Die 5/10 was gebaseerd op een beoordeling met een alcoholpromillage van 2.5 in mijn bloed dus ze zal wel echt een flinke grafkop gehad hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef DeTolk het volgende:
Gingers zijn beesten in bed. TS heeft een sexbeest laten lopen
Was het maar waar, slechte ervaring met gingers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef DeTolk het volgende:
Gingers zijn beesten in bed. TS heeft een sexbeest laten lopen
Spreek je uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef wise het volgende:
ts is maagd en onzeker. En laat een kans op neuken liggen. Ipv daarvan liep hij snel weg om buiten op zijn phone facebook te checken. Daarna snel naar zijn ouderlijk huis waar hij woont om zich, aan de gedachte over wat had kunnen gebeuren, af te trekken in een witte sportsok van zijn vader.
ik gebruik een zwarte sok, dus nee.quote:
Zwarte sokfappenquote:
Daarom val jij zeker op mannen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
Pleonasme in de TT. Vrouwen hebben altijd slechte versiertrucs.
niet als ze hun tieten showenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
Pleonasme in de TT. Vrouwen hebben altijd slechte versiertrucs.
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat ik gewoon een opvallende verschijning was in de collegezaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je had haar een gedetailleerde vraag moeten stellen over jouw vakgebied.
Ik val niet op mannen, maar ik neuk ze wel omdat ik vrouwen haat.quote:
Doen ze helaas nog te weinig.quote:
Dan ligt het echt aan je kop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, maar ik neuk ze wel omdat ik vrouwen haat.
[..]
Doen ze helaas nog te weinig.
Heb je je nog afgetrokken toen je thuis kwam?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef Splutje het volgende:
Gister als een baas mijn 11/10 schedel laten zien in de plaatselijke feesttent. Het bier vloei... laat maar.
Spreekt ineens een gingerchick me aan (5/10) 'hey ik ken jou van de studie' nou had ik haar nog nooit gezien dus ik zeg oja? Zei: Ja welke studie doe je? Ik noem mijn studie. 'Ja ik ook'!!!![]()
![]()
![]()
Daarna ging ze me proberen te isoleren door te zeggen dat mijn vrienden weg waren (stonden ergens anders) waarna ik die matige kop van d'r zat werd en ik maar weg liep opzoek naar chicks van mijn niveau.
Klacht: Chicks die het heft in eigen hand nemen en je proberen te regelen met slechte trucs
Lijkt me wel, aangezien ik al menig spiegel gebroken heb met m'n afzichtelijke verschijning.quote:
Aan de vorm van de schedel is te zien of een man hetero/homo is (of homo/hetero om even niet te discrimineren in volgordelijkheid)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |