Welke?quote:
21:00h (dan kan ik nog even fietsen van tevorenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:55 schreef Gehenna het volgende:
Op Solex gestemd, omdat daar volgens mij veel leuke dingen zijn te ontdekken met z'n allen.
maar eigenlijk vind ik ze alle 5 wel prima
Hoe laat doen we morgen?
primaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
21:00h (dan kan ik nog even fietsen van tevoren)
ikke net wel, en allemaal staan ze er opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens niet gekeken of alle albums wel op spotify staan...
Lyrisch is een groot woord misschien, maar hij is wel erg tofquote:Ik heb trouwens op jaguar ma gestemd omdat jij er zo lyrisch over bent
nais!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja leuk nieuws voor de exclusiviteit van dit topic. Ik heb overeenstemming dat voordat hij uitkomt het nieuwe album van lend me your underbelly via youtube hier in een luistersessie gaat plaatsvinden
Gaaf!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja leuk nieuws voor de exclusiviteit van dit topic. Ik heb overeenstemming dat voordat hij uitkomt het nieuwe album van lend me your underbelly via youtube hier in een luistersessie gaat plaatsvinden
Wie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
http://lendmeyourunderbelly.bandcamp.com/ (het nieuwe album is wel weer wat anders, met zang enzo.. maar tapt ook wel uit hetzelfde vaatje)quote:
Huh wat? brommer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |