SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Heerlijke pasvorm. Niet te smal en niet te wijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:46 schreef Bajskorv het volgende:
Nette aros, altijd lekker. Heb volgens mij dezelfde.
gaat je geld kosten...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef DUK het volgende:
Dank allen voor de info over de denims.
In store only dus bij Patta, Oqium en LenL.
Waarschijnlijk bij alle te laat.
Ga kijken of ik ze ergens online alsnog kan regelen.
Ik zou voor geen van beide kiezen. Daarnaast moet je kopen wat je zelf tof vindt en niet wat wij aanradenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef Nafi het volgende:
Ik twijfel tussen deze twee:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zegt u maar!
Geen van beide.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef Nafi het volgende:
Ik twijfel tussen deze twee:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zegt u maar!
Tenzij je minimaal $500 neer wil leggen ga je ze idd nergens meer vinden. Zo goed als alle shops doen in store only of via een loterij oid.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:00 schreef DUK het volgende:
Dank allen voor de info over de denims.
In store only dus bij Patta, Oqium en LenL.
Waarschijnlijk bij alle te laat.
Ga kijken of ik ze ergens online alsnog kan regelen.
Wat een misbaksel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Nafi het volgende:
waaaiiiiii![]()
![]()
jullie houden van dit soort schoenen zeker
[ afbeelding ]
of nog voorbeelden van leuke sneakers?
lebron denimsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Nafi het volgende:
waaaiiiiii![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, Osiris is tof. En nu? Koop gewoon wat je leuk vind, aan onze meningen heb je toch niks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef Nafi het volgende:
waaaiiiiii![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan lacebag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:16 schreef Fusebox het volgende:
Inderdaad doe je eigen ding en vraag je vooral niet teveel af wat andere mensen vinden.
Vraag me van sommige users hier nu toch wel af wie wie is op LB en op FOK?
Re-issue neemt al reserveringen aan maar weten niet wanneer ze binnen komen. Je kunt ze ook gewoon via nike.com bestellen, dat is het beste.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef Fuszy het volgende:
Wanneer komen die team red roshe runs nu eigenlijk uit? Ik zag dat iemand ze al had gekocht in dit topic.
Zag ze ook bij Re-issue, alleen ze hadden maar 1 maat. Die blauwe kan ik wel vinden, maar die wil ik niet.
Voor m'n gevoel heb ik die sowieso, vond ze aan mijn voeten niet tof uitzien.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:35 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik van die rare toes in roshes.
Zal ook altijd een beetje blijven, bij mij iig ook. Maar daar zet ik me al gauw overheen, vind het gewoon een heerlijk modelquote:Op zondag 23 juni 2013 11:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel heb ik die sowieso, vond ze aan mijn voeten niet tof uitzien.
Het blijft een interessant minimalistisch model, maar ik houd het wel bij free e.d.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:47 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Zal ook altijd een beetje blijven, bij mij iig ook. Maar daar zet ik me al gauw overheen, vind het gewoon een heerlijk model
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef don-diablo het volgende:
wivah
[ afbeelding ]
Met dank aan cpt. voor het bestellen van de broek.Ik was wel teleurgesteld toen je uiteindelijk én niet Don Diablo was en ook niet Frank LampardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel awesome.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik was wel teleurgesteld toen je uiteindelijk én niet Don Diablo was en ook niet Frank Lampard
Ik heb het album niet beluisterd, interesseert me ook vrij weinig om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dus,
wie gaat er ook een cd-kopen en zijn persoonsgegevens sturen naar kanye voor rode yeezy's.
Album is best aardig maar kopen, neh.
Die schoenen zou ik willen voor de resell, maar ga er zeker niet voor kamperen of wat dan ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Och heb ze altijd wel fraai gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |