Klopt inderdaad, met internethelden bedoel ik meer dat je ze uiteindelijk niet al te serieus moet nemen. Van die veteranen daar zijn wel relaxed over het algemeen. Maar zitten ook wat 16 jarige jochies met geldingsdrang. En begrijp ook wel dat sommige nieuwe members afgebrand worden. Als je ziet wat voor types daar soms posten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Niet generaliseren hé, er zitten ook een aantal ouwe lullen die al aardig lang meegaan in de sneakerwereld en die zich ook storen aan sommige gastjes die doen alsof ze alles weten.
Zoals SHOOTO al zegt, niet alles te serieus nemen, er zitten een aantal trollers, wannabee's en ander gespuis tussen.
Ik moet zeggen dat die undftd highs er bijzonder goed uitzien. Goede materialen en goed in elkaar gezet. Geen lijmresten etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef Fusebox het volgende:
M1300LG is dit model inderdaad, is een release uit 2011.
Saucony's zijn trouwens geen GR maar een premium pack, gelimiteerd tot 900 paar per CW en zeer fijne materialen![]()
Comfort,gebruik van kwalitatief goede en mooie materialen en een goede afwerking staan bij mij voorop, dan valt Nike tegenwoordig helaas af.
Dan valt Saucony qua materialen bij mij ook vaak af, helaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef Fusebox het volgende:
Saucony's zijn trouwens geen GR maar een premium pack, gelimiteerd tot 900 paar per CW en zeer fijne materialen![]()
Comfort,gebruik van kwalitatief goede en mooie materialen en een goede afwerking staan bij mij voorop, dan valt Nike tegenwoordig helaas af.
hoe zitten ze bij jou? Ik heb een 11 genomen, anders paste mijn voeten er niet inquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef Bajskorv het volgende:
Zijn deze, CW is irl nog 2x zo fel, lijkt het. Prima voor het rennen.
[ afbeelding ]
Het is ook niet zo dat Nike alleen maar troep uitbrengt tegenwoordig, collabs zijn vrijwel altijd wel in orde omdat er een tweede partij zeggenschap heeft in het eindresultaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die undftd highs er bijzonder goed uitzien. Goede materialen en goed in elkaar gezet. Geen lijmresten etc.
TTS, maar dat is lekker strakjes voor mij. Met name bij het onderste veteroog moet ik altijd beetje "rekken", maar voor het rennen vind ik het lekker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hoe zitten ze bij jou? Ik heb een 11 genomen, anders paste mijn voeten er niet in
Ik gebruik m'n Allstars nog steeds voor festivals. Aan het gebrek aan comfort wen ik wel, net als bij de rest tijdens het festival.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef vault_tec het volgende:
ik zoek nog groene runners voor lowlands voor cheap. Ik ga nooit meer op vans of converse naar een festival. Maar ik wil niet full retail payen. Iemand die iets weet?
nog geen eens aan adidas gedacht. Zocht alleen naar nike en new balance.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n Allstars nog steeds voor festivals. Aan het gebrek aan comfort wen ik wel, net als bij de rest tijdens het festival.
Maar zijn er geen goedkope adidas ergens in de sale? ZX serie of zo?
Qua kwaliteit kan in mijn verzameling echt niks tippen aan mijn NB 1600 x Junya Watanabe... Niet goedkoop in retail, maar zo enorm mooi afgewerkt in alle opzichten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat Nike alleen maar troep uitbrengt tegenwoordig, collabs zijn vrijwel altijd wel in orde omdat er een tweede partij zeggenschap heeft in het eindresultaat.
Op het gebied van GR's van Saucony heeft Bajskorv ook gewoon gelijk, als het geen luxury, premium, collab, etc. release is is de kwaliteit ook vaak onder de maat naar mijn mening.
Adidas heeft de zaakjes in het "hogere" segment aardig goed voor elkaar wat dat betreft en de prijzen weten ze ook nog acceptabel te houden voor dat wat ze op de markt zetten.
New balance made in USA of Engeland kan echter geen enkel groot sneakermerk aan tippen op dit moment kwa kwaliteit en afwerking.
Ik weet niet echt wat het mooiste paartje van mij is qua materiaal. M'n oude adidas copepan was bijzonder netjes gedaan en werd mooi suède voor gebruikt. Voor de rest geen idee. De taks hayashi derby en de eerste SNS gl2 hebben ook mooi suède.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Qua kwaliteit kan in mijn verzameling echt niks tippen aan mijn NB 1600 x Junya Watanabe... Niet goedkoop in retail, maar zo enorm mooi afgewerkt in alle opzichten.
[ afbeelding ]
Deze trouwens op de tweede plek, ook al ben ik ze aan het beaten... Saucony kan het wel, als ze moeten.
[ afbeelding ]
Ben geen fan van het 1600 model maar deze release is inderdaad op alle andere punten erg nice.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Qua kwaliteit kan in mijn verzameling echt niks tippen aan mijn NB 1600 x Junya Watanabe... Niet goedkoop in retail, maar zo enorm mooi afgewerkt in alle opzichten.
[ afbeelding ]
Deze trouwens op de tweede plek, ook al ben ik ze aan het beaten... Saucony kan het wel, als ze moeten.
[ afbeelding ]
Laatst nog tweede paar DS gekocht. Goed zoeken, en ze zijn meestal niet duur.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:11 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Ben geen fan van het 1600 model maar deze release is inderdaad op alle andere punten erg nice.
En die Bodega's zijn zo gruwelijk, staan ook nog op mijn 'ooit' lijstje maar zie ze tegenwoordig vrijwel nooit meer in mijn maat of gewenste conditie.
Mocht je eens een paartje tegenkomen in US 9.5 dan hou ik me aanbevolen (findersfee included)quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:13 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Laatst nog tweede paar DS gekocht. Goed zoeken, en ze zijn meestal niet duur.
Hehe, ik verdien geen knaken aan sneakers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:17 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Mocht je eens een paartje tegenkomen in US 9.5 dan hou ik me aanbevolen (findersfee included)
Hoezo groen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef vault_tec het volgende:
ik zoek nog groene runners voor lowlands voor cheap. Ik ga nooit meer op vans of converse naar een festival. Maar ik wil niet full retail payen. Iemand die iets weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |