ha niet slim van je nu weet ik je meteen te herknennquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik word hier serieus niet warm of koud af maar ik zou jou wel aanstaren gewoon omdat ik dit niet elke dag tegenkom.
Onder welke steen heb je geleefd Splutter.quote:
Weet je wat Meloewa, je zoekt het maar uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat bet je niet of het is een optische illusie
Oke je bent me toch te kleinquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ha niet slim van je nu weet ik je meteen te herknenn
[..]
Onder welke steen heb je geleefd Splutter.
[..]
Weet je wat Meloewa, je zoekt het maar uit.
Wist dat je trainde maar dit is wel heel ziek. Vind je het niet genoeg zo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je geleefd Splutter.
Gelukkig maar, mijn vriendin is 20 cm langer dan jij.quote:
+- 5 kg erbij mag wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wist dat je trainde maar dit is wel heel ziek. Vind je het niet genoeg zo?
Als ik mijn 14 cm heels aan heb dan ben ik haast een toren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Want jij bent wel een reuzin natuurlijk.
1,74 masterracequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik mijn 14 cm heels aan heb dan ben ik haast een toren.
Ja vastquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik mijn 14 cm heels aan heb dan ben ik haast een toren.
want je wordt verder nooit aangestaard?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ha niet slim van je nu weet ik je meteen te herknenn
Schijnbaar nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
want je wordt verder nooit aangestaard?
Ik weet nog dat je begon met trainen manquote:
Ik wacht even tot jullie zijn vergeten hoe breed Panzer is, want dit wordt 'm zo niet natuurlijk.quote:
Oke vergeten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wacht even tot jullie zijn vergeten hoe breed Panzer is, want dit wordt 'm zo niet natuurlijk.
Kom niet veel buiten, wanneer mensen zeggen dat ze voor zichzelf trainen dan bedoelen ze dat ook zo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
want je wordt verder nooit aangestaard?
Is door stage enzo lange tijd ingezakt tot 2x per week, daarvoor altijd 3x. Zit nu weer terug op 3x per week. (1.5 uur) Prima te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je begon met trainen manEn hoe vaak train je dan? Ken een gozer die 10x per week gaat maar die is zeker niet zoals jij
Enige fijn aan een kleine man is dat je zelf een statig overkomen heb, dus mooi om mijn eigen onzekerheid te verbergen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je doet de TT eer aan.Goeie game.
Ik lijk langer dan ik ben.quote:
oh die ben ik al lang weer vergeten johquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wacht even tot jullie zijn vergeten hoe breed Panzer is, want dit wordt 'm zo niet natuurlijk.
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
oh die ben ik al lang weer vergeten joh
Pics dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
En dan zeggen ze dat de mannelijke FOK!ers erg zijn. Ik ben geen stuk vlees verdomme.Kan ik wel kaolosexy zijn, ik heb ook inhoud hoor.
wat staat hier ;squote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Meloewa het volgende:
Enige fijn aan een kleine man is dat je zelf een statig overkomen heb, dus mooi om mijn eigen onzekerheid te verbergen.
No offense, maar die inhoud mag wel in KPD.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
En dan zeggen ze dat de mannelijke FOK!ers erg zijn. Ik ben geen stuk vlees verdomme.Kan ik wel kaolosexy zijn, ik heb ook inhoud hoor.
fuck inhoud deel je sexynessquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:26 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Enige fijn aan een kleine man is dat je zelf een statig overkomen heb, dus mooi om mijn eigen onzekerheid te verbergen.quote:
'kbegrijp er niks van al dat cryptische gedoe beter articuleren meid, beter articuleren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Enige fijn aan een kleine man is dat je zelf een statig overkomen heb, dus mooi om mijn eigen onzekerheid te verbergen.
Oke uitleg:quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'kbegrijp er niks van al dat cryptische gedoe beter articuleren meid, beter articuleren.
Dat is Limburgs kan ze niks aan doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'kbegrijp er niks van al dat cryptische gedoe beter articuleren meid, beter articuleren.
Beter laat je je zelfbeeld niet zo afhangen van de persoon die naast je staat, Meloewa.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke uitleg:
ik naast een grote man voor mijn gevoel : Vader en dochter of ''het kleine schattige meisje''
ik naast een kleine man : The Queen of the world.
Hoe kan dat man? 2 of 3x per week ga ik zelfs (ok nog niet sinds heel lang)quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kom niet veel buiten, wanneer mensen zeggen dat ze voor zichzelf trainen dan bedoelen ze dat ook zo.![]()
[..]
Is door stage enzo lange tijd ingezakt tot 2x per week, daarvoor altijd 3x. Zit nu weer terug op 3x per week. (1.5 uur) Prima te doen.
dat is het sneeuwwitje syndroomquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke uitleg:
ik naast een grote man voor mijn gevoel : Vader en dochter of ''het kleine schattige meisje''
ik naast een kleine man : The Queen of the world.
't enig foine an een kloine man is da je zelf een staatstisch overkom zeen, dus moai om minne eig onziekerhede te verboargenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beter laat je je zelfbeeld niet zo afhangen van de persoon die naast je staat, Meloewa.
Duidelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
't enig foine an een kloine man is da je zelf een staatstisch overkom zeen, dus moai om minne eig onziekerhede te verboargen
Plat kalle, hel balle.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In Limburg is het niet lullen, maar vullen
Natty of peace. Ik geef 'm het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe kan dat man? 2 of 3x per week ga ik zelfs (ok nog niet sinds heel lang)
Zit je aan de anabolen ofzo?
Nee, ze zijn aan het masturberen op panzer. Terecht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:40 schreef Rodawa het volgende:
He'k noa 't droadje dod geproat mit minne accont?
Wie is dat ook alweer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het masturberen op panzer. Terecht.
jij ook?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het masturberen op panzer. Terecht.
Ik heb mijn ronde voor vandaag al gehad, maar ik heb 'm wel in m'n mapje gestopt.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb mijn ronde voor vandaag al gehad, maar ik heb 'm wel in m'n mapje gestopt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb mijn ronde voor vandaag al gehad, maar ik heb 'm wel in m'n mapje gestopt.
Vrouwen in een fapmap? That's kinda gay.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mag je ook wel in jouw fapmapje stoppen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Daar kan ik meer mee.quote:
Alsof de vogels niet meer vliegen en de zon niet meer schijnt...quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
Het lijkt me zo vreselijk om afgewezen te worden als jongen...
vertel het eens hoe voelt dat splutje?
ik zou ook gay voor haar wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen in een fapmap? That's kinda gay.
[..]
Daar kan ik meer mee.
En aangezien chicks meestal een soort mannelijk evenbeeld uitkiezen van zichzelf moet ts dus ginger zijn en lelijk!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Toolshed het volgende:
Als ze lekker was had je het niet erg gevonden. Dus de feitelijke klacht is: ik word gehosseld door een lelijke chick.
Of een kussen op haar muil. Been there done that.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan hou je je hoofd in het kussen gedrukt. Geen stank, geen stress.
Om de 1 of andere reden word ik 'r niet warm van. Ze is wel knap, maar het doet me weinig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik zou ook gay voor haar worden![]()
[ afbeelding ]
Ik kan niet zien of zij mooi is door al dat make-up. Betere foto perhaps?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik zou ook gay voor haar worden![]()
[ afbeelding ]
Think againquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden word ik 'r niet warm van. Ze is wel knap, maar het doet me weinig.
Heeft ze die pic nou op d'r zolderkamer genomen?quote:
Wellicht een FOK!stertje. Meloewa Krupa.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Heeft ze die pic nou op d'r zolderkamer genomen?
meloewa wordt vaak wel aangezien voor een oostblokkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wellicht een FOK!stertje. Meloewa Krupa.
Mooi, dan lijkt mijn vergelijking toch nog ergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
meloewa wordt vaak wel aangezien voor een oostblokker
Maar die heeft niet zo'n blokhoofd als deze dame.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
meloewa wordt vaak wel aangezien voor een oostblokker
heb je haar hoofd wel eens gezien dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar die heeft niet zo'n blokhoofd als deze dame.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:28 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
heb je haar hoofd wel eens gezien dan?
grr laat ook maarquote:
Say what?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:35 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
grr laat ook maar...ik was even vergeten dat jij een man was
Hoezo niet dan? Wat had je dan willen weten?quote:met hun kun je niet over zulke dingen praten.
toen ik het vroeg had ik een vrouwelijke reactie verwacht met meer details enzo en toen realiseerde ik mij dat jij een man was dus logisch dat je het meeste positieve punt eruit pakt en de rest achterwege laat terwijl vrouwen juist alles zouden benoemen snap je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Say what?
[..]
Hoezo niet dan? Wat had je dan willen weten?
Het meest negatieve ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:42 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
toen ik het vroeg had ik een vrouwelijke reactie verwacht met meer details enzo en toen realiseerde ik mij dat jij een man was dus logisch dat je het meeste positieve punt eruit pakt en de rest achterwege laat terwijl vrouwen juist alles zouden benoemen snap je?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Het meest negatieve ja.Vrouwen.
Maar toch hou ik van jullie allemaal.
Volgens mij wel iets meer dan dat. Of bedoel je je gezicht? Waar vind ik die?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]!
Maar iets van 10 Fokkers/foksters hebben me gezien. Dus ja i dont know
gezicht natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij wel iets meer dan dat. Of bedoel je je gezicht? Waar vind ik die?
Geen zin om terug te zoeken in m'n DM anders zou ik je sturen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]!
Maar iets van 10 Fokkers/foksters hebben me gezien. Dus ja i dont know
I don't need to know.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken in m'n DM anders zou ik je sturen.
Heb het niet van iemand anders.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
I don't need to know.
Maar ik stuur wel alleen persoonlijk en de persoonlijke mensen kunnen het dan weer doorsturen dus ja geen idee. Ik weet iig. dat het er niet heel veel zijn, Oke buiten de fokkers/foksters die ik gemeet heb dan.
Keurig. Heb je toevallig ergens een schema hier op t forum staan? Ben serieus benieuwd hoe jouw training eruit zietquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt in de buurt, hier nog een foto van mij in een ruit.
[ afbeelding ]
[..]
Absoluut.
Thanks man. Heb een tijd lang Starting Strength gedaan, daarna heel lang 'whateverfeelsright' (fuckarounditis) en nu een 3-day split. (chest/tri, back/bi, legs/shoulders) Niets bijzonders daar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:41 schreef foknerd het volgende:
[..]
Keurig. Heb je toevallig ergens een schema hier op t forum staan? Ben serieus benieuwd hoe jouw training eruit zietAlhoewel 70% goede voeding zal zijn waarschijnlijk.
Meer eten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe kan dat man? 2 of 3x per week ga ik zelfs (ok nog niet sinds heel lang)
Zit je aan de anabolen ofzo?
Dit is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, een lekkere chick laat hoogstens merken dat ze door je gehosseld wil worden
Scherp inderdaad... Als ze dronken al te lelijk zijn wil je dr nuchter meestal niet eens in de buurt komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die 5/10 was gebaseerd op een beoordeling met een alcoholpromillage van 2.5 in mijn bloed dus ze zal wel echt een flinke grafkop gehad hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |