Volgens mij wel iets meer dan dat. Of bedoel je je gezicht? Waar vind ik die?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]!
Maar iets van 10 Fokkers/foksters hebben me gezien. Dus ja i dont know
gezicht natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij wel iets meer dan dat. Of bedoel je je gezicht? Waar vind ik die?
Geen zin om terug te zoeken in m'n DM anders zou ik je sturen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]!
Maar iets van 10 Fokkers/foksters hebben me gezien. Dus ja i dont know
I don't need to know.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken in m'n DM anders zou ik je sturen.
Heb het niet van iemand anders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
I don't need to know.
Maar ik stuur wel alleen persoonlijk en de persoonlijke mensen kunnen het dan weer doorsturen dus ja geen idee. Ik weet iig. dat het er niet heel veel zijn, Oke buiten de fokkers/foksters die ik gemeet heb dan.
Keurig. Heb je toevallig ergens een schema hier op t forum staan? Ben serieus benieuwd hoe jouw training eruit zietquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt in de buurt, hier nog een foto van mij in een ruit.
[ afbeelding ]
[..]
Absoluut.
Thanks man. Heb een tijd lang Starting Strength gedaan, daarna heel lang 'whateverfeelsright' (fuckarounditis) en nu een 3-day split. (chest/tri, back/bi, legs/shoulders) Niets bijzonders daar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:41 schreef foknerd het volgende:
[..]
Keurig. Heb je toevallig ergens een schema hier op t forum staan? Ben serieus benieuwd hoe jouw training eruit zietAlhoewel 70% goede voeding zal zijn waarschijnlijk.
Meer eten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe kan dat man? 2 of 3x per week ga ik zelfs (ok nog niet sinds heel lang)
Zit je aan de anabolen ofzo?
Dit is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, een lekkere chick laat hoogstens merken dat ze door je gehosseld wil worden
Scherp inderdaad... Als ze dronken al te lelijk zijn wil je dr nuchter meestal niet eens in de buurt komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die 5/10 was gebaseerd op een beoordeling met een alcoholpromillage van 2.5 in mijn bloed dus ze zal wel echt een flinke grafkop gehad hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |