o ok zeker door die grote slurf van jequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik neuk helaas geen konijntjes meer, heb daar al eens problemen mee gehad.
[..]
Ik bedoel maar, vrouwen.
Fapsequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kazantip 2014 gaat het gebeuren, vrind. Ben al mezelf al fysiek aan het voorbereiden.
Kom je vaker op FOK! ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Mannen kunnen er anders ook wel wat van hoor wat betreft slechte versiertrucs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah Mr. Plakhaar Jan Kooijemansquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Meloewa het volgende:
http://www.elle.nl/Nieuws(...)t-contract-bij-RTL-5 dit kapsel
wat vind je hiervan ik heb dit kapsel :quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Meloewa het volgende:
http://www.elle.nl/Nieuws(...)t-contract-bij-RTL-5 dit kapsel
aestetics 4ever mirin'quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Leuk toch, ik vind dat soort dingen wel schattig. Vandaag in de trein waren er zelfs twee, eentje had zelfs een baby bij zich en een andere meid ging helemaal los nadat ik haar al twee keer in slaap had zien vallen en er wat van zei. Ik rate hun game niet boven de 6, die shit werkt alleen bij dronken jongens denk ik.
Wacht even, waarom is dit relevant?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
aestetics 4ever mirin'
mn lichaam begint langzaam aan te veranderen, viel me vandaag op, in middag gelift, avond zaal voetbal, ik deed mn shirt uit voor de spiegel, en mede dankzij pomp ( V-taper chest / traps / pecs pump )zag je dat mn lichaam langzaam meer aestetic begint te worden, 4- 4,5 kg aangekomen sinds eind april maar valt niet echt te zien.
ik vind het wel boeiend. heb je al before en after picca? moet nog fappequote:
Je mag die stackers dan ook niet pakken na 20.00quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ik dit getypt heb
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo gladdonkere jongens die even goed nog blanke huidskleur hebben.
Dan sop maar op Jan want in de buurt waar je woont zal je geen blanke tegenkomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een echte gladjanus jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wel oke van wat ik kan zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je hiervan ik heb dit kapsel :
Goedzo brah, er banjert hier in de gym een ripped Turk rond van jouw lengte, laatst weer even met hem gepraat. Hij weegt nu 75 kg en heeft perfect aesthetics maar skinny ass kuiten, de rest is topnotch. 75 kg dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
aestetics 4ever mirin'
mn lichaam begint langzaam aan te veranderen, viel me vandaag op, in middag gelift, avond zaal voetbal, ik deed mn shirt uit voor de spiegel, en mede dankzij pomp ( V-taper chest / traps / pecs pump )zag je dat mn lichaam langzaam meer aestetic begint te worden, 4- 4,5 kg aangekomen sinds eind april maar valt niet echt te zien.
heb jij ook nog andere hobby's eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goedzo brah, er banjert hier in de gym een ripped Turk rond van jouw lengte, laatst weer even met hem gepraat. Hij weegt nu 75 kg en heeft perfect aesthetics maar skinny ass kuiten, de rest is topnotch. 75 kg dus.
Niet natty helaas.
Techniek en natuur, software engineering, psychologie, geschiedenis, vervaardiging van elektronische muziek, vrouwen, en dan nog wel meer. Kom tijd tekort en verveel me helaas nooit meer, voor mijn 25e heb ik mijn eerste burnout te pakken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
heb jij ook nog andere hobby's eigenlijk?
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer gay-talkquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Splutje het volgende:
Ja jongens genoeg offtopic, laten we het weer over mij hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |