Maar iedereen daar neemt zichzelf te serieus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef Pedroo het volgende:
Volgens mij wordt niemand op lb serieus genomen.
Ach, als je jezelf niet serieus neemt, boeit dat ook geen kut. Vind het wel prima.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Veel mensen wel inderdaad. Nieuwe users worden ook helemaal kapot gebashed.
quote:Five years ago, ASICS dropped a blue/white colorway of its Gel Lyte III that KITH founder and designer Ronnie Fieg considers to be one of the best general releases of all time. Only one problem: the kicks were made exclusively for women. Now, for the first time, the kicks have been resurrected and re-released in men’s sizes. Sporting two shades of blue and a combination of grey and white accents, the kicks make for some perfect summertime footwear. The blue/white Gel Lyte III is now available exclusively from New York’s KITH both in-stores and online in limited quantities for $120 USD.
paar wel, meeste weer niet. Vooral niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Precies, het is uiteindelijk gewoon een clubje internethelden.
quote:The adidas Skateboarding Busentiz‘s Samba-inspired build is inherently simple. Most releases have been suede, and just about all of them follow restrained two-tone templates. Within this framework, there’s still quite a bit of ground to cover on the brighter side of things, and that makes this new teal Busenitz all the more intriguing. On the heels of the Lab Lime-accented Bluebird edition, it appears we could be poised for a more exuberant run of Three Stripes’ top pro model, so take another look after the jump, then grab yours at shops like Premier.
quote:BRON: Sneaker News
Die is best tof.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
paar wel, meeste weer niet. Vooral niet al te serieus nemen.
anyway:
adidas Skateboarding Busenitz – Teal – Running White
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Die vans met tiger camo die er aan komen. Zijn in Amerika al uit maar ik heb ze hier nog niet gezien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:38 schreef MartiniNL het volgende:
Ik als niet echte sneakerhead (enkel eigenaar van een paar florals als 'hip' paar)
Zoekt een zelfde soort beater, iemand tips? Festival proof bitte
Full body tiger camo so sexy. Maar serieus, die Vans inderdaad, perfecte tegenhanger van je florals.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die vans met tiger camo die er aan komen. Zijn in Amerika al uit maar ik heb ze hier nog niet gezien.
Ik snap niet hoe Ronnie er elke keer weer mee weg komt om oude GR's te releasen en er een hype sticker op te plakken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Gel Lyte III lovers kom er maar in.
[..]
Gewoon een hype creëren, zeggen dat het limited is en mensen willen het. Zo gaat het nu althans. Ik vind deze niet zo heel speciaal. Zou zelf eerder die busenitz halen hahah.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:03 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Ronnie er elke keer weer mee weg komt om oude GR's te releasen en er een hype sticker op te plakken.
Haha echt.. Hoi, ik ben Pauller. En verder begin ik gewoon hier opnieuw als verse internetheld.quote:
Dat jij hier nog actief bent zorgt ervoor dat ik eindeloos dit topic f5.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:32 schreef Cpt. het volgende:
Ik kom eigenlijk vrijwel niet meer op LB omdat ik het elitaire gedrag nogal zat was. Fok! is sowiesowieso so so lobi
Wordt wel beetje overdreven hier. Die re-issues zijn niet superhot ofzo, je kon hem gisteren vrij rustig kopen. Daarnaast is elke nieuwe CW van een Asics momenteel wel snel weg, dus als je maar limited aantallen hebt verkoopt hij wel snel uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Pedroo het volgende:
Hij doet dit nu al 3(?) jaar en nog steeds trappen mensen erin
Ik was bezig met typen dus niet gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:39 schreef Atta-boy het volgende:
Dat zeg ik toch jonguh!![]()
Beetje hetzelfde als dat jordan brand nieuwe cw's blijft maken en er 1 winkel is die de retro's krijgt en de rest niet.
Ach, wie hangt er de naam van Kith aan? Ze worden via Kith verkocht, maar nergens in hun shop noemen ze het zelf een "Kith" model of noemen ze RF. Mensen creeren een hype, maar dat zij zo. Ik vind het gewoon wel relaxed dat er nog ergens andere CWs bijkomen, waarom niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:35 schreef Atta-boy het volgende:
Als je het zo bekijkt worden jordans idd ook opnieuw uitgebracht en verkocht.
Het domme aan die fieg hype vind ik alleen dat het de naam is van kith waardoor het ineens limited en speciaal is terwijl hun in principe niks aan die cw gedaan hebben of whatever. Dan kunnen ze hem net zo goed in normaal retro'en en gewoon in limited stores droppen. Maar alles van asics moet altijd fieg zijn.
Ach, je had iets van 24 uur de tijd om te kopen, zo moeilijk te bereiken was ie nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:37 schreef don-diablo het volgende:
Het is alleen dat die oude RF re-issues imo beter als gewone limited gr. uitgebracht kunnen worden. Dan bereik je er veel meer mensen mee.
True.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:49 schreef vault_tec het volgende:
dat wij er zo over lullen creeert toch ook hype? Gewoon geen aandacht aan besteden, gaat het van zelf weg.
Als afwisseling van je saucony's met leer en suède.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:03 schreef Bajskorv het volgende:
Cop or not to cop? Ik vind de CW aardig, maar heb op m'n Saucony's altijd liever lekker veel leer en suede...
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus vaak irl ook, valt vaak tegen. Hun suede is altijd goed, leer ok, synthetics vaak niet geweldig. Maar een pass voor nu, denk ik. Dit weekend die St Alfred's kopen, love the hype.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind het niks, dit materiaal op een saucony ziet er vaak cheap uit imo.
Ze zien er op de foto wel leuk uit, net als die hanon collab van een tijdje terug, maar daarvan viel de kwaliteit irl toch tegen helaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind het niks, dit materiaal op een saucony ziet er vaak cheap uit imo.
CW is nice maar zoals je zelf al aangeeft materialen zijn minder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:03 schreef Bajskorv het volgende:
Cop or not to cop? Ik vind de CW aardig, maar heb op m'n Saucony's altijd liever lekker veel leer en suede...
[ afbeelding ]
No clue, nog niks aangekondigd volgens mij. Dit weekend eerst St. Alfred'squote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef Sokz het volgende:
Wanneer worden die flamingo's released dan?
Hèhè je hebt er zin in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:12 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
No clue, nog niks aangekondigd volgens mij. Dit weekend eerst St. Alfred's
Niet generaliseren hé, er zitten ook een aantal ouwe lullen die al aardig lang meegaan in de sneakerwereld en die zich ook storen aan sommige gastjes die doen alsof ze alles weten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Precies, het is uiteindelijk gewoon een clubje internethelden.
Klopt inderdaad, met internethelden bedoel ik meer dat je ze uiteindelijk niet al te serieus moet nemen. Van die veteranen daar zijn wel relaxed over het algemeen. Maar zitten ook wat 16 jarige jochies met geldingsdrang. En begrijp ook wel dat sommige nieuwe members afgebrand worden. Als je ziet wat voor types daar soms posten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Niet generaliseren hé, er zitten ook een aantal ouwe lullen die al aardig lang meegaan in de sneakerwereld en die zich ook storen aan sommige gastjes die doen alsof ze alles weten.
Zoals SHOOTO al zegt, niet alles te serieus nemen, er zitten een aantal trollers, wannabee's en ander gespuis tussen.
Ik moet zeggen dat die undftd highs er bijzonder goed uitzien. Goede materialen en goed in elkaar gezet. Geen lijmresten etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef Fusebox het volgende:
M1300LG is dit model inderdaad, is een release uit 2011.
Saucony's zijn trouwens geen GR maar een premium pack, gelimiteerd tot 900 paar per CW en zeer fijne materialen![]()
Comfort,gebruik van kwalitatief goede en mooie materialen en een goede afwerking staan bij mij voorop, dan valt Nike tegenwoordig helaas af.
Dan valt Saucony qua materialen bij mij ook vaak af, helaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef Fusebox het volgende:
Saucony's zijn trouwens geen GR maar een premium pack, gelimiteerd tot 900 paar per CW en zeer fijne materialen![]()
Comfort,gebruik van kwalitatief goede en mooie materialen en een goede afwerking staan bij mij voorop, dan valt Nike tegenwoordig helaas af.
hoe zitten ze bij jou? Ik heb een 11 genomen, anders paste mijn voeten er niet inquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef Bajskorv het volgende:
Zijn deze, CW is irl nog 2x zo fel, lijkt het. Prima voor het rennen.
[ afbeelding ]
Het is ook niet zo dat Nike alleen maar troep uitbrengt tegenwoordig, collabs zijn vrijwel altijd wel in orde omdat er een tweede partij zeggenschap heeft in het eindresultaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die undftd highs er bijzonder goed uitzien. Goede materialen en goed in elkaar gezet. Geen lijmresten etc.
TTS, maar dat is lekker strakjes voor mij. Met name bij het onderste veteroog moet ik altijd beetje "rekken", maar voor het rennen vind ik het lekker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hoe zitten ze bij jou? Ik heb een 11 genomen, anders paste mijn voeten er niet in
Ik gebruik m'n Allstars nog steeds voor festivals. Aan het gebrek aan comfort wen ik wel, net als bij de rest tijdens het festival.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef vault_tec het volgende:
ik zoek nog groene runners voor lowlands voor cheap. Ik ga nooit meer op vans of converse naar een festival. Maar ik wil niet full retail payen. Iemand die iets weet?
nog geen eens aan adidas gedacht. Zocht alleen naar nike en new balance.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n Allstars nog steeds voor festivals. Aan het gebrek aan comfort wen ik wel, net als bij de rest tijdens het festival.
Maar zijn er geen goedkope adidas ergens in de sale? ZX serie of zo?
Qua kwaliteit kan in mijn verzameling echt niks tippen aan mijn NB 1600 x Junya Watanabe... Niet goedkoop in retail, maar zo enorm mooi afgewerkt in alle opzichten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat Nike alleen maar troep uitbrengt tegenwoordig, collabs zijn vrijwel altijd wel in orde omdat er een tweede partij zeggenschap heeft in het eindresultaat.
Op het gebied van GR's van Saucony heeft Bajskorv ook gewoon gelijk, als het geen luxury, premium, collab, etc. release is is de kwaliteit ook vaak onder de maat naar mijn mening.
Adidas heeft de zaakjes in het "hogere" segment aardig goed voor elkaar wat dat betreft en de prijzen weten ze ook nog acceptabel te houden voor dat wat ze op de markt zetten.
New balance made in USA of Engeland kan echter geen enkel groot sneakermerk aan tippen op dit moment kwa kwaliteit en afwerking.
Ik weet niet echt wat het mooiste paartje van mij is qua materiaal. M'n oude adidas copepan was bijzonder netjes gedaan en werd mooi suède voor gebruikt. Voor de rest geen idee. De taks hayashi derby en de eerste SNS gl2 hebben ook mooi suède.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Qua kwaliteit kan in mijn verzameling echt niks tippen aan mijn NB 1600 x Junya Watanabe... Niet goedkoop in retail, maar zo enorm mooi afgewerkt in alle opzichten.
[ afbeelding ]
Deze trouwens op de tweede plek, ook al ben ik ze aan het beaten... Saucony kan het wel, als ze moeten.
[ afbeelding ]
Ben geen fan van het 1600 model maar deze release is inderdaad op alle andere punten erg nice.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Qua kwaliteit kan in mijn verzameling echt niks tippen aan mijn NB 1600 x Junya Watanabe... Niet goedkoop in retail, maar zo enorm mooi afgewerkt in alle opzichten.
[ afbeelding ]
Deze trouwens op de tweede plek, ook al ben ik ze aan het beaten... Saucony kan het wel, als ze moeten.
[ afbeelding ]
Laatst nog tweede paar DS gekocht. Goed zoeken, en ze zijn meestal niet duur.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:11 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Ben geen fan van het 1600 model maar deze release is inderdaad op alle andere punten erg nice.
En die Bodega's zijn zo gruwelijk, staan ook nog op mijn 'ooit' lijstje maar zie ze tegenwoordig vrijwel nooit meer in mijn maat of gewenste conditie.
Mocht je eens een paartje tegenkomen in US 9.5 dan hou ik me aanbevolen (findersfee included)quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:13 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Laatst nog tweede paar DS gekocht. Goed zoeken, en ze zijn meestal niet duur.
Hehe, ik verdien geen knaken aan sneakers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:17 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Mocht je eens een paartje tegenkomen in US 9.5 dan hou ik me aanbevolen (findersfee included)
Hoezo groen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef vault_tec het volgende:
ik zoek nog groene runners voor lowlands voor cheap. Ik ga nooit meer op vans of converse naar een festival. Maar ik wil niet full retail payen. Iemand die iets weet?
Lolwhut? 2,000? Leuke neef.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef mrPunjabi_ het volgende:
2000eu van m'n neef gekregen, mag het enkel besteden aan sneakers (). Iemand suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het moet aan sneakers besteed worden? Poe. Zou het in ieder geval niet op dag 1 allemaal uitgeven, dan koop je teveel troep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Tja.. Had ie beloofd als ik zal slagen met gemiddeld een 7.5.
Ach, als je dit jaar rustig release gaat kopen en wat "grails", ben je er zo doorheen. Alles erdoorheen blaffen op twee paar AM Patta collabs ofzo lijkt me waardeloos. Maar goed, dat ben ik.quote:
M'n vriendin zou nog wel een paar sky high willen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef Bajskorv het volgende:
Fuck it Vault, dit is natuurlijk ideaal. Die dames maatjes pas je toch wel en je ziet weer wat meer om je heen.
[ afbeelding ]
M'n vriendin vindt ze tof omdat ze door de sleehak smaller zijn. Daarnaast draagt m'n vriendin eig altijd hakken ook al is ze 1,74. Ze is niet zo van sneakers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:41 schreef Bajskorv het volgende:
Serieus? Daar krijg ik mijn chick niet op, ook al is ze niet zo lang.
mijn huisgenoot en ik moesten lollenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef Bajskorv het volgende:
Fuck it Vault, dit is natuurlijk ideaal. Die dames maatjes pas je toch wel en je ziet weer wat meer om je heen.
[ afbeelding ]
Ik heb snel last van mijn voeten. Ik slaap ook maar 2-3 uur per nacht dus alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:11 schreef doo. het volgende:
agh niet zo zeuren, heb vorig lowlands hele dagen op blote voeten gelopen. pijn krijg je pas bij het afbouwen van je tent
Wat voor maat heb je, heb namelijk nog wel wat in de verkoop?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
mijn huisgenoot en ik moesten lollenbedankt voor het mee denken. maar wil iets als air max of new balance omdat 4 dagen non stop heen en weer rennen best zwaar is voor mijn voetjes. ^^
Zoiets?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
mijn huisgenoot en ik moesten lollenbedankt voor het mee denken. maar wil iets als air max of new balance omdat 4 dagen non stop heen en weer rennen best zwaar is voor mijn voetjes. ^^
US 7, letates hiero.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:21 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Wat voor maat heb je, heb namelijk nog wel wat in de verkoop?
Tussen de EU en US maar het is enkel geopperd, en nog vrij pril.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef doo. het volgende:
Er zijn toch plannen om invoerrechten wereldwijd af te schaffen?
Nee, momenteel zijn vooral de VS en Europa samen bezig. Goed genoeg voor 90% van mijn internationale inkopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef doo. het volgende:
Er zijn toch plannen om invoerrechten wereldwijd af te schaffen?
Ik ben 1.80, dus in Nederland onder het gemiddeldequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Met een gemiddelde lengte van 1.587 kom ik daar alleen niet aan mijn trekken in mijn voorkeur voor lange, superslanke dames.
[ afbeelding ]
Hoe lang ben jij Basj?
Je vergeet de ruige baard te benoemen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ben 1.80, dus in Nederland onder het gemiddelde
Zoals Atta en Vault kunnen getuigen, maak ik dat ruimschoot goed door mijn imposante verschijning. Mijn kaalheid is bijna zover dat het glad scheren wordt, de ouderwets Britse "hardman"-look.
[ afbeelding ]
Gewoon vies Essex accentje opzetten. Nee, strak pak erbij, doet het lekker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En hoe reageren ze in het buitenland op een Nederlandse 'hardman'.
Kusje voor Vaultquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef vault_tec het volgende:
basj is sexy in RL. Volgens mij zijn veel pappies hier nogal "klein" my self included.
Dan moet je nodig eens aan de visvimquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit. Mijn huisje staat al klaar en dan elke dag naar Café de Coral.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef Bajskorv het volgende:
Ooit hopen we allemaal naar Hong Kong ofzo te verhuizen. Geen BTW, 15% inkomenbelasting en verder zoek je het zelf maar uit.
Hehe, ik ga wel elke dag naar Maxim's voor de trolley dolleys.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dit. Mijn huisje staat al klaar en dan elke dag naar Café de Coral.
Model is dope, maar ik blijf me storen aan die afwerking bij de rand van de zool.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:40 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
In order, 50ekkies bij Caliroots
Ach, ze zijn ook maar 50eu hé. Leuk schoentje voor erbijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Model is dope, maar ik blijf me storen aan die afwerking bij de rand van de zool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super dope, mijn zwarten fragments zijn helemaal naar de mallemoere..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef Atta-boy het volgende:
En oh ja, Pedroo I love you
[ link | afbeelding ]
Wivah
Ik draag bijna alles qua sneakersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:13 schreef Bajskorv het volgende:
Van Visvim naar Converse... Moving down in the world much?![]()
Nee, zie de charme wel. Heb er zelf geen meer, vroeger veel gehad. Vind het ook wat minder staan bij mezelf, maar vaak dope bij anderen.
Het is echt vooral voor het uitgaan, voor normaal "netjes" heb ik inderdaad wel wat sneaker die daar prima bij passen. Maar goed, in sommige steden/landen kom je met sneakers gewoon nog steeds niet binnen. Heel suf. Enfin, ik ga wel eens shoppen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef Atta-boy het volgende:
Sommige vans x taka hayashi kunnen prima als nette schoen denk ik.
Visvim logans zijn ook makkelijk als redelijk nette schoen te dragen.
Yuketen, trickers, alden en dat soort spul vind ik ook wel cool maar is zo duur.
Die taka hayashi derby's zouden kunnen, maar ik zou zelf dan alsnog in nette schoenen gaan. Alleen dan in een wat cheaper paar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Het is echt vooral voor het uitgaan, voor normaal "netjes" heb ik inderdaad wel wat sneaker die daar prima bij passen. Maar goed, in sommige steden/landen kom je met sneakers gewoon nog steeds niet binnen. Heel suf. Enfin, ik ga wel eens shoppen.
Cole Haan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:28 schreef Bajskorv het volgende:
Heb nog nooit Visvim gekocht, maar sta er altijd mee in mijn handen als ik het tegen kom. Zie vaak niet hoe ik het vaak zou dragen, maar mooi is het meestal wel.
Moet nu eigenlijk wat nieuwe nette schoenen. Draag nooit iets nets buiten werk eigenlijk, behalve als het nodig is voor "da club"![]()
Maar wat de fuck is netjes en nog beetje om aan te zien?
Pointers zijn wel fijn, alsmede de good old Clarks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:28 schreef Bajskorv het volgende:
Heb nog nooit Visvim gekocht, maar sta er altijd mee in mijn handen als ik het tegen kom. Zie vaak niet hoe ik het vaak zou dragen, maar mooi is het meestal wel.
Moet nu eigenlijk wat nieuwe nette schoenen. Draag nooit iets nets buiten werk eigenlijk, behalve als het nodig is voor "da club"![]()
Maar wat de fuck is netjes en nog beetje om aan te zien?
nou vallen wij als sneakerhelden natuurlijk niet onder 'sommige mensen'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:56 schreef Pedroo het volgende:
Wallabees zijn ook cool, inderdaad. Maar net ietsje moeilijker om mee weg te komen bij sommige mensen.
Ditoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom, maar ik haat cole haan een beetje
Die cw's zijn niet zo fraai,quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:42 schreef doo. het volgende:
Vindt cole haan ook wel wat minder worden, het 'wow' effect is er een beetje van af. Ben nog steeds wel erg content met mijn paartje die voor semi nette gelegenheden perfect zijn.
Voor de winter wil ik sowieso nog een paartje visvim fbt maar vindt 800 full retail beetje te veel van het goede en weet nooit zo erg waar ik een goed paartje kan vinden. ben niet zo thuis op andere fora behalve fok en lb.
Weet iemand hoe ze vallen trouwens? Volgens mij moet ik us11 hebben als ik normaal us 10.5 heb.
Volgens mij is het iets van 30%? Ik heb 470 e voor die (rickydicky) dunks betaald dus kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
Fuuu 140 extra? Dat is wel heel erg veel.
Die zijn wel nice, jammer van die moeilijk harde grain in het leer. Je moet ervan houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:02 schreef doo. het volgende:
Dan sta je in het systeem ZMP. Naam + Adres geeft dan een bepaalde melding ofzo en word je er standaard uitgepakt. (Heb ik ooit gehoord)
CW's vallen idd wel beetje tegen.
Heb zelf deze cole haans, ism fragment.
[ afbeelding ]
En deze zijn ook erg dope IRL
[ afbeelding ]
Wat zijn rickydicky dunks?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets van 30%? Ik heb 470 e voor die (rickydicky) dunks betaald dus kan wel kloppen.
Die jij hebt is denk ik de enige die ik wel echt dope vind.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:02 schreef doo. het volgende:
Dan sta je in het systeem ZMP. Naam + Adres geeft dan een bepaalde melding ofzo en word je er standaard uitgepakt. (Heb ik ooit gehoord)
CW's vallen idd wel beetje tegen.
Heb zelf deze cole haans, ism fragment.
[ afbeelding ]
En deze zijn ook erg dope IRL
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee echt, vind die fluoriserende zolen en gekke kleuren nooit zo mooi.
Ik heb vandaag een nbhd vest aan voor de next lvlness, zwartemarktplaats shit
Ik heb uit Japan bijna altijd invoerrechten trouwens, veel vaker als vanuit Amerika
Oh ja... wivah:
Faka G
nee, alleen pakketten met een waarde tot 22 euro mogen vrij ingevoerd worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:07 schreef Rozzje het volgende:
Net mijn Chuck Taylor All Star Leather Hi - Black Mono's binnen in mijn maat 46 heb maar in totaal 130 EU betaald.. Aangezien ze niet meer worden gemaakt en mijn maat ben ik wel blij![]()
Moest wel 45 EU invoerrechten betalen maar dat word toch afgeschaft of niet?
Riiiiightquote:Hi,
We shipped your shoes but there was a technical glitch and we’ve not received your PayPal payment.
So, we will be sending you a separate money request for the funds.
The money request will come from the Crooked Tongues PayPal account registered as “Galina Z at ASOS”.
But firstly, we need you to login in to PayPal and cancel your order.
Your payment to Crooked Tongues was authorized but is stuck in a state of cyber-limbo and will not reach us. This error was caused by us making changes to the email address associated with our PayPal account. We need you to cancel the payment for the unclaimed funds so they will be returned back to your account.
Please note that if you don’t cancel the unclaimed funds, they will be returned to you automatically in 30 days.
Your payment to Crooked Tongues will show as unclaimed when you login to PayPal as it has been sent to an email address that is was no longer linked to our PayPal account, so if you've not already cancelled the unclaimed funds, you may be able to cancel it earlier, by following the steps below:
1. Log in to your PayPal account at www.paypal.co.uk.
2. Click ‘History’ page near the top of the page.
3. Find the payment to be cancelled.
4. Click ‘Cancel’ in the ‘Order status/Action’ column of the unclaimed transaction.
5. Click ‘Cancel Payment’.
To say sorry, we'll also subtract 15% off your original order when we send the money request.
Thank you in advance for your help and sincere apologies for this inconvenience.
Best,
Ozzie – the CT team
En inderdaad als ze al geshipped hebben lekker laten gaan hehe. Van welk mailadres kwam het trouwens?quote:The money request will come from the Crooked Tongues PayPal account registered as “Galina Z at ASOS”.
70-80 euro is nog aan de forse kant. No offense maar hij is echt overal straight de sale secties ingedoken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef Atta-boy het volgende:
Wat is een beetje een goede vraagprijs voor deze jas?
[ afbeelding ]
Lag bij precinct voor 350 zag ik net onlineHeb die DS thuis liggen met tags maar weet niet wat ik er voor moet vragen.
CT is een onderdeel van ASOS of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:36 schreef doo. het volgende:
Cpt. lijkt me inderdaad een vaag verhaal. Vooral dit is fucking vaag:
[..]
En inderdaad als ze al geshipped hebben lekker laten gaan hehe. Van welk mailadres kwam het trouwens?
Wat staat er in je Paypal account?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef Cpt. het volgende:
Het is gewoon een raar verhaal. Bovendien als ze al geshipped zijn waarom zou ik dan nog betalen![]()
Als het allemaal toch echt waar is hoor ik het vanzelf wel.
care@asos.comquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:36 schreef doo. het volgende:
Cpt. lijkt me inderdaad een vaag verhaal. Vooral dit is fucking vaag:
[..]
En inderdaad als ze al geshipped hebben lekker laten gaan hehe. Van welk mailadres kwam het trouwens?
Dan moeten ze de betaling nog accepteren maar is die technisch gezien al gemaakt. Heb je op het moment niet afdoende saldo dan dropt je paypal in de min. Dit bedrag kunnen ze weer van je gekoppelde rekening aftrekken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef Cpt. het volgende:
[..]
care@asos.com
Ik heb even om bevestiging gevraagd op de Asos en Crooked Tongues facebook. Maar als het al geshipped is kunnen ze de tering krijgen, 3e keer dat ik bestel bij CT 3e keer gezeik
In m'n paypal staat "Niet-opgeëist".
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef vault_tec het volgende:
Sorry cpt.
ik ga hier hard op
[ afbeelding ]
en in het echt staan we alleen maar te kroelen :$quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:37 schreef Cpt. het volgende:
ik probeer een beetje de LB stijl hier door te voeren
You cheaterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:42 schreef Cpt. het volgende:
heb ik vanmiddag met don-diablo gedaan. wordt alsjeblieft niet jaloers
Heb je wel weer krullen in je gezicht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
You cheaterPaul kan ik niet knuffelen, dan zit zijn kruis in mijn gezicht.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:37 schreef Cpt. het volgende:
ik probeer een beetje de LB stijl hier door te voeren
Tof maar zou liever de swoosh de zelfde kleur zien hebben als het borduurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef vault_tec het volgende:
Sorry cpt.
ik ga hier hard op
[ afbeelding ]
Deze is nogal massive als fanny pack, je draagt hem eerder als shoulderbag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:08 schreef vault_tec het volgende:
ik zoek btw ook nog een fanny pack... muuh
is voor lowlands. Heb zelf al een messenger...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Deze is nogal massive als fanny pack, je draagt hem eerder als shoulderbag.
[ afbeelding ]
Wat is je winkeltje dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Yay, pakketjes.
Undercover anorak S/S 99
Margiela shoulder bag S/S 08
[ afbeelding ]
edit: inklaringskosten waren wel hoog.
Heb zo'n 500e. aan stock binnen komen via rakuten voor mijn eigen winkeltje. Ben nu wel redelijk bezorgd.
Ben nog een eigen big cartel theme aan het maken. Hij komt eraan als ik hem een beetje kan vullen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat is je winkeltje dan?
Je hebt van die fanny packs van visvim @ vault. Maar dat lijkt me wel heel duur. Zou gewoon een cheape kopen.
http://hypebeast.com/2009(...)-rucksack?_locale=enquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef doo. het volgende:
Klinkt dope, zou zonde zijn als je dan door de doune gepakt wordt bij invoeren.
Bajs heeft interesse in een porter tas. En bij een goede prijs deze jongen ook wel. Welke heb je?
Kringloop, fanny packs genoeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:15 schreef vault_tec het volgende:
Je zegt dat ik een cheapo fanny pack moet kopen atta maar waar kan je die kopen.
Zwartemp: als het maat 40 schoenen of shirt medium is dan ben ik je man
Daar heb je idd wel een punt... Geen ideequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:15 schreef vault_tec het volgende:
Je zegt dat ik een cheapo fanny pack moet kopen atta maar waar kan je die kopen.
Zwartemp: als het maat 40 schoenen of shirt medium is dan ben ik je man
Toffe rugzak, mooie prijs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
http://hypebeast.com/2009(...)-rucksack?_locale=en
Prijs is afhankelijk van de hoe vriendelijk de douane met mij is maar verwacht iets rond de 130e.
Thanks Don!
Bericht wanneer binnen aub. en definitieve prijs. Ben redelijk geïnteresseerd.quote:
Het zijn voornamelijk m-tjes en een enkel s-je en l-tje. Japanse maatvoering is een beetje spannend dus ik wacht liever even tot ik zelf measurements kan geven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:55 schreef Atta-boy het volgende:
Handig om de maten er ook bij te zetten![]()
Ik vind die cdg homme trouwens heel sexy![]()
Als we toch bezig zijn... Ik ben m'n kaner op aan het ruimen en dit is er nog meer bijgekomen:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16774161.html
Er komt nog meer kleding bij en ik ga nog een rondje schoenen doen denk ik.
Tering, wat ben jij klein. Helaes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:55 schreef Atta-boy het volgende:
Handig om de maten er ook bij te zetten![]()
Ik vind die cdg homme trouwens heel sexy![]()
Als we toch bezig zijn... Ik ben m'n kaner op aan het ruimen en dit is er nog meer bijgekomen:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16774161.html
Er komt nog meer kleding bij en ik ga nog een rondje schoenen doen denk ik.
Die zijn zeker geslaagd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef xSanjay het volgende:
Wat doen al die LB'ers hier![]()
![]()
Anyway, te veel gifs en te weinig wivah's!
Pickup:
[ afbeelding ]
Zijn dat je fieg 1300's? Eindelijk UNDS?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:44 schreef Pauller het volgende:
[ afbeelding ]
Ok een wivah van gisteravond dan.
Ik kan echt niet lekker fietsen met runners...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:44 schreef Pauller het volgende:
[ afbeelding ]
Ok een wivah van gisteravond dan.
Zijn vandaag uitgekomen bij patta en oqium iig, rest van de winkels weet ik niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:29 schreef DUK het volgende:
Wellicht al genoemd in dit topic maar lees niet alles mee.
Gaan die LeBron Denims nog ergens uitkomen in NL?
Zie online wel wat aanbod (preoder) maar vroeg me af of ik in Nederland ergens een kans maak..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Heerlijke pasvorm. Niet te smal en niet te wijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:46 schreef Bajskorv het volgende:
Nette aros, altijd lekker. Heb volgens mij dezelfde.
gaat je geld kosten...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef DUK het volgende:
Dank allen voor de info over de denims.
In store only dus bij Patta, Oqium en LenL.
Waarschijnlijk bij alle te laat.
Ga kijken of ik ze ergens online alsnog kan regelen.
Ik zou voor geen van beide kiezen. Daarnaast moet je kopen wat je zelf tof vindt en niet wat wij aanradenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef Nafi het volgende:
Ik twijfel tussen deze twee:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zegt u maar!
Geen van beide.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef Nafi het volgende:
Ik twijfel tussen deze twee:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zegt u maar!
Tenzij je minimaal $500 neer wil leggen ga je ze idd nergens meer vinden. Zo goed als alle shops doen in store only of via een loterij oid.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef DUK het volgende:
Dank allen voor de info over de denims.
In store only dus bij Patta, Oqium en LenL.
Waarschijnlijk bij alle te laat.
Ga kijken of ik ze ergens online alsnog kan regelen.
Wat een misbaksel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Nafi het volgende:
waaaiiiiii![]()
![]()
jullie houden van dit soort schoenen zeker
[ afbeelding ]
of nog voorbeelden van leuke sneakers?
lebron denimsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Nafi het volgende:
waaaiiiiii![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, Osiris is tof. En nu? Koop gewoon wat je leuk vind, aan onze meningen heb je toch niks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Nafi het volgende:
waaaiiiiii![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan lacebag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:16 schreef Fusebox het volgende:
Inderdaad doe je eigen ding en vraag je vooral niet teveel af wat andere mensen vinden.
Vraag me van sommige users hier nu toch wel af wie wie is op LB en op FOK?
Re-issue neemt al reserveringen aan maar weten niet wanneer ze binnen komen. Je kunt ze ook gewoon via nike.com bestellen, dat is het beste.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Wanneer komen die team red roshe runs nu eigenlijk uit? Ik zag dat iemand ze al had gekocht in dit topic.
Zag ze ook bij Re-issue, alleen ze hadden maar 1 maat. Die blauwe kan ik wel vinden, maar die wil ik niet.
Voor m'n gevoel heb ik die sowieso, vond ze aan mijn voeten niet tof uitzien.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:35 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik van die rare toes in roshes.
Zal ook altijd een beetje blijven, bij mij iig ook. Maar daar zet ik me al gauw overheen, vind het gewoon een heerlijk modelquote:Op zondag 23 juni 2013 11:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel heb ik die sowieso, vond ze aan mijn voeten niet tof uitzien.
Het blijft een interessant minimalistisch model, maar ik houd het wel bij free e.d.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:47 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Zal ook altijd een beetje blijven, bij mij iig ook. Maar daar zet ik me al gauw overheen, vind het gewoon een heerlijk model
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef don-diablo het volgende:
wivah
[ afbeelding ]
Met dank aan cpt. voor het bestellen van de broek.Ik was wel teleurgesteld toen je uiteindelijk én niet Don Diablo was en ook niet Frank LampardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel awesome.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik was wel teleurgesteld toen je uiteindelijk én niet Don Diablo was en ook niet Frank Lampard
Ik heb het album niet beluisterd, interesseert me ook vrij weinig om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dus,
wie gaat er ook een cd-kopen en zijn persoonsgegevens sturen naar kanye voor rode yeezy's.
Album is best aardig maar kopen, neh.
Die schoenen zou ik willen voor de resell, maar ga er zeker niet voor kamperen of wat dan ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Och heb ze altijd wel fraai gevonden.
Als je die give away bedoeld van kanyewest.com die is niet geldig in NL.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dus,
wie gaat er ook een cd-kopen en zijn persoonsgegevens sturen naar kanye voor rode yeezy's.
Album is best aardig maar kopen, neh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |