Die 5/10 was gebaseerd op een beoordeling met een alcoholpromillage van 2.5 in mijn bloed dus ze zal wel echt een flinke grafkop gehad hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef DeTolk het volgende:
Gingers zijn beesten in bed. TS heeft een sexbeest laten lopen
Was het maar waar, slechte ervaring met gingers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef DeTolk het volgende:
Gingers zijn beesten in bed. TS heeft een sexbeest laten lopen
Spreek je uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef wise het volgende:
ts is maagd en onzeker. En laat een kans op neuken liggen. Ipv daarvan liep hij snel weg om buiten op zijn phone facebook te checken. Daarna snel naar zijn ouderlijk huis waar hij woont om zich, aan de gedachte over wat had kunnen gebeuren, af te trekken in een witte sportsok van zijn vader.
ik gebruik een zwarte sok, dus nee.quote:
Zwarte sokfappenquote:
Daarom val jij zeker op mannen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
Pleonasme in de TT. Vrouwen hebben altijd slechte versiertrucs.
niet als ze hun tieten showenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
Pleonasme in de TT. Vrouwen hebben altijd slechte versiertrucs.
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat ik gewoon een opvallende verschijning was in de collegezaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je had haar een gedetailleerde vraag moeten stellen over jouw vakgebied.
Ik val niet op mannen, maar ik neuk ze wel omdat ik vrouwen haat.quote:
Doen ze helaas nog te weinig.quote:
Dan ligt het echt aan je kop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, maar ik neuk ze wel omdat ik vrouwen haat.
[..]
Doen ze helaas nog te weinig.
Heb je je nog afgetrokken toen je thuis kwam?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef Splutje het volgende:
Gister als een baas mijn 11/10 schedel laten zien in de plaatselijke feesttent. Het bier vloei... laat maar.
Spreekt ineens een gingerchick me aan (5/10) 'hey ik ken jou van de studie' nou had ik haar nog nooit gezien dus ik zeg oja? Zei: Ja welke studie doe je? Ik noem mijn studie. 'Ja ik ook'!!!![]()
![]()
![]()
Daarna ging ze me proberen te isoleren door te zeggen dat mijn vrienden weg waren (stonden ergens anders) waarna ik die matige kop van d'r zat werd en ik maar weg liep opzoek naar chicks van mijn niveau.
Klacht: Chicks die het heft in eigen hand nemen en je proberen te regelen met slechte trucs
Lijkt me wel, aangezien ik al menig spiegel gebroken heb met m'n afzichtelijke verschijning.quote:
Aan de vorm van de schedel is te zien of een man hetero/homo is (of homo/hetero om even niet te discrimineren in volgordelijkheid)quote:
Maar lekkere chicks hosselen niet die worden gehosseldquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Toolshed het volgende:
Als ze lekker was had je het niet erg gevonden. Dus de feitelijke klacht is: ik word gehosseld door een lelijke chick.
Ligt eraan hoe lekker je zelf bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar lekkere chicks hosselen niet die worden gehosseld
Niet gehosseld worden door lekkere chicksquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar lekkere chicks hosselen niet die worden gehosseld
Nee, een lekkere chick laat hoogstens merken dat ze door je gehosseld wil wordenquote:
Dan trigger je haar niet genoegquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, een lekkere chick laat hoogstens merken dat ze door je gehosseld wil worden
Dat is vaak wel zo ja... alleen oogcontact, de rest mag jij doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, een lekkere chick laat hoogstens merken dat ze door je gehosseld wil worden
Slechte genen?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:43 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dat is vaak wel zo ja... alleen oogcontact, de rest mag jij doen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me wel, aangezien ik al menig spiegel gebroken heb met m'n afzichtelijke verschijning.
Dat ben je sowieso wel als FOK!ker denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat ik gewoon een opvallende verschijning was in de collegezaal
"Als je me kent van de studie dan weet je dat wel, maar als ik eerlijk ben dan ben ik schoolverlater van het VMBO", zij ik.quote:"Spreekt ineens een gingerchick me aan (5/10) 'hey ik ken jou van de studie' nou had ik haar nog nooit gezien dus ik zeg oja? Zei: Ja welke studie doe je?"
Neuken? Evt met kipquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, maar ik neuk ze wel omdat ik vrouwen haat.
[..]
Doen ze helaas nog te weinig.
je kunt het ook zien aan de sekse waar ze seks mee hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:56 schreef b4kl4p het volgende:
Aan de vorm van de schedel is te zien of een man hetero/homo is (of homo/hetero om even niet te discrimineren in volgordelijkheid)
Aan de knobbel achterop de schedel kun je ook zien/voelen of iemand man of vrouw is.. scheelt je weer een grab in the balls als je in thailand dronken met een shemale staat te bekken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:56 schreef b4kl4p het volgende:
Aan de vorm van de schedel is te zien of een man hetero/homo is (of homo/hetero om even niet te discrimineren in volgordelijkheid)
+1quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je kunt het ook zien aan de sekse waar ze seks mee hebben.
Bekken is het ergste niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:01 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Aan de knobbel achterop de schedel kun je ook zien/voelen of iemand man of vrouw is.. scheelt je weer een grab in the balls als je in thailand dronken met een shemale staat te bekken.
Ik werd een keer aangesproken in een kroeg door een chick die vroeg of m'n t-shirt nou neon-geel was of fluor-geelquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Echte FOK!ers krijgen dagenlijks telefoonnummers en slipjes in hun hand gedrukt van de lekkerste chicks.
Wat heb je gezegt: lila-paars?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik werd een keer aangesproken in een kroeg door een chick die vroeg of m'n t-shirt nou neon-geel was of fluor-geel
Ik was eerlijk gezegd nogal onthutst over hoe slecht haar openingszin was.. maar heb het gesprek daarna laten doodbloeden.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef wise het volgende:
ts is maagd en onzeker. En laat een kans op neuken liggen. Ipv daarvan liep hij snel weg om buiten op zijn phone facebook te checken. Daarna snel naar zijn ouderlijk huis waar hij woont om zich, aan de gedachte over wat had kunnen gebeuren, af te trekken in een witte sportsok van zijn vader.
Of aan dat ze zich als vrouw voordoen op internetfora.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je kunt het ook zien aan de sekse waar ze seks mee hebben.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Of aan dat ze zich als vrouw voordoen op internetfora.
Huh, ben je nou een vent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
hoewel ik wel van piemels hou, dus daar ga je al
verwarrend he, ik snap het soms ook niet meer, vooral omdat goedevraag van die overtuigende argumenten heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Huh, ben je nou een vent?![]()
Wou je net pm-en
"Mevrouw, weet u het zeker van die sekse operatie? "quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
verwarrend he, ik snap het soms ook niet meer, vooral omdat goedevraag van die overtuigende argumenten heeft
'mevrouw, maar volgens mij bent u al een vrouw, ik zie hier een vagina?'quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Mevrouw, weet u het zeker van die sekse operatie? "
- "Ja, goedevraag gaf net het laatste zetje"
* Proest *quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
'mevrouw, maar volgens mij bent u al een vrouw, ik zie hier een vagina?'
"nee, echt niet! Kijk nog eens goed? Ik post op fok namelijk, dus er moet een vergissing zijn."
Ik neuk helaas geen konijntjes meer, heb daar al eens problemen mee gehad.quote:
Ik bedoel maar, vrouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik werd een keer aangesproken in een kroeg door een chick die vroeg of m'n t-shirt nou neon-geel was of fluor-geel
weet je toch niet, je wordt nooit versierd zeg je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Mannen kunnen er anders ook wel wat van hoor wat betreft slechte versiertrucs
Hoort ze van haar vriendinnen die wel eens gehosseld wordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
weet je toch niet, je wordt nooit versierd zeg je.
Dit ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoort ze van haar vriendinnen die wel eens gehosseld worden
Ik zei fokkers niet foksters, is wel een verschil hequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
weet je toch niet, je wordt nooit versierd zeg je.
Op fok! versierd worden telt niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zei fokkers niet foksters, is wel een verschil he
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Op fok! versierd worden telt niet.Te makkelijk.
Mannen moeten vaker aan de bak. Daarom zal het bij mannen sneller opvallen. Vrouwen hebben echter per definitie altijd slechte versietrucs. De enige reden dat het soms nog werkt, is omdat mannen makkelijker zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Het beste is nog altijd "hoi" vind ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Toolshed het volgende:
Ach volgens mij maakt het geen moer uit wat je openingszin is, het gaat erom wat je daarna zegt.
Gaat erom hoe je eruit ziet, openingszin is alleen maar om je interesse te tonenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Toolshed het volgende:
Ach volgens mij maakt het geen moer uit wat je openingszin is, het gaat erom wat je daarna zegt.
"Ik ben Piye van FOK!" en je bent binnen.quote:
Altijd? Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Mannen moeten vaker aan de bak. Daarom zal het bij mannen sneller opvallen. Vrouwen hebben echter per definitie altijd slechte versietrucs. De enige reden dat het soms nog werkt, is omdat mannen makkelijker zijn.
of omdat mannen soms heel dronken zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Mannen moeten vaker aan de bak. Daarom zal het bij mannen sneller opvallen. Vrouwen hebben echter per definitie altijd slechte versietrucs. De enige reden dat het soms nog werkt, is omdat mannen makkelijker zijn.
1 Keer geprobeerd, zegt dat wijf "Sorry, maar mijn poes is alleen voor tong80."quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
"Ik ben Piye van FOK!" en je bent binnen.
Oke, altijd is misschien overdreven. Jij zal vast hele goede versiertrucs hebben.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
of omdat mannen soms heel dronken zijn.![]()
Ik ben ook een keer door een best wel lelijk meisje versierd en mee naar dr huis gelokt doordat ze alleen maar iets zei in de trant van "ik zag je net met je vrienden en jij bevalt me wel"
t was in ieder geval wel lekker direct, waarschijnlijk liet ik me daardoor overrompelen.
Haha.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef wise het volgende:
Versiertips van Crocod1lequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef Crocodi1e het volgende:
Pro-Tip: Vraag of je een foto mag maken, degene waarmee je praat zal dit als een compliment opvatten, waarna je de foto op FOK! kan zetten. Win-win.
Ik word niet zo vaak afgewezen want ik laat meisjes meestal de eerste move maken. Als ik dan afgewezen word ben ik zo bezopen dat het me echt geen ster boeitquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
Het lijkt me zo vreselijk om afgewezen te worden als jongen...
vertel het eens hoe voelt dat splutje?
Is het voor een meisje niet erger om afgewezen te worden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
Ja maar als je meisjes op WA hebt bijv. En je doet heel lief en ze doen gewoon kut en wijzen je een soot van af.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik word niet zo vaak afgewezen want ik laat meisjes meestal de eerste move maken. Als ik dan afgewezen word ben ik zo bezopen dat het me echt geen ster boeit
Wel erg maar denk dat jongens het vaker mee maken, meisjes maken jongens al snel belachelijk door gewoon associaal te reageren op n poging. Of een bekentenis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is het niet erger voor een meisje om afgewezen te worden?
Weet je wat pas erg is? Als er een mooi meisje langsfietst en je loopt met een vriend naar haar te kijken, want instinct, en d'r lelijke vriendin roept opeens "wat kijken jullie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
Erg ja, maar sowieso als je in groepje bent, bijv jij met jongens, en ik met meisjes. Weet je nooit tegen wie ze het hebben. Ik kijk gewoon wie er het beste uitziet en denk dan ze zouden jou wel bedoelenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Als er een mooi meisje langsfietst en je loopt met een vriend naar haar te kijken, want instinct, en d'r lelijke vriendin roept opeens "wat kijken jullie?". Alsof je naar dat lelijke wijf aan het kijken was.
Blijven slapen bij een one night-standquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
el me ook altijd lullig als ik een onaantrekkelijk meisje moet afwijzen, maar ja das nog altijd beter dan wakker worden naast een zeug.
Dit is echt herkenbaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
Weet je wat pas erg is? Als er een mooi meisje langsfietst en je loopt met een vriend naar haar te kijken, want instinct, en d'r lelijke vriendin roept opeens "wat kijken jullie? ". Alsof je naar dat lelijke wijf aan het kijken was.
Een keer gehad, was een tijdje met haar bezig en toen ineens veranderde haar toon van hoteldebotel naar nogal koel. Nooit willen zeggen wat er gebeurd wasquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar als je meisjes op WA hebt bijv. En je doet heel lief en ze doen gewoon kut en wijzen je een soot van af.
Hart leben
Ze kwam achter iets en dacht mwaahh not my thing.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een keer gehad, was een tijdje met haar bezig en toen ineens veranderde haar toon van hoteldebotel naar nogal koel. Nooit willen zeggen wat er gebeurd was
Misschien.. Daarna half jaar later weer tegen gekomen toen deed ze weer super klef. Vrouwenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze kwam achter iets en dacht mwaahh not my thing.
Je onderdanige/ of juist te dominante karaktertje etc.
mannen danquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Misschien.. Daarna half jaar later weer tegen gekomen toen deed ze weer super klef. Vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Wie weet. Ik had haar nog nooit gezien iigquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef Loverrrr het volgende:
hoe weet je nou of je versierd bent? misschien wou ze gewoon gezellig een praatje maken met een nerdje of wou ze iets vragen over een bepaald aspect van de studie waar ze niet uitkwam.
Ochtend erna nog een keer eroverheen, mits ze niet heel lelijk isquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:16 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
Blijven slapen bij een one night-stand
lekker elkaar in de bek hijgen al kreunend met een stinkwaffel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Ochtend erna nog een keer eroverheen, mits ze niet heel lelijk is
Alsof je lekker intiem gaat missionarissen met zo'n draakquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lekker elkaar in de bek hijgen al kreunend met een stinkwaffel.
geen idee ik als draak zijnde heb het wel graag makkelijk 's morgens met m'n slaapkop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof je lekker intiem gaat missionarissen met zo'n draak.
Je wilt toch die blik zien op het gezicht als je erin gaat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof je lekker intiem gaat missionarissen met zo'n draak.
Dan hou je je hoofd in het kussen gedrukt. Geen stank, geen stress.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
geen idee ik als draak zijnde heb het wel graag makkelijk 's morgens met m'n slaapkop.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is? Als er een mooi meisje langsfietst en je loopt met een vriend naar haar te kijken, want instinct, en d'r lelijke vriendin roept opeens "wat kijken jullie?". Alsof je naar dat lelijke wijf aan het kijken was.
Niet per se neequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je wilt toch die blik zien op het gezicht als je erin gaat?
Priceless
nee gewoon uitblazen in zijn gezicht vinden mannen libido verhogendquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan hou je je hoofd in het kussen gedrukt. Geen stank, geen stress.
Tot je de verkeerde voor je hebt en je daarna een dirty sanchez krijgt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee gewoon uitblazen in zijn gezicht vinden mannen libido verhogend
?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Tot je de verkeerde voor je hebt en je daarna een dirty sanchez krijgt.
Een onterechte vertaling van het Duits naar het Nederlands.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee gewoon uitblazen in zijn gezicht vinden mannen libido verhogend
En dat is waarom precies een probleem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Miousana het volgende:
Jammer, je hebt je enige kans om je voort te planten verspild.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mannen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
In die volgorde?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vredige oorlog
Droog water
Succesvol falen
In die volgorde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In die volgorde?Of mag het ook andersom.
Kut, ik deed het net andersom. Now I am in a world of shitquote:
HBO communicatie ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef Copthorne het volgende:
Laatst op een huisfeestje. Oninteressante chick, wijzend naar de stoel naast me: "Is deze stoel vrij?" Ik: "Eh... ja". Gaat ze zitten en begint ze een heel verhaal over van alles en nog wat, waaronder haar oninteressante HBO studie in Enschede. Alsof ik daar met m'n dronken kop naar ga zitten luisteren.
Of social workquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Haha, zoiets zal het wel geweest zijn ja
Altijd weer die lelijke troela's hè.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ptobeerde laatst wat te sturen, maar kwam niet aan. Is sabotage.quote:
oelimuniatie alles jewzquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ptobeerde laatst wat te sturen, maar kwam niet aan. Is sabotage.
jij bent 6,5/10 heb je gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef ikjijallebei het volgende:
Hahah 11/10 tik 'm aan broeder, ken nog een 11/10 , oh het is mezelf hihaho
Iemand beschrijven kan ik ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lang, smal, kort kapsel, bruin haar, smooth face. Kakkers stijltje.
mannen met een Jan de kooiquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Iemand beschrijven kan ik ook.
Klopt overigens niet allemaal. Vooral die laatste niet.![]()
Kakkers.
jan kooiman bedoel je? Wat een eikel / kwal vind ik dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mannen met een Jan de kooi
Naar achter haar gestreken met gel donker kapseltje kan wel oke zijn hoor
Kazantip 2014 gaat het gebeuren, vrind. Ben al mezelf al fysiek aan het voorbereiden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en de chicks dan? Al aan het draaien?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kazantip 2014 gaat het gebeuren, vrind. Ben al mezelf al fysiek aan het voorbereiden.
haha ik lig nu in de deuk omquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
jan kooiman bedoel je? Wat een eikel / kwal vind ik dat.![]()
Presenteren kan 'ie ook al niet. De chicks diggen 'm wel.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha ik lig nu in de deuk om
mijn Jan de kooija die ja. Een keer met de loekie uitreiking had hij zijn haar naar achter gestreken met gel. Zag hij er echt smooth uit.
dat kapsel bedoel ik niet kan het niet vinden op Google gvdquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sop niet van je stoel af he
Woest aantrekkelijk, de mannelijkheid straalt er vanafquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat kapsel bedoel ik niet kan het niet vinden op Google gvd
Ramptoeristquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef Druppelss het volgende:
TS werd gewoon behoorlijk onzeker en liep weg van die meid.. Weer een kans verkloot..
Ik zag het van afstand gebeurendus niet de rollen gaan omdraaien nu hé!
jan de hoop bedoel je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mannen met een Jan de kooi
Naar achter haar gestreken met gel donker kapseltje kan wel oke zijn hoor
Even fappen, tot zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Meloewa het volgende:
http://www.elle.nl/Nieuws(...)t-contract-bij-RTL-5 dit kapsel
o ok zeker door die grote slurf van jequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik neuk helaas geen konijntjes meer, heb daar al eens problemen mee gehad.
[..]
Ik bedoel maar, vrouwen.
Fapsequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kazantip 2014 gaat het gebeuren, vrind. Ben al mezelf al fysiek aan het voorbereiden.
Kom je vaker op FOK! ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef ntm het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah Mr. Plakhaar Jan Kooijemansquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Meloewa het volgende:
wat vind je hiervan ik heb dit kapsel :quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Meloewa het volgende:
aestetics 4ever mirin'quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk toch, ik vind dat soort dingen wel schattig. Vandaag in de trein waren er zelfs twee, eentje had zelfs een baby bij zich en een andere meid ging helemaal los nadat ik haar al twee keer in slaap had zien vallen en er wat van zei. Ik rate hun game niet boven de 6, die shit werkt alleen bij dronken jongens denk ik.
Wacht even, waarom is dit relevant?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
aestetics 4ever mirin'
mn lichaam begint langzaam aan te veranderen, viel me vandaag op, in middag gelift, avond zaal voetbal, ik deed mn shirt uit voor de spiegel, en mede dankzij pomp ( V-taper chest / traps / pecs pump )zag je dat mn lichaam langzaam meer aestetic begint te worden, 4- 4,5 kg aangekomen sinds eind april maar valt niet echt te zien.
ik vind het wel boeiend. heb je al before en after picca? moet nog fappequote:
Je mag die stackers dan ook niet pakken na 20.00quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ik dit getypt heb
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo gladdonkere jongens die even goed nog blanke huidskleur hebben.
Dan sop maar op Jan want in de buurt waar je woont zal je geen blanke tegenkomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een echte gladjanus jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wel oke van wat ik kan zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je hiervan ik heb dit kapsel :
Goedzo brah, er banjert hier in de gym een ripped Turk rond van jouw lengte, laatst weer even met hem gepraat. Hij weegt nu 75 kg en heeft perfect aesthetics maar skinny ass kuiten, de rest is topnotch. 75 kg dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
aestetics 4ever mirin'
mn lichaam begint langzaam aan te veranderen, viel me vandaag op, in middag gelift, avond zaal voetbal, ik deed mn shirt uit voor de spiegel, en mede dankzij pomp ( V-taper chest / traps / pecs pump )zag je dat mn lichaam langzaam meer aestetic begint te worden, 4- 4,5 kg aangekomen sinds eind april maar valt niet echt te zien.
heb jij ook nog andere hobby's eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goedzo brah, er banjert hier in de gym een ripped Turk rond van jouw lengte, laatst weer even met hem gepraat. Hij weegt nu 75 kg en heeft perfect aesthetics maar skinny ass kuiten, de rest is topnotch. 75 kg dus.
Niet natty helaas.
Techniek en natuur, software engineering, psychologie, geschiedenis, vervaardiging van elektronische muziek, vrouwen, en dan nog wel meer. Kom tijd tekort en verveel me helaas nooit meer, voor mijn 25e heb ik mijn eerste burnout te pakken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
heb jij ook nog andere hobby's eigenlijk?
Neequote:
Nog meer gay-talkquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Splutje het volgende:
Ja jongens genoeg offtopic, laten we het weer over mij hebben
watquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
donkere jongens die even goed nog blanke huidskleur hebben.
waar is je foto op het muurtje in je foBo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Splutje het volgende:
Ja jongens genoeg offtopic, laten we het weer over mij hebben
oke ik bedoel dark eyes, dark hair And white skinquote:
Opgeslagen in jouw sopmapquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
waar is je foto op het muurtje in je foBo?
Vanwaar al die vrouwen in je fobo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
waar is je foto op het muurtje in je foBo?
Oh hoiquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oke ik bedoel dark eyes, dark hair And white skinmaar we moeten ff luisteren naar splutje.
De tags van die foto in mijn geheugen> # muurtje # korte broek # blote legs # slag in haar # vakantie # zonnebril. # slippers # donkerblondquote:
ow shit laat maar dan. vind jou altijd overkomen als zo'n typische mooi boii die het eerste wat die doet als die opstaat is een spiegelfoto van zichzelf maken voor zijn progressieposter en de rest van de dag zich uitchecken in elke spiegel, ruit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Techniek en natuur, software engineering, psychologie, geschiedenis, vervaardiging van elektronische muziek, vrouwen, en dan nog wel meer. Kom tijd tekort en verveel me helaas nooit meer, voor mijn 25e heb ik mijn eerste burnout te pakken.
Dat kan je best nog doen naast al die andere dingen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ow shit laat maar dan. vind jou altijd overkomen als zo'n typische mooi boii die het eerste wat die doet als die opstaat is een spiegelfoto van zichzelf maken voor zijn progressieposter en de rest van de dag zich uitchecken in elke spiegel, ruit.
Niks mis mee. Al doe ik het zelf wel altijd als ik weet dat niemand me ziet, lkkr ff in 't spiegeltje kijken togg. Als er andere mensen bij zijn doe ik dat niet, dan vermijd ik ze juist. Durf te wedden dat meer mensen het zo doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Loverrrr het volgende:
de rest van de dag zich uitchecken in elke spiegel, ruit.
ik denk dat als je zo zelfbewust bent van jezelf dat er nog weinig ruimte over is om echt die dingen op te nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat kan je best nog doen naast al die andere dingen.
Ik denk dat er niemand is die dat niet doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks mis mee. Al doe ik het zelf wel altijd als ik weet dat niemand me ziet, lkkr ff in 't spiegeltje kijken togg. Als er andere mensen bij zijn doe ik dat niet, dan vermijd ik ze juist. Durf te wedden dat meer mensen het zo doen.
Komt in de buurt, hier nog een foto van mij in een ruit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ow shit laat maar dan. vind jou altijd overkomen als zo'n typische mooi boii die het eerste wat die doet als die opstaat is een spiegelfoto van zichzelf maken voor zijn progressieposter en de rest van de dag zich uitchecken in elke spiegel, ruit.
Absoluut.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat kan je best nog doen naast al die andere dingen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De tags van die foto in mijn geheugen> # muurtje # korte broek # blote legs # slag in haar # vakantie # zonnebril. # slippers # donkerblond
Iedereen kijkt naar zichzelf, dat is normaal lijkt me zo..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks mis mee. Al doe ik het zelf wel altijd als ik weet dat niemand me ziet, lkkr ff in 't spiegeltje kijken togg. Als er andere mensen bij zijn doe ik dat niet, dan vermijd ik ze juist. Durf te wedden dat meer mensen het zo doen.
jeff seid ben jy ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt in de buurt, hier nog een foto van mij in een ruit.
[ afbeelding ]
[..]
Absoluut.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die dat niet doet.
Het gaat me meer om de hypocriete wijze waarop wij mensen dat doen. Alsof we niet caren als er mensen kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar zichzelf, dat is normaal lijkt me zo..
Is dat een zigeunerkamp achter je? Goed lichaam, dat wel. 9,5/10 zou overwegen om mijn anus te laten vullen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Absoluut.
ja maar niet continu ofwel? ik bedoel je bent toch niet continu bewust van jezelf in je doen en latenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die dat niet doet.
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij er heel erg mee bezig is, maar niet zoals jij beschrijft. Heb wel al meermaals posts van hem gelezen die motiverend werken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ja maar niet continu ofwel? ik bedoel je bent toch niet continu bewust van jezelf in je doen en laten
om zo perfect mogelijk over te komen en zo vond ik die Panzermaus een beetje overkomen, maar het is grotendeels gebaseerd op vooroordelen en de posts die ik van hem heb gelezen.
ik word hier serieus niet warm of koud af maar ik zou jou wel aanstaren gewoon omdat ik dit niet elke dag tegenkom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Absoluut.
Wow.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Absoluut.
dat bet je niet of het is een optische illusiequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Absoluut.
Ben jij dit serieus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Absoluut.
ha niet slim van je nu weet ik je meteen te herknennquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik word hier serieus niet warm of koud af maar ik zou jou wel aanstaren gewoon omdat ik dit niet elke dag tegenkom.
Onder welke steen heb je geleefd Splutter.quote:
Weet je wat Meloewa, je zoekt het maar uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat bet je niet of het is een optische illusie
Oke je bent me toch te kleinquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ha niet slim van je nu weet ik je meteen te herknenn
[..]
Onder welke steen heb je geleefd Splutter.
[..]
Weet je wat Meloewa, je zoekt het maar uit.
Wist dat je trainde maar dit is wel heel ziek. Vind je het niet genoeg zo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je geleefd Splutter.
Gelukkig maar, mijn vriendin is 20 cm langer dan jij.quote:
+- 5 kg erbij mag wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wist dat je trainde maar dit is wel heel ziek. Vind je het niet genoeg zo?
Als ik mijn 14 cm heels aan heb dan ben ik haast een toren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Want jij bent wel een reuzin natuurlijk.
1,74 masterracequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik mijn 14 cm heels aan heb dan ben ik haast een toren.
Ja vastquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik mijn 14 cm heels aan heb dan ben ik haast een toren.
want je wordt verder nooit aangestaard?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ha niet slim van je nu weet ik je meteen te herknenn
Schijnbaar nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
want je wordt verder nooit aangestaard?
Ik weet nog dat je begon met trainen manquote:
Ik wacht even tot jullie zijn vergeten hoe breed Panzer is, want dit wordt 'm zo niet natuurlijk.quote:
Oke vergeten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wacht even tot jullie zijn vergeten hoe breed Panzer is, want dit wordt 'm zo niet natuurlijk.
Kom niet veel buiten, wanneer mensen zeggen dat ze voor zichzelf trainen dan bedoelen ze dat ook zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
want je wordt verder nooit aangestaard?
Is door stage enzo lange tijd ingezakt tot 2x per week, daarvoor altijd 3x. Zit nu weer terug op 3x per week. (1.5 uur) Prima te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je begon met trainen manEn hoe vaak train je dan? Ken een gozer die 10x per week gaat maar die is zeker niet zoals jij
Enige fijn aan een kleine man is dat je zelf een statig overkomen heb, dus mooi om mijn eigen onzekerheid te verbergen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je doet de TT eer aan.Goeie game.
Ik lijk langer dan ik ben.quote:
oh die ben ik al lang weer vergeten johquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wacht even tot jullie zijn vergeten hoe breed Panzer is, want dit wordt 'm zo niet natuurlijk.
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
oh die ben ik al lang weer vergeten joh
Pics dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
En dan zeggen ze dat de mannelijke FOK!ers erg zijn. Ik ben geen stuk vlees verdomme.Kan ik wel kaolosexy zijn, ik heb ook inhoud hoor.
wat staat hier ;squote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Meloewa het volgende:
Enige fijn aan een kleine man is dat je zelf een statig overkomen heb, dus mooi om mijn eigen onzekerheid te verbergen.
No offense, maar die inhoud mag wel in KPD.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
En dan zeggen ze dat de mannelijke FOK!ers erg zijn. Ik ben geen stuk vlees verdomme.Kan ik wel kaolosexy zijn, ik heb ook inhoud hoor.
fuck inhoud deel je sexynessquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Enige fijn aan een kleine man is dat je zelf een statig overkomen heb, dus mooi om mijn eigen onzekerheid te verbergen.quote:
'kbegrijp er niks van al dat cryptische gedoe beter articuleren meid, beter articuleren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Enige fijn aan een kleine man is dat je zelf een statig overkomen heb, dus mooi om mijn eigen onzekerheid te verbergen.
Oke uitleg:quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'kbegrijp er niks van al dat cryptische gedoe beter articuleren meid, beter articuleren.
Dat is Limburgs kan ze niks aan doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'kbegrijp er niks van al dat cryptische gedoe beter articuleren meid, beter articuleren.
Beter laat je je zelfbeeld niet zo afhangen van de persoon die naast je staat, Meloewa.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke uitleg:
ik naast een grote man voor mijn gevoel : Vader en dochter of ''het kleine schattige meisje''
ik naast een kleine man : The Queen of the world.
Hoe kan dat man? 2 of 3x per week ga ik zelfs (ok nog niet sinds heel lang)quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kom niet veel buiten, wanneer mensen zeggen dat ze voor zichzelf trainen dan bedoelen ze dat ook zo.![]()
[..]
Is door stage enzo lange tijd ingezakt tot 2x per week, daarvoor altijd 3x. Zit nu weer terug op 3x per week. (1.5 uur) Prima te doen.
dat is het sneeuwwitje syndroomquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke uitleg:
ik naast een grote man voor mijn gevoel : Vader en dochter of ''het kleine schattige meisje''
ik naast een kleine man : The Queen of the world.
't enig foine an een kloine man is da je zelf een staatstisch overkom zeen, dus moai om minne eig onziekerhede te verboargenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beter laat je je zelfbeeld niet zo afhangen van de persoon die naast je staat, Meloewa.
Duidelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
't enig foine an een kloine man is da je zelf een staatstisch overkom zeen, dus moai om minne eig onziekerhede te verboargen
Plat kalle, hel balle.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In Limburg is het niet lullen, maar vullen
Natty of peace. Ik geef 'm het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe kan dat man? 2 of 3x per week ga ik zelfs (ok nog niet sinds heel lang)
Zit je aan de anabolen ofzo?
Nee, ze zijn aan het masturberen op panzer. Terecht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:40 schreef Rodawa het volgende:
He'k noa 't droadje dod geproat mit minne accont?
Wie is dat ook alweer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het masturberen op panzer. Terecht.
jij ook?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het masturberen op panzer. Terecht.
Ik heb mijn ronde voor vandaag al gehad, maar ik heb 'm wel in m'n mapje gestopt.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb mijn ronde voor vandaag al gehad, maar ik heb 'm wel in m'n mapje gestopt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb mijn ronde voor vandaag al gehad, maar ik heb 'm wel in m'n mapje gestopt.
Vrouwen in een fapmap? That's kinda gay.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mag je ook wel in jouw fapmapje stoppen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Daar kan ik meer mee.quote:
Alsof de vogels niet meer vliegen en de zon niet meer schijnt...quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
ik zou ook gay voor haar wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen in een fapmap? That's kinda gay.
[..]
Daar kan ik meer mee.
En aangezien chicks meestal een soort mannelijk evenbeeld uitkiezen van zichzelf moet ts dus ginger zijn en lelijk!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Toolshed het volgende:
Als ze lekker was had je het niet erg gevonden. Dus de feitelijke klacht is: ik word gehosseld door een lelijke chick.
Of een kussen op haar muil. Been there done that.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan hou je je hoofd in het kussen gedrukt. Geen stank, geen stress.
Om de 1 of andere reden word ik 'r niet warm van. Ze is wel knap, maar het doet me weinig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik zou ook gay voor haar worden![]()
[ afbeelding ]
Ik kan niet zien of zij mooi is door al dat make-up. Betere foto perhaps?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik zou ook gay voor haar worden![]()
[ afbeelding ]
Think againquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden word ik 'r niet warm van. Ze is wel knap, maar het doet me weinig.
Heeft ze die pic nou op d'r zolderkamer genomen?quote:
Wellicht een FOK!stertje. Meloewa Krupa.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Heeft ze die pic nou op d'r zolderkamer genomen?
meloewa wordt vaak wel aangezien voor een oostblokkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wellicht een FOK!stertje. Meloewa Krupa.
Mooi, dan lijkt mijn vergelijking toch nog ergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
meloewa wordt vaak wel aangezien voor een oostblokker
Maar die heeft niet zo'n blokhoofd als deze dame.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
meloewa wordt vaak wel aangezien voor een oostblokker
heb je haar hoofd wel eens gezien dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar die heeft niet zo'n blokhoofd als deze dame.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:28 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
heb je haar hoofd wel eens gezien dan?
grr laat ook maarquote:
Say what?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:35 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
grr laat ook maar...ik was even vergeten dat jij een man was
Hoezo niet dan? Wat had je dan willen weten?quote:met hun kun je niet over zulke dingen praten.
toen ik het vroeg had ik een vrouwelijke reactie verwacht met meer details enzo en toen realiseerde ik mij dat jij een man was dus logisch dat je het meeste positieve punt eruit pakt en de rest achterwege laat terwijl vrouwen juist alles zouden benoemen snap je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Say what?
[..]
Hoezo niet dan? Wat had je dan willen weten?
Het meest negatieve ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:42 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
toen ik het vroeg had ik een vrouwelijke reactie verwacht met meer details enzo en toen realiseerde ik mij dat jij een man was dus logisch dat je het meeste positieve punt eruit pakt en de rest achterwege laat terwijl vrouwen juist alles zouden benoemen snap je?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Het meest negatieve ja.Vrouwen.
Maar toch hou ik van jullie allemaal.
Volgens mij wel iets meer dan dat. Of bedoel je je gezicht? Waar vind ik die?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]!
Maar iets van 10 Fokkers/foksters hebben me gezien. Dus ja i dont know
gezicht natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij wel iets meer dan dat. Of bedoel je je gezicht? Waar vind ik die?
Geen zin om terug te zoeken in m'n DM anders zou ik je sturen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]!
Maar iets van 10 Fokkers/foksters hebben me gezien. Dus ja i dont know
I don't need to know.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken in m'n DM anders zou ik je sturen.
Heb het niet van iemand anders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
I don't need to know.
Maar ik stuur wel alleen persoonlijk en de persoonlijke mensen kunnen het dan weer doorsturen dus ja geen idee. Ik weet iig. dat het er niet heel veel zijn, Oke buiten de fokkers/foksters die ik gemeet heb dan.
Keurig. Heb je toevallig ergens een schema hier op t forum staan? Ben serieus benieuwd hoe jouw training eruit zietquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Absoluut.
Thanks man. Heb een tijd lang Starting Strength gedaan, daarna heel lang 'whateverfeelsright' (fuckarounditis) en nu een 3-day split. (chest/tri, back/bi, legs/shoulders) Niets bijzonders daar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:41 schreef foknerd het volgende:
[..]
Keurig. Heb je toevallig ergens een schema hier op t forum staan? Ben serieus benieuwd hoe jouw training eruit zietAlhoewel 70% goede voeding zal zijn waarschijnlijk.
Meer eten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe kan dat man? 2 of 3x per week ga ik zelfs (ok nog niet sinds heel lang)
Zit je aan de anabolen ofzo?
Dit is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Scherp inderdaad... Als ze dronken al te lelijk zijn wil je dr nuchter meestal niet eens in de buurt komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die 5/10 was gebaseerd op een beoordeling met een alcoholpromillage van 2.5 in mijn bloed dus ze zal wel echt een flinke grafkop gehad hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |