Voor m'n gevoel heb ik die sowieso, vond ze aan mijn voeten niet tof uitzien.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:35 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik van die rare toes in roshes.
Zal ook altijd een beetje blijven, bij mij iig ook. Maar daar zet ik me al gauw overheen, vind het gewoon een heerlijk modelquote:Op zondag 23 juni 2013 11:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel heb ik die sowieso, vond ze aan mijn voeten niet tof uitzien.
Het blijft een interessant minimalistisch model, maar ik houd het wel bij free e.d.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:47 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Zal ook altijd een beetje blijven, bij mij iig ook. Maar daar zet ik me al gauw overheen, vind het gewoon een heerlijk model
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef don-diablo het volgende:
wivah
[ afbeelding ]
Met dank aan cpt. voor het bestellen van de broek.Ik was wel teleurgesteld toen je uiteindelijk én niet Don Diablo was en ook niet Frank LampardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel awesome.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik was wel teleurgesteld toen je uiteindelijk én niet Don Diablo was en ook niet Frank Lampard
Ik heb het album niet beluisterd, interesseert me ook vrij weinig om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dus,
wie gaat er ook een cd-kopen en zijn persoonsgegevens sturen naar kanye voor rode yeezy's.
Album is best aardig maar kopen, neh.
Die schoenen zou ik willen voor de resell, maar ga er zeker niet voor kamperen of wat dan ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Och heb ze altijd wel fraai gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |