Het is echt vooral voor het uitgaan, voor normaal "netjes" heb ik inderdaad wel wat sneaker die daar prima bij passen. Maar goed, in sommige steden/landen kom je met sneakers gewoon nog steeds niet binnen. Heel suf. Enfin, ik ga wel eens shoppen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef Atta-boy het volgende:
Sommige vans x taka hayashi kunnen prima als nette schoen denk ik.
Visvim logans zijn ook makkelijk als redelijk nette schoen te dragen.
Yuketen, trickers, alden en dat soort spul vind ik ook wel cool maar is zo duur.
Die taka hayashi derby's zouden kunnen, maar ik zou zelf dan alsnog in nette schoenen gaan. Alleen dan in een wat cheaper paar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Het is echt vooral voor het uitgaan, voor normaal "netjes" heb ik inderdaad wel wat sneaker die daar prima bij passen. Maar goed, in sommige steden/landen kom je met sneakers gewoon nog steeds niet binnen. Heel suf. Enfin, ik ga wel eens shoppen.
Cole Haan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:28 schreef Bajskorv het volgende:
Heb nog nooit Visvim gekocht, maar sta er altijd mee in mijn handen als ik het tegen kom. Zie vaak niet hoe ik het vaak zou dragen, maar mooi is het meestal wel.
Moet nu eigenlijk wat nieuwe nette schoenen. Draag nooit iets nets buiten werk eigenlijk, behalve als het nodig is voor "da club"![]()
Maar wat de fuck is netjes en nog beetje om aan te zien?
Pointers zijn wel fijn, alsmede de good old Clarks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:28 schreef Bajskorv het volgende:
Heb nog nooit Visvim gekocht, maar sta er altijd mee in mijn handen als ik het tegen kom. Zie vaak niet hoe ik het vaak zou dragen, maar mooi is het meestal wel.
Moet nu eigenlijk wat nieuwe nette schoenen. Draag nooit iets nets buiten werk eigenlijk, behalve als het nodig is voor "da club"![]()
Maar wat de fuck is netjes en nog beetje om aan te zien?
nou vallen wij als sneakerhelden natuurlijk niet onder 'sommige mensen'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:56 schreef Pedroo het volgende:
Wallabees zijn ook cool, inderdaad. Maar net ietsje moeilijker om mee weg te komen bij sommige mensen.
Ditoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom, maar ik haat cole haan een beetje
Die cw's zijn niet zo fraai,quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:42 schreef doo. het volgende:
Vindt cole haan ook wel wat minder worden, het 'wow' effect is er een beetje van af. Ben nog steeds wel erg content met mijn paartje die voor semi nette gelegenheden perfect zijn.
Voor de winter wil ik sowieso nog een paartje visvim fbt maar vindt 800 full retail beetje te veel van het goede en weet nooit zo erg waar ik een goed paartje kan vinden. ben niet zo thuis op andere fora behalve fok en lb.
Weet iemand hoe ze vallen trouwens? Volgens mij moet ik us11 hebben als ik normaal us 10.5 heb.
Volgens mij is het iets van 30%? Ik heb 470 e voor die (rickydicky) dunks betaald dus kan wel kloppen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:01 schreef Atta-boy het volgende:
Fuuu 140 extra? Dat is wel heel erg veel.
Die zijn wel nice, jammer van die moeilijk harde grain in het leer. Je moet ervan houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:02 schreef doo. het volgende:
Dan sta je in het systeem ZMP. Naam + Adres geeft dan een bepaalde melding ofzo en word je er standaard uitgepakt. (Heb ik ooit gehoord)
CW's vallen idd wel beetje tegen.
Heb zelf deze cole haans, ism fragment.
[ afbeelding ]
En deze zijn ook erg dope IRL
[ afbeelding ]
Wat zijn rickydicky dunks?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Volgens mij is het iets van 30%? Ik heb 470 e voor die (rickydicky) dunks betaald dus kan wel kloppen.
Die jij hebt is denk ik de enige die ik wel echt dope vind.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:02 schreef doo. het volgende:
Dan sta je in het systeem ZMP. Naam + Adres geeft dan een bepaalde melding ofzo en word je er standaard uitgepakt. (Heb ik ooit gehoord)
CW's vallen idd wel beetje tegen.
Heb zelf deze cole haans, ism fragment.
[ afbeelding ]
En deze zijn ook erg dope IRL
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee echt, vind die fluoriserende zolen en gekke kleuren nooit zo mooi.
Ik heb vandaag een nbhd vest aan voor de next lvlness, zwartemarktplaats shit
Ik heb uit Japan bijna altijd invoerrechten trouwens, veel vaker als vanuit Amerika
Oh ja... wivah:
Faka G
nee, alleen pakketten met een waarde tot 22 euro mogen vrij ingevoerd worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:07 schreef Rozzje het volgende:
Net mijn Chuck Taylor All Star Leather Hi - Black Mono's binnen in mijn maat 46 heb maar in totaal 130 EU betaald.. Aangezien ze niet meer worden gemaakt en mijn maat ben ik wel blij![]()
Moest wel 45 EU invoerrechten betalen maar dat word toch afgeschaft of niet?
Riiiiightquote:Hi,
We shipped your shoes but there was a technical glitch and we’ve not received your PayPal payment.
So, we will be sending you a separate money request for the funds.
The money request will come from the Crooked Tongues PayPal account registered as “Galina Z at ASOS”.
But firstly, we need you to login in to PayPal and cancel your order.
Your payment to Crooked Tongues was authorized but is stuck in a state of cyber-limbo and will not reach us. This error was caused by us making changes to the email address associated with our PayPal account. We need you to cancel the payment for the unclaimed funds so they will be returned back to your account.
Please note that if you don’t cancel the unclaimed funds, they will be returned to you automatically in 30 days.
Your payment to Crooked Tongues will show as unclaimed when you login to PayPal as it has been sent to an email address that is was no longer linked to our PayPal account, so if you've not already cancelled the unclaimed funds, you may be able to cancel it earlier, by following the steps below:
1. Log in to your PayPal account at www.paypal.co.uk.
2. Click ‘History’ page near the top of the page.
3. Find the payment to be cancelled.
4. Click ‘Cancel’ in the ‘Order status/Action’ column of the unclaimed transaction.
5. Click ‘Cancel Payment’.
To say sorry, we'll also subtract 15% off your original order when we send the money request.
Thank you in advance for your help and sincere apologies for this inconvenience.
Best,
Ozzie – the CT team
En inderdaad als ze al geshipped hebben lekker laten gaan hehe. Van welk mailadres kwam het trouwens?quote:The money request will come from the Crooked Tongues PayPal account registered as “Galina Z at ASOS”.
70-80 euro is nog aan de forse kant. No offense maar hij is echt overal straight de sale secties ingedoken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef Atta-boy het volgende:
Wat is een beetje een goede vraagprijs voor deze jas?
[ afbeelding ]
Lag bij precinct voor 350 zag ik net onlineHeb die DS thuis liggen met tags maar weet niet wat ik er voor moet vragen.
CT is een onderdeel van ASOS of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:36 schreef doo. het volgende:
Cpt. lijkt me inderdaad een vaag verhaal. Vooral dit is fucking vaag:
[..]
En inderdaad als ze al geshipped hebben lekker laten gaan hehe. Van welk mailadres kwam het trouwens?
Wat staat er in je Paypal account?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef Cpt. het volgende:
Het is gewoon een raar verhaal. Bovendien als ze al geshipped zijn waarom zou ik dan nog betalen![]()
Als het allemaal toch echt waar is hoor ik het vanzelf wel.
care@asos.comquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:36 schreef doo. het volgende:
Cpt. lijkt me inderdaad een vaag verhaal. Vooral dit is fucking vaag:
[..]
En inderdaad als ze al geshipped hebben lekker laten gaan hehe. Van welk mailadres kwam het trouwens?
Dan moeten ze de betaling nog accepteren maar is die technisch gezien al gemaakt. Heb je op het moment niet afdoende saldo dan dropt je paypal in de min. Dit bedrag kunnen ze weer van je gekoppelde rekening aftrekken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef Cpt. het volgende:
[..]
care@asos.com
Ik heb even om bevestiging gevraagd op de Asos en Crooked Tongues facebook. Maar als het al geshipped is kunnen ze de tering krijgen, 3e keer dat ik bestel bij CT 3e keer gezeik
In m'n paypal staat "Niet-opgeëist".
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef vault_tec het volgende:
Sorry cpt.
ik ga hier hard op
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |