deze zou niet misstaan op Silent Shout lijkt mequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh dit nummer ik dacht dat die van een eerder album kwam (hehe komt door de shuffle) deze is ontzettend poppy
idd... raar einde wel voor zo'n plaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze zou niet misstaan op Silent Shout lijkt me
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef neohu het volgende:
Even voor de duidelijkheid, om 22.45 gaat Sigur Ros - Kveikur aan, right?
Ken ik niet dus top!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuwe Andrew Stockdale doen binnenkort?
Dat is die Wolfmother toch?quote:
Yep, ik vond de twee Wolfmother albums echt geweldig dit album is een tikkie rustiger, soms klinkt het zelfs een beetje als Eagles of Death Metal maar de Wolfmother sound is nog wel te horen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat is die Wolfmother toch?Daar hoor ik niet hele goeie verhalen over...
maar wie weet, Wolfmother had af en toe ook wel een vet nummer imho
Ja ze gingen voor een wat stevigere sound op deze plaat, ik vind het wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
die drums klinken echt behoorlijk zwaar voor sigur... ik ben er niet uit of het heel erg werkt samen met hun walvisgezang.
zouden ze naar 65dos geluisterd hebben?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja ze gingen voor een wat stevigere sound op deze plaat, ik vind het wel tof eigenlijk
Valtari (de vorige) vond ik ook heel tof, maar ik hoefde niet nog zo'n plaat, dus ik ben wel blij met de verandering
nog niet gezien...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Had je de clip nog niet gezien?
van de makers van:
Tof op BKS?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef neohu het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar zondag, dan zie ik ze voor het eerst
daar heb ik ook best zin in, wordt wel rennen vanaf Portisheadquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef neohu het volgende:
Same here, ben sowieso niet heel bekend met zequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef neohu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |