Lolwhut? 2,000? Leuke neef.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef mrPunjabi_ het volgende:
2000eu van m'n neef gekregen, mag het enkel besteden aan sneakers (). Iemand suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het moet aan sneakers besteed worden? Poe. Zou het in ieder geval niet op dag 1 allemaal uitgeven, dan koop je teveel troep.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Tja.. Had ie beloofd als ik zal slagen met gemiddeld een 7.5.
Ach, als je dit jaar rustig release gaat kopen en wat "grails", ben je er zo doorheen. Alles erdoorheen blaffen op twee paar AM Patta collabs ofzo lijkt me waardeloos. Maar goed, dat ben ik.quote:
M'n vriendin zou nog wel een paar sky high willen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef Bajskorv het volgende:
Fuck it Vault, dit is natuurlijk ideaal. Die dames maatjes pas je toch wel en je ziet weer wat meer om je heen.
[ afbeelding ]
M'n vriendin vindt ze tof omdat ze door de sleehak smaller zijn. Daarnaast draagt m'n vriendin eig altijd hakken ook al is ze 1,74. Ze is niet zo van sneakers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:41 schreef Bajskorv het volgende:
Serieus? Daar krijg ik mijn chick niet op, ook al is ze niet zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |