quote:
jups, hun optreden op LL een paar jaar terug is bij nog steeds ongeėvenaardquote:
quote:
Ga denk ik naar The Black Angelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
daar heb ik ook best zin in, wordt wel rennen vanaf Portishead
Valt wel mee hoor, zijn momenteel met z'n vijven geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]veel man op het podium geloof ik...
die zijn ook ontzettend vet, maar die heb ik al eens gezien, dus Portishead it isquote:
ze hebben er wel altijd wat strijkers bij zitten (en een paar jaar terug ook een brass-bandje)quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
Members
Jón Žór "Jónsi" Birgisson – lead vocals, guitars, bowed guitar, keyboards, harmonica, banjo, bass guitar (since 1994)
Georg "Goggi" Hólm – bass guitar, glockenspiel, toy piano, keyboards, backing vocals (since 1994)
Orri Pįll Dżrason – drums, percussion, samples, keyboards (since 1999)
Touring members
Ólafur Björn Ólafsson – keyboard, oboe (2012–present)
Kjartan Dagur Hólm – guitar (2012–present)
Die namenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
Members
Jón Žór "Jónsi" Birgisson – lead vocals, guitars, bowed guitar, keyboards, harmonica, banjo, bass guitar (since 1994)
Georg "Goggi" Hólm – bass guitar, glockenspiel, toy piano, keyboards, backing vocals (since 1994)
Orri Pįll Dżrason – drums, percussion, samples, keyboards (since 1999)
Touring members
Ólafur Björn Ólafsson – keyboard, oboe (2012–present)
Kjartan Dagur Hólm – guitar (2012–present)
Ja hoe zit dat eigenlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef Gehenna het volgende:
oh is het tegenwoordig weer 'gewoon IJslands'? ze hebben een tijdje in zo'n fantasietaaltje gezongen (maar ik hoorde er sowieso weinig verschil in:P)
op 'Įgętis byrjun' zijn ze daar mee begonnen op een paar nummers als 'Olsen Olsen' etc..quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef Gehenna het volgende:
Ik haak denk ik toch af hier, morgen weer vroeg dag...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Met fijne tingeltjes...
Muzikaal vind ik het erg tof maar ik heb het idee dat ze hele knullige liedjes eroverheen zingen
Nee johquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef arucard het volgende:
Klinkt wel allemaal een beetje hetzelfde
Top!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Morgen pluis ik het topic wel even door met opties voor een volgende luistersessie, dan maak ik wel een polletje
Jammer, het is wel iets wat je moet liggen denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef arucard het volgende:
Vond m niet zo indrukwekkend eigenlijkWel leuk opzich
Je moet er van houden idd, maar de eerste keer vond ik 'm ook behoorlijk tegenvallen. Ik luisterde hem toen tijdens het werk, maar dat klikte niet helemaal of zo..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef arucard het volgende:
Vond m niet zo indrukwekkend eigenlijkWel leuk opzich
Alice in Chains - The Devil Put Dinosaurs Herequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Morgen pluis ik het topic wel even door met opties voor een volgende luistersessie, dan maak ik wel een polletje
Ik luisterde er vroeger wel naar, ben wel benieuwdquote:
Welke?quote:
21:00h (dan kan ik nog even fietsen van tevorenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:55 schreef Gehenna het volgende:
Op Solex gestemd, omdat daar volgens mij veel leuke dingen zijn te ontdekken met z'n allen.
maar eigenlijk vind ik ze alle 5 wel prima
Hoe laat doen we morgen?
primaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
21:00h (dan kan ik nog even fietsen van tevoren)
ikke net wel, en allemaal staan ze er opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens niet gekeken of alle albums wel op spotify staan...
Lyrisch is een groot woord misschien, maar hij is wel erg tofquote:Ik heb trouwens op jaguar ma gestemd omdat jij er zo lyrisch over bent
nais!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja leuk nieuws voor de exclusiviteit van dit topic. Ik heb overeenstemming dat voordat hij uitkomt het nieuwe album van lend me your underbelly via youtube hier in een luistersessie gaat plaatsvinden
Gaaf!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja leuk nieuws voor de exclusiviteit van dit topic. Ik heb overeenstemming dat voordat hij uitkomt het nieuwe album van lend me your underbelly via youtube hier in een luistersessie gaat plaatsvinden
Wie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
http://lendmeyourunderbelly.bandcamp.com/ (het nieuwe album is wel weer wat anders, met zang enzo.. maar tapt ook wel uit hetzelfde vaatje)quote:
Huh wat? brommer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |