dit. Mijn huisje staat al klaar en dan elke dag naar Café de Coral.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef Bajskorv het volgende:
Ooit hopen we allemaal naar Hong Kong ofzo te verhuizen. Geen BTW, 15% inkomenbelasting en verder zoek je het zelf maar uit.
Hehe, ik ga wel elke dag naar Maxim's voor de trolley dolleys.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dit. Mijn huisje staat al klaar en dan elke dag naar Café de Coral.
Model is dope, maar ik blijf me storen aan die afwerking bij de rand van de zool.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:40 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
In order, 50ekkies bij Caliroots
Ach, ze zijn ook maar 50eu hé. Leuk schoentje voor erbijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Model is dope, maar ik blijf me storen aan die afwerking bij de rand van de zool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super dope, mijn zwarten fragments zijn helemaal naar de mallemoere..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef Atta-boy het volgende:
En oh ja, Pedroo I love you
[ link | afbeelding ]
Wivah
Ik draag bijna alles qua sneakersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:13 schreef Bajskorv het volgende:
Van Visvim naar Converse... Moving down in the world much?![]()
Nee, zie de charme wel. Heb er zelf geen meer, vroeger veel gehad. Vind het ook wat minder staan bij mezelf, maar vaak dope bij anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |