mijn huisgenoot en ik moesten lollenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef Bajskorv het volgende:
Fuck it Vault, dit is natuurlijk ideaal. Die dames maatjes pas je toch wel en je ziet weer wat meer om je heen.
[ afbeelding ]
Ik heb snel last van mijn voeten. Ik slaap ook maar 2-3 uur per nacht dus alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:11 schreef doo. het volgende:
agh niet zo zeuren, heb vorig lowlands hele dagen op blote voeten gelopen. pijn krijg je pas bij het afbouwen van je tent
Wat voor maat heb je, heb namelijk nog wel wat in de verkoop?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
mijn huisgenoot en ik moesten lollenbedankt voor het mee denken. maar wil iets als air max of new balance omdat 4 dagen non stop heen en weer rennen best zwaar is voor mijn voetjes. ^^
Zoiets?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
mijn huisgenoot en ik moesten lollenbedankt voor het mee denken. maar wil iets als air max of new balance omdat 4 dagen non stop heen en weer rennen best zwaar is voor mijn voetjes. ^^
US 7, letates hiero.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:21 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Wat voor maat heb je, heb namelijk nog wel wat in de verkoop?
Tussen de EU en US maar het is enkel geopperd, en nog vrij pril.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef doo. het volgende:
Er zijn toch plannen om invoerrechten wereldwijd af te schaffen?
Nee, momenteel zijn vooral de VS en Europa samen bezig. Goed genoeg voor 90% van mijn internationale inkopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef doo. het volgende:
Er zijn toch plannen om invoerrechten wereldwijd af te schaffen?
Ik ben 1.80, dus in Nederland onder het gemiddeldequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Met een gemiddelde lengte van 1.587 kom ik daar alleen niet aan mijn trekken in mijn voorkeur voor lange, superslanke dames.
[ afbeelding ]
Hoe lang ben jij Basj?
Je vergeet de ruige baard te benoemen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ben 1.80, dus in Nederland onder het gemiddelde
Zoals Atta en Vault kunnen getuigen, maak ik dat ruimschoot goed door mijn imposante verschijning. Mijn kaalheid is bijna zover dat het glad scheren wordt, de ouderwets Britse "hardman"-look.
[ afbeelding ]
Gewoon vies Essex accentje opzetten. Nee, strak pak erbij, doet het lekker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En hoe reageren ze in het buitenland op een Nederlandse 'hardman'.
Kusje voor Vaultquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:49 schreef vault_tec het volgende:
basj is sexy in RL. Volgens mij zijn veel pappies hier nogal "klein" my self included.
Dan moet je nodig eens aan de visvimquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Qua kwaliteit kan in mijn verzameling echt niks tippen aan mijn NB 1600 x Junya Watanabe... Niet goedkoop in retail, maar zo enorm mooi afgewerkt in alle opzichten.
[ afbeelding ]
Deze trouwens op de tweede plek, ook al ben ik ze aan het beaten... Saucony kan het wel, als ze moeten.
[ afbeelding ]
dit. Mijn huisje staat al klaar en dan elke dag naar Café de Coral.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef Bajskorv het volgende:
Ooit hopen we allemaal naar Hong Kong ofzo te verhuizen. Geen BTW, 15% inkomenbelasting en verder zoek je het zelf maar uit.
Hehe, ik ga wel elke dag naar Maxim's voor de trolley dolleys.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dit. Mijn huisje staat al klaar en dan elke dag naar Café de Coral.
Model is dope, maar ik blijf me storen aan die afwerking bij de rand van de zool.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:40 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
In order, 50ekkies bij Caliroots
Ach, ze zijn ook maar 50eu hé. Leuk schoentje voor erbijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Model is dope, maar ik blijf me storen aan die afwerking bij de rand van de zool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super dope, mijn zwarten fragments zijn helemaal naar de mallemoere..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:49 schreef Atta-boy het volgende:
En oh ja, Pedroo I love you
[ link | afbeelding ]
Wivah
Ik draag bijna alles qua sneakersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:13 schreef Bajskorv het volgende:
Van Visvim naar Converse... Moving down in the world much?![]()
Nee, zie de charme wel. Heb er zelf geen meer, vroeger veel gehad. Vind het ook wat minder staan bij mezelf, maar vaak dope bij anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |