en in het echt staan we alleen maar te kroelen :$quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:37 schreef Cpt. het volgende:
ik probeer een beetje de LB stijl hier door te voeren
You cheaterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:42 schreef Cpt. het volgende:
heb ik vanmiddag met don-diablo gedaan. wordt alsjeblieft niet jaloers
Heb je wel weer krullen in je gezicht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
You cheaterPaul kan ik niet knuffelen, dan zit zijn kruis in mijn gezicht.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:37 schreef Cpt. het volgende:
ik probeer een beetje de LB stijl hier door te voeren
Tof maar zou liever de swoosh de zelfde kleur zien hebben als het borduurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef vault_tec het volgende:
Sorry cpt.
ik ga hier hard op
[ afbeelding ]
Deze is nogal massive als fanny pack, je draagt hem eerder als shoulderbag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:08 schreef vault_tec het volgende:
ik zoek btw ook nog een fanny pack... muuh
is voor lowlands. Heb zelf al een messenger...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Deze is nogal massive als fanny pack, je draagt hem eerder als shoulderbag.
[ afbeelding ]
Wat is je winkeltje dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Yay, pakketjes.
Undercover anorak S/S 99
Margiela shoulder bag S/S 08
[ afbeelding ]
edit: inklaringskosten waren wel hoog.
Heb zo'n 500e. aan stock binnen komen via rakuten voor mijn eigen winkeltje. Ben nu wel redelijk bezorgd.
Ben nog een eigen big cartel theme aan het maken. Hij komt eraan als ik hem een beetje kan vullen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat is je winkeltje dan?
Je hebt van die fanny packs van visvim @ vault. Maar dat lijkt me wel heel duur. Zou gewoon een cheape kopen.
http://hypebeast.com/2009(...)-rucksack?_locale=enquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef doo. het volgende:
Klinkt dope, zou zonde zijn als je dan door de doune gepakt wordt bij invoeren.
Bajs heeft interesse in een porter tas. En bij een goede prijs deze jongen ook wel. Welke heb je?
Kringloop, fanny packs genoeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:15 schreef vault_tec het volgende:
Je zegt dat ik een cheapo fanny pack moet kopen atta maar waar kan je die kopen.
Zwartemp: als het maat 40 schoenen of shirt medium is dan ben ik je man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |