Die 5/10 was gebaseerd op een beoordeling met een alcoholpromillage van 2.5 in mijn bloed dus ze zal wel echt een flinke grafkop gehad hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef DeTolk het volgende:
Gingers zijn beesten in bed. TS heeft een sexbeest laten lopen
Was het maar waar, slechte ervaring met gingers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef DeTolk het volgende:
Gingers zijn beesten in bed. TS heeft een sexbeest laten lopen
Spreek je uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef wise het volgende:
ts is maagd en onzeker. En laat een kans op neuken liggen. Ipv daarvan liep hij snel weg om buiten op zijn phone facebook te checken. Daarna snel naar zijn ouderlijk huis waar hij woont om zich, aan de gedachte over wat had kunnen gebeuren, af te trekken in een witte sportsok van zijn vader.
ik gebruik een zwarte sok, dus nee.quote:
Zwarte sokfappenquote:
Daarom val jij zeker op mannen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
Pleonasme in de TT. Vrouwen hebben altijd slechte versiertrucs.
niet als ze hun tieten showenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
Pleonasme in de TT. Vrouwen hebben altijd slechte versiertrucs.
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat ik gewoon een opvallende verschijning was in de collegezaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je had haar een gedetailleerde vraag moeten stellen over jouw vakgebied.
Ik val niet op mannen, maar ik neuk ze wel omdat ik vrouwen haat.quote:
Doen ze helaas nog te weinig.quote:
Dan ligt het echt aan je kop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, maar ik neuk ze wel omdat ik vrouwen haat.
[..]
Doen ze helaas nog te weinig.
Heb je je nog afgetrokken toen je thuis kwam?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef Splutje het volgende:
Gister als een baas mijn 11/10 schedel laten zien in de plaatselijke feesttent. Het bier vloei... laat maar.
Spreekt ineens een gingerchick me aan (5/10) 'hey ik ken jou van de studie' nou had ik haar nog nooit gezien dus ik zeg oja? Zei: Ja welke studie doe je? Ik noem mijn studie. 'Ja ik ook'!!!![]()
![]()
![]()
Daarna ging ze me proberen te isoleren door te zeggen dat mijn vrienden weg waren (stonden ergens anders) waarna ik die matige kop van d'r zat werd en ik maar weg liep opzoek naar chicks van mijn niveau.
Klacht: Chicks die het heft in eigen hand nemen en je proberen te regelen met slechte trucs
Lijkt me wel, aangezien ik al menig spiegel gebroken heb met m'n afzichtelijke verschijning.quote:
Aan de vorm van de schedel is te zien of een man hetero/homo is (of homo/hetero om even niet te discrimineren in volgordelijkheid)quote:
Maar lekkere chicks hosselen niet die worden gehosseldquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Toolshed het volgende:
Als ze lekker was had je het niet erg gevonden. Dus de feitelijke klacht is: ik word gehosseld door een lelijke chick.
Ligt eraan hoe lekker je zelf bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar lekkere chicks hosselen niet die worden gehosseld
Niet gehosseld worden door lekkere chicksquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar lekkere chicks hosselen niet die worden gehosseld
Nee, een lekkere chick laat hoogstens merken dat ze door je gehosseld wil wordenquote:
Dan trigger je haar niet genoegquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, een lekkere chick laat hoogstens merken dat ze door je gehosseld wil worden
Dat is vaak wel zo ja... alleen oogcontact, de rest mag jij doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, een lekkere chick laat hoogstens merken dat ze door je gehosseld wil worden
Slechte genen?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:43 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dat is vaak wel zo ja... alleen oogcontact, de rest mag jij doen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me wel, aangezien ik al menig spiegel gebroken heb met m'n afzichtelijke verschijning.
Dat ben je sowieso wel als FOK!ker denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat ik gewoon een opvallende verschijning was in de collegezaal
"Als je me kent van de studie dan weet je dat wel, maar als ik eerlijk ben dan ben ik schoolverlater van het VMBO", zij ik.quote:"Spreekt ineens een gingerchick me aan (5/10) 'hey ik ken jou van de studie' nou had ik haar nog nooit gezien dus ik zeg oja? Zei: Ja welke studie doe je?"
Neuken? Evt met kipquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, maar ik neuk ze wel omdat ik vrouwen haat.
[..]
Doen ze helaas nog te weinig.
je kunt het ook zien aan de sekse waar ze seks mee hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:56 schreef b4kl4p het volgende:
Aan de vorm van de schedel is te zien of een man hetero/homo is (of homo/hetero om even niet te discrimineren in volgordelijkheid)
Aan de knobbel achterop de schedel kun je ook zien/voelen of iemand man of vrouw is.. scheelt je weer een grab in the balls als je in thailand dronken met een shemale staat te bekken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:56 schreef b4kl4p het volgende:
Aan de vorm van de schedel is te zien of een man hetero/homo is (of homo/hetero om even niet te discrimineren in volgordelijkheid)
+1quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je kunt het ook zien aan de sekse waar ze seks mee hebben.
Bekken is het ergste niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:01 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Aan de knobbel achterop de schedel kun je ook zien/voelen of iemand man of vrouw is.. scheelt je weer een grab in the balls als je in thailand dronken met een shemale staat te bekken.
Ik werd een keer aangesproken in een kroeg door een chick die vroeg of m'n t-shirt nou neon-geel was of fluor-geelquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Echte FOK!ers krijgen dagenlijks telefoonnummers en slipjes in hun hand gedrukt van de lekkerste chicks.
Wat heb je gezegt: lila-paars?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik werd een keer aangesproken in een kroeg door een chick die vroeg of m'n t-shirt nou neon-geel was of fluor-geel
Ik was eerlijk gezegd nogal onthutst over hoe slecht haar openingszin was.. maar heb het gesprek daarna laten doodbloeden.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef wise het volgende:
ts is maagd en onzeker. En laat een kans op neuken liggen. Ipv daarvan liep hij snel weg om buiten op zijn phone facebook te checken. Daarna snel naar zijn ouderlijk huis waar hij woont om zich, aan de gedachte over wat had kunnen gebeuren, af te trekken in een witte sportsok van zijn vader.
Of aan dat ze zich als vrouw voordoen op internetfora.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je kunt het ook zien aan de sekse waar ze seks mee hebben.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Of aan dat ze zich als vrouw voordoen op internetfora.
Huh, ben je nou een vent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
hoewel ik wel van piemels hou, dus daar ga je al
verwarrend he, ik snap het soms ook niet meer, vooral omdat goedevraag van die overtuigende argumenten heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Huh, ben je nou een vent?![]()
Wou je net pm-en
"Mevrouw, weet u het zeker van die sekse operatie? "quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
verwarrend he, ik snap het soms ook niet meer, vooral omdat goedevraag van die overtuigende argumenten heeft
'mevrouw, maar volgens mij bent u al een vrouw, ik zie hier een vagina?'quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Mevrouw, weet u het zeker van die sekse operatie? "
- "Ja, goedevraag gaf net het laatste zetje"
* Proest *quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
'mevrouw, maar volgens mij bent u al een vrouw, ik zie hier een vagina?'
"nee, echt niet! Kijk nog eens goed? Ik post op fok namelijk, dus er moet een vergissing zijn."
Ik neuk helaas geen konijntjes meer, heb daar al eens problemen mee gehad.quote:
Ik bedoel maar, vrouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik werd een keer aangesproken in een kroeg door een chick die vroeg of m'n t-shirt nou neon-geel was of fluor-geel
weet je toch niet, je wordt nooit versierd zeg je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Mannen kunnen er anders ook wel wat van hoor wat betreft slechte versiertrucs
Hoort ze van haar vriendinnen die wel eens gehosseld wordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
weet je toch niet, je wordt nooit versierd zeg je.
Dit ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoort ze van haar vriendinnen die wel eens gehosseld worden
Ik zei fokkers niet foksters, is wel een verschil hequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
weet je toch niet, je wordt nooit versierd zeg je.
Op fok! versierd worden telt niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zei fokkers niet foksters, is wel een verschil he
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Op fok! versierd worden telt niet.Te makkelijk.
Mannen moeten vaker aan de bak. Daarom zal het bij mannen sneller opvallen. Vrouwen hebben echter per definitie altijd slechte versietrucs. De enige reden dat het soms nog werkt, is omdat mannen makkelijker zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Mannen kunnen er anders ook wel wat van hoor wat betreft slechte versiertrucs
Het beste is nog altijd "hoi" vind ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Toolshed het volgende:
Ach volgens mij maakt het geen moer uit wat je openingszin is, het gaat erom wat je daarna zegt.
Gaat erom hoe je eruit ziet, openingszin is alleen maar om je interesse te tonenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Toolshed het volgende:
Ach volgens mij maakt het geen moer uit wat je openingszin is, het gaat erom wat je daarna zegt.
"Ik ben Piye van FOK!" en je bent binnen.quote:
Altijd? Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Mannen moeten vaker aan de bak. Daarom zal het bij mannen sneller opvallen. Vrouwen hebben echter per definitie altijd slechte versietrucs. De enige reden dat het soms nog werkt, is omdat mannen makkelijker zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |